mra94 escribió: |
Jajaja muchas gracias toledano , pero creo que hay una confusion respecto a otrooo tema aabierto que abrio un amigo miooo pero con este usuario , gabriel de barcelona , que tenia una duda y abrio el tema de si tenia o no progresion , y puso sus marcas que son bastante superiores a las mias el por ejemplo tiene 15;05 en 5000m mientras que yo no tngo una marca homologada pero de alguna popular en ruta tngo una marca de menos de 16 en la misma . Y yo si que tngo equipo n estoy en el coruña comarca , pero no puedo entrenar mucho por culpa de los estudios , espero poder dedicarleeeee cuando acabe este curso mi cuerpo y mi alma al atletismo porque creo que con la marcaque tngo en 10 km con lo poco que entrene es genial , y ojala dentro de 2 añitos , si no es mucho pedir ,pero creo que puedo estar ahi pllantando batalla a platas villamor... Todo con esfuerzo y sacrificio se puede conseguir , por cierto tu en que equipo estas ? |
Mincha escribió: | ||
E eu que pensaba que o voso CDC queríA dicir "Con Dos Cojones" |
mra94 escribió: | ||||
|
PITELO escribió: |
A estas alturas, xa case está todo dito sobre a San Martiño, sen dúbida unha das máis grandes carreiras de Galicia, xunto coa Vig-Bay, pero penso que moitas veces non somos obxectivos de todos, sexa porque somos de Ourense, ou porque temos amigos na organzación, ou polo que sexa, e tamén é verdade que as cousas malas, ou non tan boas, que aínda se dan na S. Martiño, non todas son imputables á organización: - que o público é frio!, está claro, non admite discusión, pero iso é cousa da xente , supoño que é algo cultural, como cando vas ver algún concerto de jazz e a xente non aplaude ao final de cada sólo...a organización niso non ten culpa. - que hai xente que non ten vergoña e leva unha bolsa de 3 kgs entre latas e froita coma se estivesen mortos de fame... pois a culpa hai que repartila entre quen o fai, e quen llo permite, eu só podo dicir que me cabrea e me causa vergonza allea - que hai atascos e problemas na saída..., aquí hai varias cousas como ben apuntaron algúns, entre xente + lenta que se coloca moi adiante, e despois ese primeira pasada pola ponte vella que hai que ir pensando en cambiar xa, porque a esas alturas da carreira é un tapòn perigoso - que hai problemas nas duchas,home, faltaría máis nunha carreira de 3.500 persoas! Así que, pola miña parte, parabéns en xeral á organización, e non estaría mal que botase un vistazo por este foro e polas cousas con moito sentidiño que decides moitos de vós, que seguro que sacan algo de proveito, porque sempre se pode mellorar. |