banderas escribió: | ||
Eu e máis unha coñecida miña estamos interesados... pero igual se nos apunta hoxe algunha persoa máis. Ata cando teño para confirmar se imos dous ou tres?... a parte do meu irmán, que coido que tamén quere ir, ou algo así deixou caer antonte na comida familiar... |
Mincha escribió: |
O Venres (que é realmente o día 30) eu vou facer outro tipo de adestramento diferente ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() youtu.be/5qd5FXZSK3M ![]() Si vos apuntades avisádeme con tempo para vos reservar sitio. |
beauvais escribió: |
O sábado 31 sobre 9:30 ou 10 me animo a facer un máximo de 15 Km (a tarde vou a San Silvestre de Castrelos). Se estes días non chove pola ruta da auga, caso contrario collemos asfalto. Que vos parece... |
beauvais escribió: |
O sábado 31 sobre 9:30 ou 10 me animo a facer un máximo de 15 Km (a tarde vou a San Silvestre de Castrelos). Se estes días non chove pola ruta da auga, caso contrario collemos asfalto. Que vos parece... |
marcosmonki escribió: |
A VER SI HACEMOS UNAS FOTOS EN CASTRELOS EL SABADO A LAS 17:00 HR AUNQUE SEA INFORMAL, SIN LA NEGRA. YA SE QUE TODOS SOMOS MUY FORMALES. NOS VEMOS EL SABADO. |
canido escribió: | ||
Claro que tenemos que sacar unas fotos. Lo mejor es saber quienes vamos y así ponemos una hora y lugar donde quedar para que sea mas sencillo. Marcosmonki Canido Beauvais Aguita |
canido escribió: | ||
Claro que tenemos que sacar unas fotos. Lo mejor es saber quienes vamos y así ponemos una hora y lugar donde quedar para que sea mas sencillo. Marcosmonki Canido Beauvais Aguita |
Mincha escribió: | ||
|