Foros ›
Galicia Maxica Trail Adventure 2012
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2012, 1:44
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Tutu escribió:
Eu perdín o dorsal do trail do río da fraga.
Para participar na volta a illa de arousa supoño que podrei levar unha cartulina co número que teño asignado.

co que cobran xa podían dar un de reposto para esres casos. Pero te vas a quedar con las ganas.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2012, 12:12
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Tutu escribió:
Eu perdín o dorsal do trail do río da fraga.
Para participar na volta a illa de arousa supoño que podrei levar unha cartulina co número que teño asignado.

Te has puesto en contacto con la organizacion?, tienen un mail.

Hay que usar la vias de comunicacion correctas, antes de que algunos se les de por despotricar libremente, aunque estan en su derecho.....

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2012, 14:47
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Aguita escribió:
Tutu escribió:
Eu perdín o dorsal do trail do río da fraga.
Para participar na volta a illa de arousa supoño que podrei levar unha cartulina co número que teño asignado.

Te has puesto en contacto con la organizacion?, tienen un mail.

Hay que usar la vias de comunicacion correctas, antes de que algunos se les de por despotricar libremente, aunque estan en su derecho.....
Eso e certo,debemos de usar as vias correctas,pero moitas dudas que se plantexan si se respostan no fio quedan aclaradas pra tod@s e si se respostan por privado non,non sexa que solo se use o fio pra unhas cousas como pode ser promocionarse,e pra outras solo se podan aclarar por privado,ou todos blancos ou todos negros non ahora blanco e dispois prefiero negro que me vai millor.Saudos.
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2012, 21:39
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Postos a pedir, sería de agradecer que unha vez rematada unha carreira non tarden tanto en dar información sobre a próxima, xa que nin na páxina de galiciamáxica nin aquí se deixan ver moito. E digo isto con afán constructivo, xa que o seu traballo en canto á organización das carreiras hai que darlle unha nota moi alta.
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 0:11
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

APERTURA DE INSCRIPCIONES PARA EL TRAIL NOCTURNO DA ILLA DE AROUSA


Durante este fin de semana se procederá a abrir el plazo de inscripción para la 2ª etapa del GMTA 2012. Etapa que se celebrará el próximo sábado 11 de febrero.

Anticipando un poco, decir que el trail tendrá unos 25 kms y la ruta de senderismo unos 12 kms.

Será obligatorio el uso de linterna frontal con baterías en buen estado. Sin frontal no se permitirá participar en la prueba. Ante todo debe primar la seguridad.

Organización GMTA

guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 0:20
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Eu quero ir, pero depende de a que hora comence, pois traballo o sábado ata as 9 , e teño dúas horas de camiño ata a Illa.

A ver se fora ben entrada a noitiña.....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 1:19
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

segun a organizacion, se prevee empezar entre as 22 e as 22:30, según como esté a marea.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 10:54
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Buenas Guti, desde Boimorto estás en una hora y cuarto en la isla.

Creo que no nos va a quedar un rincón de isla sin explorar con 25 km de carrera.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 20:31
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

pois si eu xa tiña dúbidas acabo de decidirme, non vou

www.jeffxavi.blogspot.com
pkrunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/10
0 Carreiras
51 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 21:18
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Una distancia fantástica p practicar eso de correr de noche Sorriso no se si habrá alguien por aquí q vaya a la Transgrancanaria pero será un buen entrenamiento %)
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 21:24
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

xabi escribió:
pois si eu xa tiña dúbidas acabo de decidirme, non vou
Pois a verdá e que me extraña que un fanatico dos trail coma ti falte a unha proba de este tipo ,as tuas razons terás . Espero que non sexa por mor dunha lesión.
Guti saudos e disfruta da proba
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3869 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 22:06
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

¿Donde se pode adquirir a linterna frontal para ésta proba? Alguén que envie unha foto para saber como son. Gracias.

Nunca participei nun trail pero si e na Illa de Arousa, quédame a nada da casa. 25km de noite po-la Illa pode ser unha experiencia inolvidable.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 22:43
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Pois eu non entendo moito pero vouche por a foto da que eu mercaría pra min a dia de hoxe (Led Lenser H7),pero e unha opinion persoal que seguro non e a mais acertada pero si a que mais me atraeo por relacción calidade,prestacions,precio,penso que no Decatholn ou no Corte Ingles deberian de telas,de todas formas eu tiña pensado pedila por internet xa que penso que se aforran bastantes euros e corren malos tempos.Saudos.
P.D.:ten en conta que e pra un trail.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 23:06
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

En la página 2 de este hilo ya se había hablado de frontales, recupero el que me pareció mas interesante, yo me hice con el de 600 lumen con algo de escepticismo, pero el bajo precio justificaba el "riesgo", me lo enviaron desde Hong Kong a portes pagados en solo 15 días y me parece un gran producto.

soyleyenda70 escribió:
Perdón, la que yo tengo es esta .Es de 600 lumens, la otra es de 300.

www.ebay.com/itm/600-L...20bc3821e3

También hay este modelo de 300 lumens que parece más compacto y para correr tal vez sea mejor

www.ebay.com/itm/300L-...19bce540b3

Saludos


"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3869 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 23:33
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

orbita escribió:
Pois eu non entendo moito pero vouche por a foto da que eu mercaría pra min a dia de hoxe (Led Lenser H7),pero e unha opinion persoal que seguro non e a mais acertada pero si a que mais me atraeo por relacción calidade,prestacions,precio,penso que no Decatholn ou no Corte Ingles deberian de telas,de todas formas eu tiña pensado pedila por internet xa que penso que se aforran bastantes euros e corren malos tempos.Saudos.
P.D.:ten en conta que e pra un trail.

Moitas gracias orbita. A verdá e que comprar un facho para un soo día... Pensando
Por outro lado, ¿que tal se corre con ese aparello na testa? ¿molesta moito ou acabase acostumbrando?

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos