Tutu escribió: |
Eu perdín o dorsal do trail do río da fraga. Para participar na volta a illa de arousa supoño que podrei levar unha cartulina co número que teño asignado. |
Tutu escribió: |
Eu perdín o dorsal do trail do río da fraga. Para participar na volta a illa de arousa supoño que podrei levar unha cartulina co número que teño asignado. |
Aguita escribió: | ||
Te has puesto en contacto con la organizacion?, tienen un mail. Hay que usar la vias de comunicacion correctas, antes de que algunos se les de por despotricar libremente, aunque estan en su derecho..... |
xabi escribió: |
pois si eu xa tiña dúbidas acabo de decidirme, non vou |
soyleyenda70 escribió: |
Perdón, la que yo tengo es esta .Es de 600 lumens, la otra es de 300. www.ebay.com/itm/600-L...20bc3821e3 También hay este modelo de 300 lumens que parece más compacto y para correr tal vez sea mejor www.ebay.com/itm/300L-...19bce540b3 Saludos |
orbita escribió: |
Pois eu non entendo moito pero vouche por a foto da que eu mercaría pra min a dia de hoxe (Led Lenser H7),pero e unha opinion persoal que seguro non e a mais acertada pero si a que mais me atraeo por relacción calidade,prestacions,precio,penso que no Decatholn ou no Corte Ingles deberian de telas,de todas formas eu tiña pensado pedila por internet xa que penso que se aforran bastantes euros e corren malos tempos.Saudos. P.D.:ten en conta que e pra un trail. |