| anarky escribió: |
| Seguindo a ruta do diptico saènme 9,7 kms, non sei q fixen no anterior pero coleime con eso q este ano si era un 10000. Este seria o percorrido, se hai algo mal por favor indicademo. www.mapmyrun.com/route...ew_route=1 Un saudo. |
| Sandro escribió: |
Pois parece que este é un dos 'problemas' mais importantes de todas e cada unha das carreiras que se fan: 'a mi me dió 9,825', 'ah, no, está mal, a mi me dió 9,827', 'que va, tío, estás equivocado, con el Fore 4850 da 9,830', 'pues con el mopasrun y triangulación de 27 satélites da 9,825 con 30 cm.', etc.... E por riba hai quen se atreve a discutirlle a medición aos organizadores porque ten un GPS supermegaguai e cree que ten a verdade absoluta sobre a distancia, como si os demais foran bobos... Cadaquén é libre de facer da súa capa un saio; persoalmente hai xa tempo que non entro nestas disquisicións, para min o tema se fixo cansino e esgotador. Como di a sinatura que lin dun foreiro (desculpas compañeiro, agora non me lembro quen eres), 'as opinións son coma o cú; cadaquén ten un'. Saúdos. |
Creo que hai moito mais que se pode debater: por exemplo, ¿vedes mellor o cambio de percorrido? ¿No paso pola Casa do Concello, deberamos pasar por diante ou por detrás? Eu aínda non sei cómo será, hai unhas bolas diante que poden entrañar certo perigo se imos en grupo, poñerán unhas vallas, digo eu. ¿Por qué non pensar en cambiar o sentido da carreira no adarve da Muralla algún ano, xa que todos nos queixamos da forte subida desde a Porta de Santiago ata a Porta de Bispo Aguirre? Eso sí se pode facer perfectamente, e nos daría a todos unha imaxe diferente da carreira. Por certo, eu sempre que adestrei na Muralla sempre o fixen no mesmo sentido, e creo que a maioría da xente tamén o fai así. | anpefi escribió: | ||
Sep, por eso los demás nos apuntamos a Lugo, para tener una oportunidad de ganarla ![]() |
.Véxote sensibilizado co tema, e paréceme ben, pero creo q a tua disertación por puntos non ven moito ao conto e menos a proposta de censura