JBxever escribió: |
A falta de comfirmacion oficial,que se hara en breve,parece ser que tendremos una nueva maraton en Galicia Segun me imformaron,tendra la salida en Vigo y la meta en Pontevedra.La fecha prevista,para septiembre de 2012. Segun parece ya hay una importante marca detras,que va a apoyar esta nueva iniciativa En cuanto consiga mas info,la ire colgando,si antes no la pone nadie,claro |
JBxever escribió: |
A falta de comfirmacion oficial,que se hara en breve,parece ser que tendremos una nueva maraton en Galicia Segun me imformaron,tendra la salida en Vigo y la meta en Pontevedra.La fecha prevista,para septiembre de 2012. Segun parece ya hay una importante marca detras,que va a apoyar esta nueva iniciativa En cuanto consiga mas info,la ire colgando,si antes no la pone nadie,claro |
AveFenix escribió: |
Abel Caballero, alcalde de Vigo, ademais engadiu que o enche de orgullo e satisfación ter un maratón de máis de 42195 m, pero que vai a estar homologada pola Federação Portuguesa de Atletismo. E rematou dicindo "en Vigo imos sempre un paso por diante da Coruña, temos un maratón homologado máis longo que o de Coruña". |
AveFenix escribió: |
Eu levarei o OBE, así araño uns segundos na peaxe, que en 5 horas nótase bastante |