Foros ›
Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2011, 23:06
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Boas a todos,

coincido con Davidi no do tráfico (quizáis deberían ter cortado un pouco antes) e o percorrido (non viría mal que a megafonía o aclarase antes de da-la saída) .

Polo demáis, todo perfecto. Tiven que marchar rapidiño e non puiden disfrutar do magosto nin da música.

Esperemos que sigan moitas edicións máis.

Saúdos.

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
gonchi-espino

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
4 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2011, 23:24
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Pongamos que no he ido a recoger un premio, que puede haber sido de el ? es posible recuperarlo ?
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2011, 23:32
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Llama al teléfono que han puesto más arriba, al de la Entidad Local Menor. Allí te informarán.

Andrés.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2011, 10:16
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011

Desde aquì quiero agradecer la disposición y el empeño ofrecido por la organización de la I edición de esta carrera. Al menos el objetivo principal, que era recoger comida para gente necesita, fue conseguido con creces, ya que incluso gente que no ha participado en la prueba colaboró aportando alimentos.

El punto negativo es que se ha limitado a 300 inscritos la prueba y luego cuando ves la clasificación final se observa que hay 208 llegados...es lo malo que tiene ofrecer una prueba gratuita y a la vez limitada en el número de participantes.

Y en cuanto a la carrera, que repito, en esta ocasión era lo de menos, el circuito es interesante y para la gente que acude a ver la carrera es vistoso porque al dar 3 vueltas al circuito se pueden ver corredores constantemente.

Sólo un "pero", sin importancia repito, es el de la distancia, ya que se anuncian 6,8 kms y contrastándolo con varios participantes, los gps daban entre 6110 y 6130 mts.

Espero que podamos disfrutar de sucesivas ediciones, con organizaciones así el apoyo de los atletas estará garantizado.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2011, 17:35
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Hola a todos,pasado xa un dia despois da carreira,so me queda felicitar a organizacion polo ben que o fixeron,e por poñer unha pega(en plan broma)hai que dicirlle o cociñeiro que algunhas das castañas estaban pouco feitas.Aparte pareceme unha boa idea facer unha carreira solidaria gratuita xa que asi promovese facer deporte entre a xente e tamen que hai que ser un pouco mais solidarios cos demais.En canto o meu resultado tardei menos do que esperaba e rematei nos 31minutos, o unico malo é´que quedei 4 na miña categoria (xuvenil) hai un mensaxe por ahi dun rapaz que pregunta se pode reclamar un premio porque non estaba cando os repartiron,supoño que seras o que quedou 3 en categoria xuvenil,se non te apatece ir buscalo se queres vou eu que son o que quedou 4 e quedome eu con el.jeje
JulioVázquez

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/07/11
70 Carreiras
321 Mensaxes
Betanzos y Sta. Cruz (Oleiros)
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2011, 18:24
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Gustoume moito esta carreira. Agardo que volva a repetirse o vindeiro ano. Unha suxerencia ós organizadores: coido que sería convinte facer unha nova medición do circuito para así poder saberen o ritmo que fixemos.
gonchi-espino

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
4 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2011, 22:07
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

muchas gracias por el tléfono, mañana probare suerte a ver si me lo han guardado, con el cuerpo mojado y el frío se hacía un poco largo esperar a los premios...
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2011, 22:23
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

A mi me dio un poco mas, 6180 metros, aunque yo en las salidas suelo ir de un lado a otro para adelantar, parezco un poco borracho.

La carrera quitando un poco el kaos de la salida que no se sabia muy bien pa donde era ni quien daba la salida, fue estupenda. A mi me vino bien ese kaos porque llegue justo de ourense a la salida, ya que me perdi cerca del pueblo y con lo poco que se veia con el mal tiempo me costo encontrarlo.

Me gusto especialmente la post-carrera tomando una cañita y unas castañas amenizados con musica en directo. Espero que tenga larga vida esta carrera y que en siguientes ediciones no tenga tanto catarro, porque como sufrieron mis mucosas, jejeje.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 9:30
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011

Ola,
Dar a noraboa a organización polo simple feito de facer unha Carreira Solidaria Aplauso e recolectar todos esos alimentos para a xente necesitada.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 12:51
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011

únome a todo o que din os meus compañeiros de carreira e ogallá haxa outra edición para o ano. Gustoume moito!! noraboa a organización!1
nesisi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
185 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Dec 2011, 17:34
Asunto: Re: Carreira Solidaria Nocturna en Bembrive, Vigo (3/12/2011)

Muy buena carrera, espero que se repita y repetir
En las clasificaciones de cronotec aparecen los tiempos por vuelta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos