Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 10:29
Asunto: Re: Lugo Monumental 2011

Seguindo a ruta do diptico saènme 9,7 kms, non sei q fixen no anterior pero coleime con eso q este ano si era un 10000. Este seria o percorrido, se hai algo mal por favor indicademo.

www.mapmyrun.com/route...ew_route=1

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 12:10

anarky escribió:
Seguindo a ruta do diptico saènme 9,7 kms, non sei q fixen no anterior pero coleime con eso q este ano si era un 10000. Este seria o percorrido, se hai algo mal por favor indicademo.

www.mapmyrun.com/route...ew_route=1

Un saudo.

Pois o final cos cambios ainda vai medir menos que outros anos. Eu opino como varios, non custaba tanto ampliala un pouco nalgún punto do percorrido, para que dera os 10.000 mts (+ ou -).
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 13:41

Le dais demasiada credibilidad a las mediciones por Google Maps (y derivados), en especial en circuitos urbanos como este que tienen rampas y curvas o incluso la muralla. El caso de la muralla es especialmente problemático ya que el recorrido lo estás marcando sobre una imagen 2D de una estructura 3D y probablemente los datos de altitud sean muy imprecisos (ya que una diferencia de 50 cm de donde marques el punto podría estar dentro de la muralla o por debajo). Además también depende del número de puntos que marques en las curvas. Como este es un circuito con mucha curva, si las marcas rectas estás subestimando la distancia.

Si realmente queréis precisión olvidaros de métodos remotos o gps, rueda en mano o nada os asegura la distancia.

Cierto es que probablemente no sean 10000 metros, pero tampoco os fiéis demasiado de las medidas indirectas basadas en mapas (como las que hacen los gps, que dependen de las altimetrías de los mapas).

Lo ideal es que fuese una prueba con distancia homologada, pero ya han dado los motivos para que no sea así.

Andrés.
neusforever

Maratoniano
Maratoniano
25/09/11
50 Carreiras
85 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 18:41

Anpefi nos has dejado a todos pensativos con tanta precisión, je,je. Voy a pedir a los reyes una rueda porque ya sabes que me gusta saber los metros exactos que corro. OK
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 19:00

Pois parece que este é un dos 'problemas' mais importantes de todas e cada unha das carreiras que se fan: 'a mi me dió 9,825', 'ah, no, está mal, a mi me dió 9,827', 'que va, tío, estás equivocado, con el Fore 4850 da 9,830', 'pues con el mopasrun y triangulación de 27 satélites da 9,825 con 30 cm.', etc.... E por riba hai quen se atreve a discutirlle a medición aos organizadores porque ten un GPS supermegaguai e cree que ten a verdade absoluta sobre a distancia, como si os demais foran bobos... Muro Muro Muro

Cadaquén é libre de facer da súa capa un saio; persoalmente hai xa tempo que non entro nestas disquisicións, para min o tema se fixo cansino e esgotador. Como di a sinatura que lin dun foreiro (desculpas compañeiro, agora non me lembro quen eres), 'as opinións son coma o cú; cadaquén ten un'. Moi feliz

Saúdos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 20:10

Sandro escribió:
Pois parece que este é un dos 'problemas' mais importantes de todas e cada unha das carreiras que se fan: 'a mi me dió 9,825', 'ah, no, está mal, a mi me dió 9,827', 'que va, tío, estás equivocado, con el Fore 4850 da 9,830', 'pues con el mopasrun y triangulación de 27 satélites da 9,825 con 30 cm.', etc.... E por riba hai quen se atreve a discutirlle a medición aos organizadores porque ten un GPS supermegaguai e cree que ten a verdade absoluta sobre a distancia, como si os demais foran bobos... Muro Muro Muro

Cadaquén é libre de facer da súa capa un saio; persoalmente hai xa tempo que non entro nestas disquisicións, para min o tema se fixo cansino e esgotador. Como di a sinatura que lin dun foreiro (desculpas compañeiro, agora non me lembro quen eres), 'as opinións son coma o cú; cadaquén ten un'. Moi feliz

Saúdos.
jajaj porqué cambias de idioma, amigo? q pasa q os galego falantes non compran eses chismes ou que? Guiño Una de las utilidades de esos aparatos es comentar la medición de la carrera, veo normal ese tipo de comentarios, no pasa nada. Tampoco creo q se haga con ánimo de discutirle la medición a nadie, sólo son comentarios. sólo una reflexión en general: a veces tengo la impresión (puedo estar equivocado) q se hace una lectura equivocada o se confunde entre ser un "tocapelotas" y hacer una aportación o comentario con ánimo constructivo. Claro q opiniones hay tantas como culos, pero esto es un foro de opinión precisamente, q yo sepa.... Saludos.
hyde

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 20:45

La longitud desde la puerta grande de atrás del colegio Maristas, la que da a la calle de la salida y donde se supone que muy aproximadamente se sadrá, hasta la meta son 9.810 metros con una variación máxima de 15 metros. Eso si ahora depende de donde se dé la salida. Así que al final van a valer los tiempos de otros años pues ya era lo que tenía, excepto por el cambio de recorrido que va a endurecer más la carrera.
¡¡ Ojo a la Rúa do Teatro que más de uno va a acabar la carrera faltándole todavía 9 Km.¡¡¡ jeje.
Otro dato importante para ver como vamos de ritmo es que el kilómetro 5 coincide con la esquina de la cafetería Maitines justo antes de empezar a subir hacia la Policia Local.
Ala suerte a todos y a morir en la Muralla jejeje
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 22:37

1º.- Apelo á funcion do administrador para que censure o comentario "os galego falantes non comprades eses chismes ou que?". A verdade é que sí. Os galegofalantes só temos habilidades desenvolvidas para manexar sachas, fouces, machadas, forquitas, e arados.
Está claro que este tópico (galego=atraso / castelán=desenvolvimento) é o que arrasa a Galiza urbana, pero os desertores do arado, deberían disumular, e lembrar que foi a lingua deste territorio nos últimos 800 anos, ata que moitos mozos destas últimas xeracións de galegos renegaron do seu uso. Foi lingua culta e de prestixio, e segue a selo no rural, onde é de uso "normal" en moitos ámbitos. Xa sabemos que o seu uso na Coruña, Vigo, Ferrol, Vilagarcía, e algunhas cidades e vilas máis é extravagante e residual.
2º. Consultei o perfil de Sandro, e comprobei como máis do 70 por cento do histórico das suas intervencións son en lingua galega.
3º.- De momento ainda hai liberdade para se expresar neste foro de xeito indistinto entre galego e castelán. Sei que hai moitos que prohibirían o galego, pero de momento ainda non está prohibido.
4º.- Correr ás costas da Muralla de Lugo é tan tan fermoso que tanto me tén a costa de acceso, a superficie de area que escorrega.. Levo 6 edicións da Monumental, e cada ano resulta máis emocionante ca o anterior voltar a Lugo nese domingo frio de decembro.
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 23:20

Veña, falemos da carreira, e que cadaquén fale no idioma que lle pete... Perhaps in the future I'm going to speak in English, I feel quite comfortable in both languages. Bubela, neno Guiño , no debieras de darle más importancia a lo del idioma, que no la tiene...

Por outra parte estás errado ao dicir que o 70% das miñas intervencións son en galego, xa que o son nun 100%.

Pero volvendo ao tema, eu me refiro a que todos temos visto en todas as carreiras unha sucesión encadenada de posts do tipo 'A mi me dió X', 'a min Z',... sin ningún outro tipo de información. Está claro que cadaquén pode dicir o que queira, pero si ésto o fan a metade dos participantes na San Martiño con GPS, o tema se extendería nunhas 100 páxinas insulsas. E non hai moitos días aínda había quen quería discutirlle aos organizadores a medición dunha carreira homologada, baseándose nun GPS comercial Nono Creo que hai moito mais que se pode debater: por exemplo, ¿vedes mellor o cambio de percorrido? ¿No paso pola Casa do Concello, deberamos pasar por diante ou por detrás? Eu aínda non sei cómo será, hai unhas bolas diante que poden entrañar certo perigo se imos en grupo, poñerán unhas vallas, digo eu. ¿Por qué non pensar en cambiar o sentido da carreira no adarve da Muralla algún ano, xa que todos nos queixamos da forte subida desde a Porta de Santiago ata a Porta de Bispo Aguirre? Eso sí se pode facer perfectamente, e nos daría a todos unha imaxe diferente da carreira. Por certo, eu sempre que adestrei na Muralla sempre o fixen no mesmo sentido, e creo que a maioría da xente tamén o fai así.

Saúdos. Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 23:57

Creo que voy a Narón este día Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho a correr una carrera de verdad y no un mísero 10.000 Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2011, 0:07

Chacal escribió:
Creo que voy a Narón este día Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho a correr una carrera de verdad y no un mísero 10.000 Guiño Guiño Guiño

Sep, por eso los demás nos apuntamos a Lugo, para tener una oportunidad de ganarla Bailar

Andrés.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2011, 0:19

anpefi escribió:
Chacal escribió:

Sep, por eso los demás nos apuntamos a Lugo, para tener una oportunidad de ganarla Bailar
Claro, porque es una carrerita y no me interesa ganarla este año el que viene quizá si, si no coincide con Adolfo Ros y no viene Bekele Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2011, 11:19

e digo eu.......non vai puntuar para o circuito???? se alguen da organizacion se move por este foro non estaria de mais que lle confirmasedes a Correr en Galicia a inclusion da proba no circuito.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2011, 13:31

... coincido con Bubela . O correr por riba dunha muralla con tantos séculos de historia non ten precio. De feito, si non fose así.. non creo que repetise todolos anos dende que empecei nesto de correr... (ou andar rápido no meu caso.... )...

Saúdos e vémonos o 18 na liña de saída.... (sexan 9'6 9'8 ou 10'1...)

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2011, 14:33

Pues eso, esperemos vernos en la salida... si son 10 mejor, y sino pues no pasa nada, yo de momento otra vez lesionado, así q sólo espero estar allí... Disimulando Muro
Bubela, creo q colleches a intención da miña mensaxe totalmente ao revés Muro .Véxote sensibilizado co tema, e paréceme ben, pero creo q a tua disertación por puntos non ven moito ao conto e menos a proposta de censura Abraiado Pero bueno, vou contestarche por privado porque estos temas non lle interesan a ninguén e están fora do fío. So espero q ninguén de eiquí en adiante me identifique como un anti-Galiza... Confuso Pero bueno, aclaramos o tema e xa está, q estas cousas sonche culpa dos foros, ás veces non e doado interpretar correctamente determinados comentarios, a min polo menos pásame...
Saúdos dun castelán falante pero q che podo asegurar, que se esforza coma o que mais en desenvolverse con certa soltura na lingua galega. Se fai o que se pode Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos