xabi escribió: |
boas, ollo que o sistema de puntuación non variou.......en fín, eu que teño sido un dos principais defensores do bó traballo de GMT síntome un chisco decepcionado por esta decisión, sintoio pero son unha persoa que non pode escondelas súas inquietudes pero non acabo por entender que alguén que remata de 31 acade os mesmos puntos que alguén que remate de 186. |
xabi escribió: |
boas, ollo que o sistema de puntuación non variou.......en fín, eu que teño sido un dos principais defensores do bó traballo de GMT síntome un chisco decepcionado por esta decisión, sintoio pero son unha persoa que non pode escondelas súas inquietudes pero non acabo por entender que alguén que remata de 31 acade os mesmos puntos que alguén que remate de 186. |
Cita: |
eu que teño sido un dos principais defensores do bó traballo de GMT síntome un chisco decepcionado por esta decisión, sintoio pero son unha persoa que non pode escondelas súas inquietudes pero non acabo por entender que alguén que remata de 31 acade os mesmos puntos que alguén que remate de 186. |
Mond escribió: | ||
Estoy de acuerdo contigo Xabi, en general la organización es muy buena, pero no estaría mal que mejoraran/cambiaran ciertas cosas, entre ellas esta, aunque no es de las que más me preocupa. Si a alguien le interesa ver una humilde opinión personal sobre el circuito, esta es la mía. Saludos. |
mcorredoira escribió: |
¡Que mas da el sistema de puntuación si va a ganar Fernado Arca! |
cabuxamontesa escribió: |
Aparte do sistema de puntuación a ninguén lle pica a curiosidade sobre o Ultra? Quenes ides intertar acabalo ou nin o tedes en mente?? |
estrellado escribió: | ||
Saúdos |