Mar, 13 Dec 2011, 15:58
Asunto: Re: Usuarios Forerunner 305
gormitti escribió: |
Supongo que ya se habrá hablado de este tema por aquí, pero no lo encuentro, así que dejo mi pregunta a ver si alguien me puede decir algo. Hoy sali a correr un rato, y noté que al pasar cada km casi no oía el pitido. Presté más atención, y se oye muy bajo, casi imperceptible. Siempre me lo quito nada más acabar de correr, y le seco el sudor en la parte de atrás, donde lleva el "altavoz", e intento que se moje lo menos posible cuando llueve. Ya he mirado la configuración, y está habilitado el sonido de "Teclado y mensajes".
¿Sabéis cuál es el motivo? ¿tiene solución?
Muchas gracias.
P.D. Mi F305 es relativamente nuevo, tiene poco más de 4 meses, pues el anterior, estando en garantía, se "murió" y me dieron este nuevo. |
Hola.
A min tamén me pasou o mesmo, téñoo dende fai un ano e xa levaba uns 4-5 meses sin que se oíran os pitidos. Polo que dixeron noutros posts, parece que é un problema moi común deste modelo, seica polo lugar onde ten o altavoz é susceptible que entre suor e se estropee.
Seguindo o consello de varios foreiros, e cómo está en garantía, púxenme e contacto con Garmin a través
deste formulario. Unha vez cuberto e enviado, envíanche un e-mail cun número de RMA para que o envíes por SEUR a portes debidos.
Eu envieino o 1 de decembro, e a ver se chega axiña. Pensei que igual estaría para a Monumental, pero creo que non vai ser.
PD: Acabo de falar coa asistencia técnica de Garmin para preguntar polo meu Fore, e aproveitei para preguntarlles si hai algunha posibilidade de extender a duración da batería mentras corremos (opción que se baraxaba para facer a Volta a Galicia).
A resposta que deron os técnicos é que non é posible, xa que a duración da batería é a que é, e no momento que se pon a batería a cargar,
automáticamente se desactiva o seguimento por GPS. Me aseguraron que no caso de facer unha carreira de longa distancia, a única forma sería empregar 2 (ou mais) GPS, e logo
unificar os traxectos de ambos. ¿Alguén sabe cómo se fai ésto?