Foros ›
Autor
Mensaxe
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 12:34
Asunto: Mizuno Wave Nexus 5

Alguien ha probado estas zapas?? He leído bastante sobre ellas pero quería alguna opinión "real".

Gracias y saludos
ultimo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 16:00
Asunto: Re: Mizuno Wave Nexus 5

BUENAS! ES UNA ZAPATILLA PARA PRONADORES, NO MUY PRONUNCIADOS. TIENE UN PESO DE 300 G. Y ESTÁ RECOMENDADA PARA CORREDORES DE MENOS DE 80KG. OTRA OPCIÓN ES LA WAVE ELIXIR (-70KG) QUE ES MAS LIGERA (ESO VA A DEPENDER DE TU PESO); ESTA ÚLTIMA ES COMO UN GUANTE PERO TIENE EL INCONVENIENTE QUE EL DIBUJO DE LA SUELA SE PULE CON FACILIDAD Y ADEMÁS CUESTA 124€. YO TENGO UNA TIENDA Y DE TODAS LAS MARCAS QUE TENGO, LA QUE USO ES MIZUNO. SI ME PERMITES UN CONSEJO, PÍLLATE SIEMPRE EL MODELO ATRASADO (EN ESTE CASO NEXUS 5) YA QUE SUELE HABER BUENAS OFERTAS Y LAS CARACTERÍSTICAS SON SIMILARES A LAS DE LOS MODELOS ACTUALES...
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 17:34

ultimo escribió:
BUENAS! ES UNA ZAPATILLA PARA PRONADORES, NO MUY PRONUNCIADOS. TIENE UN PESO DE 300 G. Y ESTÁ RECOMENDADA PARA CORREDORES DE MENOS DE 80KG. OTRA OPCIÓN ES LA WAVE ELIXIR (-70KG) QUE ES MAS LIGERA (ESO VA A DEPENDER DE TU PESO); ESTA ÚLTIMA ES COMO UN GUANTE PERO TIENE EL INCONVENIENTE QUE EL DIBUJO DE LA SUELA SE PULE CON FACILIDAD Y ADEMÁS CUESTA 124€. YO TENGO UNA TIENDA Y DE TODAS LAS MARCAS QUE TENGO, LA QUE USO ES MIZUNO. SI ME PERMITES UN CONSEJO, PÍLLATE SIEMPRE EL MODELO ATRASADO (EN ESTE CASO NEXUS 5) YA QUE SUELE HABER BUENAS OFERTAS Y LAS CARACTERÍSTICAS SON SIMILARES A LAS DE LOS MODELOS ACTUALES...

Buenas. Gracias por tus comentarios. Yo me refería a la Nexus 5 (modelo antiguo) porque están a buen precio.

Yo estoy en 60 kgs., tengo ligera pronación y mi intención es debutar en maratón. Qué me recomendarías?? Dónde tienes la tienda?? Saludos
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 19:40

boas;
non sei como son as wave nexus5, pero te podo decir que sempre usei asics, e me recomendaron mizuno i, en particular, as nexus 4. a verdade é que van moi ben: moi comodas, boa amortiguacion e estabilidade: soamente diria que un pouco amplias na zona do talon... pero moi recomendables !!!
supoño que a version 5 será todavia mellor !!! e teñen moi bo precio !!
saudos
ultimo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xan 2012, 9:30

BUENAS! MOITOS DOS MEUS COMPAÑEIROS PEDÍANME ZAPTILAS "VOLADORAS" E DECIR, DE MENOS DE 220 GR. PERO EU SEMPRE LLES RECOMENDO ZAPTILLAS CON MAIS AMORTIGUACIÓN. EU PESO 56-57KG. E SEMPRE USO ZAPATILLAS QUE RONDEN OS 300G. CONCRETAMENTE AS PRECISIÓN. CREO QUE SI VAS A FACER UN MARATÓN DEBERÍAS USAR UNHA ZAPATILLA CON BOA AMORTIGUACIÓN E A NEXUS PODER IR BEN. . TEN EN CONTA QUE O PROBLEMA DA MARATÓN NON VAI A SER O DÍA DA CARREIRA, SENÓN O NÚMERO DE KILÓMETROS QUE VAS A TER QUE ACUMULAR EN ENTRENOS; E TODO ESO SON IMPACTOS PARA OS TOILLOS, RODILLAS E ESPALDA. OUTRO TEMA; COMENTACHE TELAIT QUE AS SÚAS ZAPATILLAS SON AMPLIAS NA ZONA DO TALÓN,. ESO PODESE CORREGIR CAS ELIXIR, XA QUE INCORPORAN UN SISTEMA CHAMADO DINAMOTIÓN FIT QUE FAI QUE CANDO PISAS A ZAPATILLA NON SE "ABRA" NO TALÓN.´(COLLE UNHA ZAPA QUE TEÑAS NA CASA E PISANDO FUERTE NO TALÓN E AGUANTANDO VERÁS COMO SE ABRE NA ZONA DO TOBILLO-) ESTE SISTEMAS VANSE INCORPORANDO AS ZAPATILLAS A MEDIDA QUE AUMENTAN O PRECIO, !COMO TODO!... SI QUERES PÉGAMEN UNHA CHAMADA 606359890( POR SUPOSTO, SIN NINGÚN TIPO DE COMPROMISO) UN SAUDO
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xan 2012, 11:09

ultimo escribió:
BUENAS! MOITOS DOS MEUS COMPAÑEIROS PEDÍANME ZAPTILAS "VOLADORAS" E DECIR, DE MENOS DE 220 GR. PERO EU SEMPRE LLES RECOMENDO ZAPTILLAS CON MAIS AMORTIGUACIÓN. EU PESO 56-57KG. E SEMPRE USO ZAPATILLAS QUE RONDEN OS 300G. CONCRETAMENTE AS PRECISIÓN. CREO QUE SI VAS A FACER UN MARATÓN DEBERÍAS USAR UNHA ZAPATILLA CON BOA AMORTIGUACIÓN E A NEXUS PODER IR BEN. . TEN EN CONTA QUE O PROBLEMA DA MARATÓN NON VAI A SER O DÍA DA CARREIRA, SENÓN O NÚMERO DE KILÓMETROS QUE VAS A TER QUE ACUMULAR EN ENTRENOS; E TODO ESO SON IMPACTOS PARA OS TOILLOS, RODILLAS E ESPALDA. OUTRO TEMA; COMENTACHE TELAIT QUE AS SÚAS ZAPATILLAS SON AMPLIAS NA ZONA DO TALÓN,. ESO PODESE CORREGIR CAS ELIXIR, XA QUE INCORPORAN UN SISTEMA CHAMADO DINAMOTIÓN FIT QUE FAI QUE CANDO PISAS A ZAPATILLA NON SE "ABRA" NO TALÓN.´(COLLE UNHA ZAPA QUE TEÑAS NA CASA E PISANDO FUERTE NO TALÓN E AGUANTANDO VERÁS COMO SE ABRE NA ZONA DO TOBILLO-) ESTE SISTEMAS VANSE INCORPORANDO AS ZAPATILLAS A MEDIDA QUE AUMENTAN O PRECIO, !COMO TODO!... SI QUERES PÉGAMEN UNHA CHAMADA 606359890( POR SUPOSTO, SIN NINGÚN TIPO DE COMPROMISO) UN SAUDO

Muchas gracias Último. Voy a seguir leyendo sobre zapas y si me decido te pego un toque. Un saludo
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 14:13

Con las Nexus 5 me hice mis primeras 24h en pista. Arrastrando gastroenteritis miercoles, jueves, viernes he salido con ellas a pista y le he calzado 125km
A mi me han ido bien, quizás para otro sean una patata.

Duras, muy duras, parecen zapatos. Cuanto más corras mejor van porque son muy estables, para menos de 15km yo cogería algo más blando
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 14:18

Pumuki escribió:
Con las Nexus 5 me hice mis primeras 24h en pista. Arrastrando gastroenteritis miercoles, jueves, viernes he salido con ellas a pista y le he calzado 125km
A mi me han ido bien, quizás para otro sean una patata.

Duras, muy duras, parecen zapatos. Cuanto más corras mejor van porque son muy estables, para menos de 15km yo cogería algo más blando

Gracias Pumuki. La idea es utilizarlas para tiradas largas y correr el maratón. La pena es que en Wiggle no hay talla Triste
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 14:22

Estoy dseseando acabar con ellas para tener las Miz. Inspire 7

No se por que zonas te mueves, pero en tienda fisica puede haber algo escondido para ti que será mejor opción que wigle; (éste en último caso es el que yo también utilizo, y un 10 le doy)
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 0:10

Pumuki escribió:
Estoy dseseando acabar con ellas para tener las Miz. Inspire 7

No se por que zonas te mueves, pero en tienda fisica puede haber algo escondido para ti que será mejor opción que wigle; (éste en último caso es el que yo también utilizo, y un 10 le doy)

Soy de La Coruña. Hoy he estado por el Decathlon y me tienen buena pinta las Asics DS Trainer 16 y las NB MR890.

Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos