Foros ›
Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 16:03
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra

¡FANTÁSTICA!
Esta carreira desde logo que non merece outro calificativo. Xa me gustaba nas anteriores edicións, pero nesta, vendo o xentío anotado, os escasísimos recursos que tiñan e o ben que o fixeron, podo dicir que é unha das mellores POPULARES de Galicia.
Non hai "absolutamente" nada que reprochar. Perfecta.
Sorprendeume a masiva participación (incluso da plana Castilla), para o que viña sendo habitual.
Circuíto prácticamente plano, sen dificultade incluso para os pasteleiros coma mín (tendo en conta que non era unha pista de atletismo). Tempo moi bo, para a época do ano en que estamos. Sen dúbida un magnífico día de deporte.
NORABOA Club Olímpico de Vedra, podedes estar ben orgullosos da vosa "humilde" carreira.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 16:45

NORABOA!!!!,excelente carreira na miña primeira participacion,bo aparcamento,bo recorrido e moi boa organizacion(salvo a falta de imperdibles),polo demais dicir que o proximo ano repito e o que mais me gustou foi a chegada na carballeira.Un saudo para todos!!!!.E por certo o meu forrerunner marcou 7,21
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 17:46

Que gusto da leer toda esta romeria de felicitacions sobre a carreira disputada no meu concello. Desde logo eu tamen me uno as felicitacions os meus veciños, pois demostran ano tras ano, que con moi poucos recursos pero con un monton de ganas e cariño as cousas podense facer ben; e sin duda eles estan a facelas de maravilla tanto a nivel organizativo da carreira como tamen o excelente traballo que estan a facer con un monton de rapaces que pertenecen o Olimpico de Vedra. Noraboa e seguide asi. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

En canto a dureza da carreira........bueno, se esta carreira a considerades dura entonces gustariame saber que calificativo lle pondriamos a carreiras como a de Gundian (tamen en Vedra), a de Carral, a de Castrelo de Miño, a de Cordeiro (Valga), a de Brion,...................., veña que esto e Galicia que non e Castilla Guiño Guiño Guiño
xosabes

Maratoniano
Maratoniano
25/09/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 19:21

Moi boa carreira,para min o percorrido mais levadeiro que o anterior.
Respecto a dureza estaba clara no perfil da carreira,algo temos que padecer...
Moi ben a organizacion e Olimpico de Vedra. Aplauso Aplauso
Saudos
xosabes

Maratoniano
Maratoniano
25/09/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 19:56

Moi boa carreira,para min o percorrido mais levadeiro que o anterior.
Respecto a dureza estaba clara no perfil da carreira,algo temos que padecer..
Moi ben a organizacion e Olimpico de Vedra. Aplauso Aplauso
Saudos
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 22:38

moita xente involucrada na organización, asi da gusto, a única pega non dispoñer de duchas, a min non me pareceu excesivamente dura, as subidas non eran moi pronunciadas, pola miña parte, repetirei si podo para o ano, bo traballo , noraboa !
Tomas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2011, 18:58

¿Alguen sabe a distancia de esta carreira de Vedra?.Grazas.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2011, 19:39

Tomas escribió:
¿Alguen sabe a distancia de esta carreira de Vedra?.Grazas.

Polo meu Garmin saironme 7220 metros
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2011, 20:22

A distancia polo meu Suunto , que soe ser bastante exacto, foi de 7340 metros. A naides lle deu 7500 m , polo menos cós correlegas que eu cotexéi trala carreira. Ademáis polos tempos de chegada tamén se pode intuir co percorrido era de menos desa medida. Saúdos.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 13:39

carrera bonita,con unos buenos cambios de subida y bajada pero muy guapa,gracias a la organizacion y a todos los que intervinieron en este gran y bonito evento Aplauso

Entrena como un animal, compite como una bestia
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 20:10

Home Tomas, tí por aquí.
Medina sobre planimetría, e doume 7.275 m, ± 25 m dependendo de por donde se fixera a trazada.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos