anarky escribió: |
Seguindo a ruta do diptico saènme 9,7 kms, non sei q fixen no anterior pero coleime con eso q este ano si era un 10000. Este seria o percorrido, se hai algo mal por favor indicademo. www.mapmyrun.com/route...ew_route=1 Un saudo. |
Sandro escribió: |
Pois parece que este é un dos 'problemas' mais importantes de todas e cada unha das carreiras que se fan: 'a mi me dió 9,825', 'ah, no, está mal, a mi me dió 9,827', 'que va, tío, estás equivocado, con el Fore 4850 da 9,830', 'pues con el mopasrun y triangulación de 27 satélites da 9,825 con 30 cm.', etc.... E por riba hai quen se atreve a discutirlle a medición aos organizadores porque ten un GPS supermegaguai e cree que ten a verdade absoluta sobre a distancia, como si os demais foran bobos... Cadaquén é libre de facer da súa capa un saio; persoalmente hai xa tempo que non entro nestas disquisicións, para min o tema se fixo cansino e esgotador. Como di a sinatura que lin dun foreiro (desculpas compañeiro, agora non me lembro quen eres), 'as opinións son coma o cú; cadaquén ten un'. Saúdos. |
anpefi escribió: | ||
Sep, por eso los demás nos apuntamos a Lugo, para tener una oportunidad de ganarla |