Linneo escribió: |
-----------------La Behobia San Sebastián facilitó en la edición de 2010 el detalle de las 39 partidas de gastos organizativos. Carrera “tope de gama”: TOTAL GASTOS: 496.700€.----------------- Non sei se creelo, non teño nin idea de organización pero paréceme que hai partidas desfasadas. Que me detallen algo máis os custes para ver... E as empresas que aportan cousas a cambio de publicidade onde están incluidas? San Martiño 100.000 €, buf, tamén me parece moito... E que corren todos a conta dos contribuintes, prefiro que cobren algo para non ter perdas, se xestionaran ben os nosos cuartos no resto de cousas.... 100.000 € dan para unhas cuantas nóminas. Non sei. De todas formas eu vou igual, pero as grandes está claro que son un negocio, un negocio como tantos outros. |
maxi. escribió: | ||
Lestrove, si tienes que cobrar, cobra, que no hay problema. Pero no empieces a cobrar la inscripción a 20.- euros que nos da un jamacuco. |
Damores escribió: |
No me compares a las Vig-Bay con la media de Coruña organizada por la FGA....una manzana y un agua y pa casa....y si pides otras agua, te daban una patada en el culo. Esto ocurrió a un corredor que llegó exhausto a la línea de meta y pidió una segunda agua....prefiero pagar y tener un servicio acorde, a que sea gratis y no te den nada... |
lestrove escribió: | ||||
Bueno maxi.Que te parece si arrancamos con 5€ de inscripción??? -3€ para la camiseta técnica. -1€ para el seguro. -1€ para Lestrove |
chancletas escribió: |
E o que si non vexo normal e que xente como Lestrove teñan que por cartos do seu bolsillo organizando unha proba para que moitos a disfrutemos. |
Admin escribió: | ||
Sen ir máis lonxe o Circuíto Correr en Galicia ou este mesmo foro saen adiante pola vontade, traballo e cartos miña, dos moderadores e colaboradores. Se todas esas horas de traballo ou custes derivados (aloxamento dos servidores, mantemento da web, revisión de temas, nova web anual para o Circuíto, xestionalo...) os tiveramos que aplicar nunha "tarifa foreira" igual a cousa non baixaba dos 15€ por persoa |