Mar, 13 Dec 2011, 12:47
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012
Hola a todos son o perxudicado na caida a pouca distancia da saida.No grupo de diante nos pasamos un pouco a pasarela e o cruzar entre os coches para chegar ata ela, ibamos en grupo bastante pegados e o pegar o brinco para acceder a dichosa pasarela non uvo maneira de restablecer o equilibrio din unha voltereta digna de un gimnasta, batendo de cheo coa cabeza e na esquina da pasarela coa costillas, levanteime aturdido sin saber se iva ou si viña, e so pensando que se me truncaban os plans de rematar a proba coas ganas que tiña, decidin continuar pero non respiraba nada ben tiña un dor nas costelas que parecia que me clavaban unha estaca, pero bueno fun tirando pouco a pouco ata rematala.
E agora estou en proceso de recuperacion con antiinflamatorios e cremas para canto antes volver o ruedo xa que no meu pensamento esta xa a Illa de Arousa.
Estas cousas pasan porque somos un pouco brutiños e non facemos casos dos consellos da organizacion que ben que no lo advertiu.
Animos a todos os que estan no mesmo proceso que eu, e o mellor regalo de navidade e volver a vernos na proxima proba coas mesmas ganas (e con mais precaucion tamen).
SAudos a todos e a mais sincera enhoraboa a organizacion polo fantastico traballo que estades a facer, quitome o sombreiro.