Foros ›
A sociedade nos induce a deformar os pes
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 10:35
Asunto: A sociedade nos induce a deformar os pes

Dende pequenos nos poñen zapatos, tenis, etc e nos berran por ir descalzos.

De esa maneira, temos os pes atrofiados e deformados, cuns dedos cuadriculados e moi desviados.

Eu , dende hai unha temporadiña estou co tema barefoot, pois teño fascite plantar crónica,que me apareceu tras ano e medio de comenzar a correr.

Tras acudir a fisioterapeuta, facer dous test de pisada, duas podólogas que me fixeron plantillas, etc, estaba condicionado a ter que gastar zapas moi amortiguadas, con control de pronación, e cada vez que me erguia da cama, aparecía a fascite , cravándome agullas na pranta.
Corría con Asics 2150 e con saucony hurricane.
Tras leer Nacidos para correr, decidin probar a técnica de pisada co metatarso, e zapas nada amortiguadas, e asi merquei as Newfeel Many de decathlon, e non notei mais que xemelgos cargados, pero agora non se me cargan.
Agora merquei as vibram five fingers, e o único dificil é calzalas,pois o dedo meñique esta retorcidiño cada dentro e non busca o seu sitio a primeira.
Una vez postas,a sensación e de ir descalzo, cos dedos moi abertos, e os meus modestos tempos non empeoran, pero o mellor de todo que non me lembro da fascite para nada, e polo de agora non noto nada raro na espalda, xeonllos, xemelgos, etc

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 11:22
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

Sin polemizar:
www.labolsadelcorredor.../#comments
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 15:27
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

Pues nos sirves de conejillo de indias.
Seguro que muchos que padecimos de fascitis y otros que no pero por si acaso, estamos esperando que nos vayas contando a cerca de esto.

Ojalá te vaya bien!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 15:27
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

si hay que polemizar polemízase, que pa eso estamos en Navidá Moi feliz

pero o que conta guti, na miña opinión, é que tiña un problema nos pes que non daba solucionado e usando zapatillas planas (sen amortiguación, alpargatas) e variando a técnica de carreira, pode disfrutar correndo sen verse afectada o resto da súa vida por estar dolorido ou directamente lesionado.

el como está satisfeito, e leeu a cerca do fundamento da súa elección, pois ven aquí e conta as bondades do método para o seu caso e comparteo por se alguén está nesa situación e lle pode servir.

de ahí a facer o chiste fácil do que escribe o blog ese, vai un treito (grande). En cinco minutiños fágoche eu un en contra de non coidar os montes ou os beneficios da pesca abusiva. Por dicir algo.

Sin acritú

-- Chámame "ghose"
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 15:46
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

Totalmente de acordo contigo Pikamoku
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 15:50
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

pikamoku escribió:
si hay que polemizar polemízase, que pa eso estamos en Navidá Moi feliz


de ahí a facer o chiste fácil do que escribe o blog ese, vai un treito (grande). En cinco minutiños fágoche eu un en contra de non coidar os montes ou os beneficios da pesca abusiva. Por dicir algo.

Sin acritú

Faino, pero seguro que en menos tempo, votancho abaixo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 16:11
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

Ramallo, mirate os pes y dime se non os tes deformados por mor de usar calzado toda a tua vida.

O da Paleodieta e respetable, como o de correr descalzo, e non por ser alternativo e buscar non ter dor , vai se un frikie.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 16:43
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

guti290971 escribió:
Ramallo, mirate os pes y dime se non os tes deformados por mor de usar calzado toda a tua vida.

O da Paleodieta e respetable, como o de correr descalzo, e non por ser alternativo e buscar non ter dor , vai se un frikie.

Yo no he opinado, ( me da igual), si tu eres capaz de correr sin dolor así, bien, me alegro, porque yo se lo que es correr con dolores
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 17:25
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

ramallo escribió:
guti290971 escribió:
Ramallo, mirate os pes y dime se non os tes deformados por mor de usar calzado toda a tua vida.

O da Paleodieta e respetable, como o de correr descalzo, e non por ser alternativo e buscar non ter dor , vai se un frikie.

Yo no he opinado, ( me da igual), si tu eres capaz de correr sin dolor así, bien, me alegro, porque yo se lo que es correr con dolores


Soio tes que ir a media maraton de Calatayud..... Ríndose Ríndose Ríndose

un saudo o meu amijo Guti..... e outro o coñecido Ramallo
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 18:19
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

Boas a todos:

independentemente do tema da carreira (eu son da mesma tribu ca guti: corredor descalzo/minimalista), o feito claro (por estudos podolóxicos) é que a incidencia de problemas nos pés son menores nas sociedades que camiñan descalzos todo o día ou con calzado mínimo (sandalias).

¿Alguén mira Sexo en Nova Iorque? ¿Cando insinúan que hai rapazas que se amputan as dedas maimiñas para calzar uns "Manolos"?

Tamen é certo que noutros ámbitos: alimentación, agricultura, roupa, mediciñas. Hai uns anos levábase vender productos híper-elaborados: conservantes, colorantes, insectidas, fibras artificiais. E agora resulta que os productos naturales son mellores.

A partir de ahí, as conclusións sobre correr descalzo (ou minimalista) aínda non son claras. Por tanto, que cada un corra como queira, que aínda non hai formas mellores nin peores.

Saúdos.

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2011, 12:56
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

pikamoku escribió:
si hay que polemizar polemízase, que pa eso estamos en Navidá Moi feliz

pero o que conta guti, na miña opinión, é que tiña un problema nos pes que non daba solucionado e usando zapatillas planas (sen amortiguación, alpargatas) e variando a técnica de carreira, pode disfrutar correndo sen verse afectada o resto da súa vida por estar dolorido ou directamente lesionado.

el como está satisfeito, e leeu a cerca do fundamento da súa elección, pois ven aquí e conta as bondades do método para o seu caso e comparteo por se alguén está nesa situación e lle pode servir.

de ahí a facer o chiste fácil do que escribe o blog ese, vai un treito (grande). En cinco minutiños fágoche eu un en contra de non coidar os montes ou os beneficios da pesca abusiva. Por dicir algo.

Sin acritú

Aplauso Aplauso Aplauso
Clarito, clarito
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 10:03
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

A min tamén me convenceu MacDougall. As zapatillas que corrixen a pronación ou a supinación, ou calquera defecto de pisada non me interesan porque o que fan non é correxir o meu defecto senón perpetualo porque me deixan correr con él. Non sei se me explico.
Canto máis protexes algo máis o debilitas. Un exemplo: se fai frío e me abrigo pásame o frío. Se me afaigo a ir sempre moi abrigado, ó mínimo frío que pase seguro collerei un resfriado e cada vez serei máis friolero. Pois cos pés igual. Se os afás a traballar sempre abrigadiños e quentiños pois afanse a eso e cada vez serán máis vulnerables a calquera cambio...

to be a rock and not to roll
elnovato

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/10
30 Carreiras
399 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 12:21
Asunto: Re: A sociedade nos induce a deformar os pes

... esta sociedad nos induce a deformarlo todo, no sólo los pies...

Guiño

"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa". Mahatma Gandhi





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos