Foros ›
Autor
Mensaxe
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 12:08
Asunto: Re: Dragomán

Annie escribió:
Hola a todos!!!
Os tengo muy abandonados...

Después de 10 días tosiendo y dos visitas al médico, parece que veo que remite la tos por fin...

Estamos animados a subir a Dragonte!!! Hoy ha sido un día precioso, con un sol alucinante, una vez que se fue la niebla...

Espero veros a todos el domingo y que tengáis muy buen viaje al Bierzo!

Eso me alegra.....
Nos vemos el Domingo Silbar Disimulando Aplauso
Peregrino

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/09
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 13:02
Asunto: Re: Dragomán

Annie escribió:
Hola a todos!!!
Os tengo muy abandonados...

Después de 10 días tosiendo y dos visitas al médico, parece que veo que remite la tos por fin...

Estamos animados a subir a Dragonte!!! Hoy ha sido un día precioso, con un sol alucinante, una vez que se fue la niebla...

Espero veros a todos el domingo y que tengáis muy buen viaje al Bierzo!

Moi feliz ¡Estupendas noticias! Moi feliz
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:57
Asunto: Re: Dragomán

O final entereime onte que non curraba asique pois....... mala sorte. A ver se para o ano que ven pode ser meu estreno dunha vez nesta gran carreira

You´ll never run alone
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 0:47
Asunto: Re: Dragomán

Bueno, ya en capilla para Dragomán...

Hoy tocó recoger la maravillosa bolsa del corredor (Basurco y Compañía cada año se lo curran más): bidón de aluminio, gorra transpirable, bolsa, botella de vino...

Hoy había un gran ambiente de vinos en Villafranca y aprovechamos las jornadas de "Tragatapas y Tragabuches".

En cuanto a mañana, se espera fresquete frío, 4 grados a las 10h y 6º a las 11, aunque hará sol (menos mal...). Estoy pensando en llevar un carajillo en el bidón de aluminio e ir entonándome a medida que vaya subiendo andando... Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar

Que descanséis y nos vemos mañana Aplauso

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 18:37
Asunto: Re: Dragomán

Moi chula a carreira.
Levoume 51 mins acabala.
Corrin en plan minimalista, cas Newfeel de 10 €, e fun o meu ritmo habitual de 4:30 ata a super subida de 5 kmts, onde fun a 7:00.
Despois baixei trotando co Evarist ata a vila.
Asi a todo , non fun do ultimos, deixando o pavillon do noso clube en bo lugar.
Coñecidos, somentes Evarist e JesusB, os que aproveito para saudar dende aqui.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:34
Asunto: Re: Dragomán

Eu xa estou de volta en Boiro. Preciosa carreira, cun gran ambiente, pero a miña bolsa non levaba botella de viño...
A carreira é espectacular, a súbida a Dragonte é dura, pero faise ben. A saída en Vilafranca estabamos a -1ºC segundo o meu coche, e un termómetro na parte baixa da vila marcaba 1º ás 11:11.
Aos poucos de sair de Vilafranca xa se atisbaba algún raíño de sol e xa no que é a subida, tras deixar atrás a parte da néboa, espectacular vista de toda a Hoya do Bierzo cuberta por unha espesa capa de nubes. As vistas sobre o mar de nubes era flipante. Que preciosidade. A ver se alguen sube fotos no que se aprecie eso.
Arriba, o consomé e as sopiñas de allo moi reconstituientes.
Con ganas de que chege a Dragoman 2012

www.subeaobarbanza.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 21:55
Asunto: Re: Dragomán

boirinho escribió:
Eu xa estou de volta en Boiro. Preciosa carreira, cun gran ambiente, pero a miña bolsa non levaba botella de viño...
A carreira é espectacular, a súbida a Dragonte é dura, pero faise ben. A saída en Vilafranca estabamos a -1ºC segundo o meu coche, e un termómetro na parte baixa da vila marcaba 1º ás 11:11.
Aos poucos de sair de Vilafranca xa se atisbaba algún raíño de sol e xa no que é a subida, tras deixar atrás a parte da néboa, espectacular vista de toda a Hoya do Bierzo cuberta por unha espesa capa de nubes. As vistas sobre o mar de nubes era flipante. Que preciosidade. A ver se alguen sube fotos no que se aprecie eso.
Arriba, o consomé e as sopiñas de allo moi reconstituientes.
Con ganas de que chege a Dragoman 2012

Siento que tu bolsa no llevase la botella de vino, supongo que si la hubieses reclamado te la darían.

La carrera estuvo, como todos los años, muy bien organizada; sin embargo, sugiero que con tanta gente que participa (este año se batió el récord) las categorías deberían ser, al menos de 10 en 10 años, ya que observé que participaron mayores de 70 años que estaban en la categoría de 60 y Juveniles hasta 18 años que no había categoría para ellos.

En cuanto a las fotos, te pongo un enlace a las de mis álbumes y a ver si hay suerte y figuras en alguna picasaweb.google.com/1...7240482386

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
stabylo

Novo foreiro
Novo foreiro
11/01/11
25 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Nov 2011, 23:33
Asunto: Re: Dragomán

Una carrera dura, pero maravillosa:por el ambiente y por el paisaje espectacular que ofrece la zona.Ha merecido la pena todo esfuerzo hecho, así que el año que viene volveremos a estar ahí.
Ahora a descansar!Nos lo tenemos merecido,ejje.
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 12:25
Asunto: Re: Dragomán

Noraboa a todos os que conseguiron acabala e en especial a Jesusb e Evarist. Por outra banda, Guti decirche que ti sempre deixas o pavillón alto con respecto o clube así que as miñas máis sinceiras felicitacións pola carreira. Vémonos por Boimorto.
vodi

Maratoniano
Maratoniano
21/06/11
15 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 16:15
Asunto: Re: Dragomán

En esta pagina hay enlaces a fotos de la subida
mediamaratonleon.blogs...2011.html. Saludos a todos
elnovato

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/10
30 Carreiras
399 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 21:32
Asunto: Re: Dragomán

... prueba superada!!! Bailar Bailar Bailar

... mi enhorabuena a Basurco & Cía. por vuestro trabajo, por organizar este pedazo de carrera... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

... el año que viene allí estaré! Guiño

"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa". Mahatma Gandhi
Hamlet

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
9 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2011, 12:06
Asunto: Re: Dragomán

Enhorabuena a Basurko y a toda su gente por este maravilloso día. Es tan difícil y se necesita tanto esfuerzo para que todo salga así, que mis 43 minutos (de frío y esfuerzo Moi feliz ) van por ellos.
Hasta el año que viene!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos