Foros ›
Autor
Mensaxe
ectoplasma

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 22:32
Asunto: Re: media maraton de viana

O da transferencia internacional non é complicado, o fodido é darlle de comer a comisión a eses tiburóns que son os bancos, fas a transferencia , escaneas a mesma e mándalles o mail cos teu nome e o dorsal, hai un parking perto da saída, de pago.
Marcosvm

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 12:16
Asunto: Re: media maraton de viana

Bos días a todos,
Se alguén dos que participou en anos anteriores pode informarnos sobre si dispoñen dalgún lugar con servicio de duchas ó rematar, pois agradécese a información, xa que, polo menos eu, non localizo nada ó respecto no regulamento da proba nin na páxina web.
Saúdos.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 16:15
Asunto: Re: media maraton de viana

Marcosvm escribió:
Bos días a todos,
Se alguén dos que participou en anos anteriores pode informarnos sobre si dispoñen dalgún lugar con servicio de duchas ó rematar, pois agradécese a información, xa que, polo menos eu, non localizo nada ó respecto no regulamento da proba nin na páxina web.
Saúdos.

Existe un pabellón a unos 2 kms de la linea de meta para el servicio de duchas.
Hamlet

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
9 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 17:14
Asunto: Re: media maraton de viana

Govi escribió:
Marcosvm escribió:
Bos días a todos,
Se alguén dos que participou en anos anteriores pode informarnos sobre si dispoñen dalgún lugar con servicio de duchas ó rematar, pois agradécese a información, xa que, polo menos eu, non localizo nada ó respecto no regulamento da proba nin na páxina web.
Saúdos.

Existe un pabellón a unos 2 kms de la linea de meta para el servicio de duchas.

Según tengo entendido hay un microbus que te lleva hasta ellas.
pkrunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/10
0 Carreiras
51 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 1:50
Asunto: Re: media maraton de viana

Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje Sorriso digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" Moi feliz
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 9:24
Asunto: Re: media maraton de viana

pkrunner escribió:
Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje Sorriso digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" Moi feliz

Como ya han comentado es una media durilla por las subidas interminables, que luego son bajadas y por que cuando llegas ya cansado tienes que pasar y también terminar en unas calles con adoquines, que parece que no pero ya molestan hasta la pintura de la carretera jajaja. Para que tengas unas referencias, los tiempos estuvieron entre 1:03:21y 2:33:19. Pero aunque sea dura, no es un trail de montaña, así que tranquila que no hay que subir ningún cortafuegos. Si vas a disfrutar lo harás perfectamente. No se si ahora estará online la clasificación, pero si te interesa te la puedo enviar por correo. Un saludo
pkrunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/10
0 Carreiras
51 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 10:15
Asunto: Re: media maraton de viana

Con los tiempos q me das me vale Sorriso puede q me anime llegare en la cola pero parece q acompañada Razz
Como en Portugal la gente anda rápida tenia miedo de q no se hubieran superado las 2h Sorriso
Gracias!!
Marcosvm

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 10:32
Asunto: Re: media maraton de viana

Gracias Govi e Hamlet pola información.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 10:42
Asunto: Re: media maraton de viana

ectoplasma escribió:
O da transferencia internacional non é complicado, o fodido é darlle de comer a comisión a eses tiburóns que son os bancos, fas a transferencia , escaneas a mesma e mándalles o mail cos teu nome e o dorsal, hai un parking perto da saída, de pago.
¿Comisión? Pensando A mi no me cobraron ninguna comisión. Supongo que dependerá del banco Disimulando Creo que en NGB se puede hacer sin coste una transferencia internacional cada 6 meses. Tampoco tuve que escanear nada. Lo haces con banca electrónica, genera automáticamente el documento en PDF, lo anexas y listo.

Acerca de aparcar, en Avda. do Campo do Castelo se puede aparcar gratis (o se podía el año pasado). Queda a 1 km de la salida (perfecto para ir calentando) y es un aparcamiento enorme Guiño


jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 12:15
Asunto: Re: media maraton de viana

khene escribió:
ectoplasma escribió:
O da transferencia internacional non é complicado, o fodido é darlle de comer a comisión a eses tiburóns que son os bancos, fas a transferencia , escaneas a mesma e mándalles o mail cos teu nome e o dorsal, hai un parking perto da saída, de pago.
¿Comisión? Pensando A mi no me cobraron ninguna comisión. Supongo que dependerá del banco Disimulando Creo que en NGB se puede hacer sin coste una transferencia internacional cada 6 meses. Tampoco tuve que escanear nada. Lo haces con banca electrónica, genera automáticamente el documento en PDF, lo anexas y listo.

Acerca de aparcar, en Avda. do Campo do Castelo se puede aparcar gratis (o se podía el año pasado). Queda a 1 km de la salida (perfecto para ir calentando) y es un aparcamiento enorme Guiño

Si eres cliente del Banco de Santander tampoco te cobran comisión.

khene, gracias por indicar la zona de aparcamiento gratuito. Espero saludarte en Viana Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3713 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 17:32
Asunto: Re: media maraton de viana

Eu apunteime o domingo, e acabo de ver que xa hai, máis de 1400 anotados. Así que de seguir así, seguro que van batir o record de participantes.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 17:41
Asunto: Re: media maraton de viana

pkrunner escribió:
Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje Sorriso digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" Moi feliz

A clasificación podes consultala neste link, por se keres votarlle un ollo para ir máis tranquila Moi feliz .

Eu tamén estaba algo asustado pq os corpos non están para moitas alegrías a principio de ano e pensaba q me ía kedar só na parte de atrás pero vese q seguro atopamos compañía aínda se andamos por riba das 2h. Eu apuntareime este fin de semana se consego completar unha tirada mínimamente decente ... senón a esperar outro ano para debutar. Estiven lendo o fio da carreira do ano pasado e dá información bastante útil sobre duchas, como chegar a Viana evitando peaxes, detalles do percorrido, ... aquí para aqueles q ides debutar.

www.24gramos.blogspot.com
KathrineSwitzer

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
3 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 19:40
Asunto: Re: media maraton de viana

O Banco Pastor si cobra comisión Triste
É a primeira vez que corro en Viana e con todo o lido por aquí, teño medo!!! Jeje.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 22:06
Asunto: Re: media maraton de viana

anarky escribió:
pkrunner escribió:
Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje Sorriso digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" Moi feliz

A clasificación podes consultala neste link, por se keres votarlle un ollo para ir máis tranquila Moi feliz .

Eu tamén estaba algo asustado pq os corpos non están para moitas alegrías a principio de ano e pensaba q me ía kedar só na parte de atrás pero vese q seguro atopamos compañía aínda se andamos por riba das 2h. Eu apuntareime este fin de semana se consego completar unha tirada mínimamente decente ... senón a esperar outro ano para debutar. Estiven lendo o fio da carreira do ano pasado e dá información bastante útil sobre duchas, como chegar a Viana evitando peaxes, detalles do percorrido, ... aquí para aqueles q ides debutar.

Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 11:13
Asunto: Re: media maraton de viana

montxo escribió:

Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable.

Gracias montxo pola información ... senón me enterei mal a idea sería salirse da autopista en Valença, seguir pola nacional ata Vilanova de Cerveira e coller alí a A-28.

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos