Foros ›
Como vencer a tu primer Maratón?
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 13:07
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

xoseavion escribió:
Cita:
frase " Fai quilómetros de menos e chegarás destrozado á liña de meta... fai quilómetros de máis e chegarás destrozado á liña de saída!!!" me parece de nota
Sinto defraudarte Batcholo Chorando , a frase non é miña, está sacada, creo, do "Manual do corredor de competición" de Bob Glover... os que non temos equipo nin adestrador temos un libro de cabeceira. Recoméndoo 100%.
Tomo nota de ese libro Satisfecho ......... porque yo tampoco ni tengo equipo ni adestrador Silbar Silbar ...... un saludo Guiño
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 12:08
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

Despues de estar buscando planes para correr la maratón dejo aquí alguno enlaces de planes que me parecen interesantes, un saludo a tod@s:
www.elatleta.com/plane...miento.htm
www.neotrainner.com/42...os_4hs.php
www.foroatletismo.com/...s-maraton/
www.soymaratonista.com...kilometros
team.redolat.com/apuntarse/ (este es un plan personalizado pero debes apuntarte)
P.D.- Los hay de todos los colores y sabores (más o menos tiempo de preparación, más o menos km de rodaje, más o menos completos, etc....) pero lo importante es que se adapten a nuestro nivel, objetivo, disponibilidad de tiempo ......, el que voy a seguir yo ya lo tengo más o menos decidido pero como he dicho, y se ha comentado en este hilo y en otros ........ cada uno es un mundo .....
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 15:18
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

Esta claro que todas las opiniones son respetadables, faltaria más.
Llevo ya muchas maratones ,pero lo que importa es como afrontar la 1ª.
Os cuento mi experiencia , empeze a correr porque me entro el gusanillo de correr un Maratón ,esto fue un agosto con la idea de al año siguiente en abril,correr el de madrid .
Cuando lo hice ,ni tenia nadie conocido para aconsejarme ,ni planes ,ni entrenadores ni equipo ni nada.
Lo que hice fue poco a poco haciendo km ,los primeros dias recuerdo que intentaba hacer 20 minutos,corriendo.......aún recuerdo lo que me costaba....
Cuando llegué a enero es decir 6 meses despues ya corria algun dia cerca de 1h30m
Desde enero al maratón en abril ,corria 4 dias a la semana y segun me encontrase los corria seguidos o descansaba cuando lo necesitaba.
el primer dia de la semana hacia 1h aprx ,el segund 1h30m el tercer 1h 15m y el cuarto entre 1h30m a2h10m
No sabia ni el ritmo ni los km que hacia, solo corria a veces más forzado y otras mas tranquilo.
Solo corri antes dos carreras una de 10 km y un medio maratón.
Como comenté antes debuté en Madrid y mi tiempo final fue de 3h 25m
Mi consejo para los que debutais, no os presioneis el primero es para terminarlo y disfrutarlo
Suerte a todos y si os podemos aconsejar aquí estamos
Saludos
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 17:32
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

fer3494 lo de "terminarlo y disfrutarlo" me ha gustado ......... estoy de acuerdo pero yo diría que para que esto ocurra tendremos que currarnos la preparación del maratón ................ que creo que es lo más duro de todo este proceso........ y si no nos lo curramos bien pues "ni lo terminaremos o no lo disfrutaremos" como tú lo hiciste......... jijiiiii, por cierto gracias por tu aportación ......... de la que saco que tu base de trabajo fueron los rodajes medianamente largos, cuatro días a la semana y a diferentes ritmos ...... que facil parece a simple vista......"parece"......, yo lo firmaba........., un saludo.
jorgedemanueliño

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/10
30 Carreiras
16 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2011, 11:17
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

Ben, interesante fio… A falta de tempo impedírame contar a miña experiencia en Valencia que foi a miña terceira maratón e aproveitarei para contar as miñas sensacións e para felicitar a outro neto de manueliño como Mamel, polo seu merito para correr e rematar a maraton cando o dia anterior non era capaz de andar… Só espero q pronto estés recuperado desa “locura”.
Ao fio do aquí falado, acerca de cómo afrontar a primeira maratón, e dos entrenamentos previos… gustame a frase “Fai quilómetros de menos e chegarás destrozado á liña de meta... fai quilómetros de máis e chegarás destrozado á liña de saída” …pero eu non estou moi de acordo no primeiro e podo dicir q nunca entrenei moito e non cheguei destrozado… e ademais nunca tiven o mais mínimo problema físico por forzar…
Eu empecei a correr de novo, despois de andar en bici en xuvenís nos oitenta e correr varios triatlón no 93, fai uns tres anos por facer algo… non todo ia ser andar de festa… e empecei a correr pq non tiña tempo para sair en bici e correr podelo facer a calquer hora.
Despois dalgunhas carreiras, nas q para mín o millor era quedar co resto de netos de manueliño para tomar unhas cañas e comer, trala primeira media que fixen en Ferrol en decembro do 2010, tomamos a decisión de ir a Maraton de Barcelona e só faltaban tres meses…
Eu busquei un programa de entreno de catro días, da revista runners world para baixar de 3h30, pero pola miña falta de tempo, só facía dous dos entrenamentos marcados, un día de series e unha tirada larga en progresión, que nunca pasou de 110 minutos. Nese periodo de preparación fixen a media de Viana en 1h 36, o que multiplicando por 2,2 como algún comentou daría sobre 3h 30min.
A maratón eu a tomei con toda a tranquilidade do mundo co único obxectivo de acabar, non tiña claro que fora correr algunha mais, era só un pequeño reto persoal. Saimos a un ritmo comodo con Chisco e Julito intentando disfrutar da cidade e o ambiente e olvidando o tempo e iamos cerca do globo de 3h 45min. Ao chegar ao km trinta sentiame coma si houbera feito a primeira parte da miña tirada larga de entreno, 60 min, e xa só faltara a segunda fase de progresión acabando a 4´30”. A sensación de empezar a correr e ir adiantando xente, mais de mil postos en 10km, e sentirse ben, con forzas ata o último km e unha experiencia única, e debe ser a que todo debutante busque… Eu rematei en 3h35 e o mais importante para mín non foi o tempo… foi a necesidade de buscar outra maratón para seguir disfrutando… do entreno e tamén da maratón!!!
Dese entón corrin San Sebastian, co mesmo entrenamento, dous ou tres días e sin pasar de 110 min, buscando baixar de 3h 30, obxectivo conseguido por segundos e con mais sufrimento ainda que fun a un ritmo constante, 1h45 a media.
E fai uns días corrín en Valencia, sigo con mais lios e menos tempo para entrenar, co cal repetín o que xa fixera ,dous días e tiradas de 110 min como máximo, ainda que esta vez fixen unha tirada de 135min. O obxectivo en Valencia sabendo q non estaba para millorar o meu tempo foi sair a disfrutar, correr en grupo con mamell e chisco cos que viaxei e con dous amigos q atopamos alí, recordos para Simón que debutou e Javier. Seguindo a miña experiencia de Barcelona fun con moita calma pasando a media en 1h50min e rematei en 3h33´.
Das miñas experiencias, xa sei que son un caso atípico que todo omundo corre mais días, eu recomendaría non saltarse nunca o dia de ximnasio para fortalecemento muscular e desde logo creo que para millorar o tempo da maratón e necesario facer mais días, eu teño 1h 31´e 3h30´o cal reflexa esa falta de fondo. O que non teño nada claro e que sexa necesario facer tiradas mais longas.Eu seguindo este plan de runnersworld fago unha hora a 6´ e logo vou aumentando o ritmo ata acabar a 4´30”… e iso mesmo fixen tanto en Valencia coma en Barcelona permitindome acabar disfrutando sen enfrontarme ao temido muro pese ao meu escaso entrenamento….
Xa vedes… cada un de nos é un mundo… e para mín, o importante e sair a disfrutar sendo moi prudente co ritmo… ao principio a todos nos sobran forzas… O meu consello… Sentidiño!!!!
Vaia rollo
mamell

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2011, 23:26
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

Non é rollo, é a túa experiencia,...está claro que si entrenas un pouquiño máis baixas de 3:30, pero si te da igual ou non tes tempo pois disfrutas co verdaderamente importante ou sexa ir, conocer, pasear, xantar, beber, ter conversa intelixente (no caso que vaia eu)... e correr o caso é disfrutar mentras se poida.

Qué tendrá este deporte que con lo que sufrimos (algunos) siempre queremos más
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1861 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 11:31
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

A los planes de entrenamiento les veo un problema, y es que no se fijan en si eres novato, ni sobre todo, la edad que tienes, es sabido por todos que un mismo plan no es lo mismo para una persona de 30 años que para una de 45 como yo. En mi caso, estoy viendo planes para tomármelos como guía de lo que se suele hacer, pero no noy a seguir ninguno en concreto, me fiaré de mis sensaciones, y como va a ser mi primer maratón el de Coruña, me lo tomo como un reto personal, con lo que también el entreno me lo tomo como algo personal, algo en lo que no quiero que intervenga nadie, por eso lo voy a hacer a mi manera, espero no equivocarme.
Fuerza a todos y mentalidad, que creo que la cabeza es una gran parte del éxito en los entreno y en la carrera.
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 14:18
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

ZANCADILLA escribió:
A los planes de entrenamiento les veo un problema, y es que no se fijan en si eres novato, ni sobre todo, la edad que tienes, es sabido por todos que un mismo plan no es lo mismo para una persona de 30 años que para una de 45 como yo. En mi caso, estoy viendo planes para tomármelos como guía de lo que se suele hacer, pero no noy a seguir ninguno en concreto, me fiaré de mis sensaciones, y como va a ser mi primer maratón el de Coruña, me lo tomo como un reto personal, con lo que también el entreno me lo tomo como algo personal, algo en lo que no quiero que intervenga nadie, por eso lo voy a hacer a mi manera, espero no equivocarme.
Fuerza a todos y mentalidad, que creo que la cabeza es una gran parte del éxito en los entreno y en la carrera.
Totalmente de acuerdo con lo que dices, yo básicamente cogeré el que me pueda ir bien y lo retocare con alguna cosilla ..... Pero una vez que lo retoque hay que seguirlo casi como la biblia ..... Jijiji, de todas maneras de los planes que colge en este hilo hay uno que es personalizado y ahí si que te tienen en cuenta todo (edad, tiempo, ....) un saludo.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 21:30
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

En el programa nº 29 de citius altius fortius, hablan sobre la preparación del maraton de Coruña y hay una tabla que sale un momento dado en el programa, estoy buscandola por algún lado pero no la encuentro.
www.atletismogalego.org/citius/
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 23:06
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

Ya está.
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 2:40
Asunto: Re: Como vencer a tu primer Maratón?

j.luis escribió:
Ya está.
No lo he visto todo pero parece interesante ..... es una aportación que puede venirnos bien .....mañana daré mi opinión sobre todo esto una vez lo haya visto..... Un saludo a tod@s





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos