Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 22:34
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Me dicen que si hago una visita a esta Pilar en persona igual me "regalan" la insripción, eso si debe ser pronto Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 23:24
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Un máis que se suma a opinión do correlega montxo Aplauso Aplauso .
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 23:58
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Muy buenas.

Yo creo que podíamos abrir un hilo en el que hagamos una lista de los que no vamos a correr la VIG-BAY por su elevado precio.

Seguramente no valdrá de nada ya que tendrán gente de sobra que vaya a participar, pero al menos que quede constancia de nuestra queja y opinión.

Cada vez me voy a plantear más seriamente el participar en las carreras de precio (a mi parecer) "excesivo" en las que den premios en metálico, ya que paso de subvencionar a los "profesionales" que (pseudo)viven de esto. No me importa pagar el coste de los gastos de la carrera, pero los premios que los paguen los que los disputen.

Un saludo.
dias

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/10/11
69 Carreiras
154 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 1:15
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Soy nuevo en esto y le tenía ganas a esta media, pero no soy de Vigo y me parecen excesivos los 20 o 30 palotes de la inscripción Nono Me pensaré lo de correr sin dorsal Silbar

Aplauso 100% de acuerdo con el gran montxo Aplauso
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 14:05
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Eu afortunadamente xa non teño que decidir (posto que estarei en Barcelona).

A organización é de supoñer que xa se plantexaría hacia onde quere ir no futuro con esta proba. Pero penso que nuns tempos como os actuais, con moitos corredores en paro e nos que á xente que ten sorte de traballar lle baixan o soldo de forma sistemática, parece que eles se desmarcan da situación actual e se columpian subindo as inscricións un 33%.

Por outra banda, en ningures (nin neste foro nin na súa páxina web) ninguén da organización tivo o detalle, ou a gallardía, de tratar de explicar os motivos desta suba, que poden ser discutibles, pero decidiron non explicala, preferiron a táctica do avestruz e seguir recaudando. Na Lugo Monumental tamén tiveron problemas económicos polo descenso de aportacións públicas, pero tiveron claro que o sentido desa carreira é netamente popular, polo que optaron por non ter premios en metálico. Esa é a diferencia entre ambas. Por todo o cal parece ser que na VigBay a promoción do deporte é secundario e priman outros intereses.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 14:46
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Sandro escribió:


Pero penso que nuns tempos como os actuais, con moitos corredores en paro e nos que á xente que ten sorte de traballar lle baixan o soldo de forma sistemática, parece que eles se desmarcan da situación actual e se columpian subindo as inscricións un 33%.

Sería un buen detalle que la organización bajase el precio de la inscripción un 50 % para los corredores que están en paro...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xan 2012, 16:05
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

eu corrin a Vigbay en tres ocasions consecutivas, pero non me pillan na cuarta.

Nesta tempada vou facer ainda mais trails que o ano pasado, e en ruta , se cadra cae Ferreirúa....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 12:40
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Ya les dije que para mi este precio es un robo! Me contestaron, pero mi opinión no ha cambiado, que conste que la preparo y ayer sin is más lejos hice un 20.000 en 1:24 por la zona de la carrera

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 15:34
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Moy cara. Si fuese un maratón seguro iria, pero para sólo 21km y gasolina de 205km, prefiero quedarme y entrenar o hacer una qdada con 4 amigos echarnos unas risas y picarnos en algún repecho.

Corro por y para pasarmelo bien, no para llegar a meta pálido
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 19:48
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado 20 euracos CLAVAZO!, el maratón de Porto Me costó 30 euros y es un maratón..... espero que tengan muchos menos atletas que la anterior edición, estaré porque me encanta el ambiente y estoy trabajando.... pero me parece una barbaridad, si hay menos patrocinadores que den menos cosas y punto, que no digo que las cosas sean gratis, pero se puede dar menos cosas y ajustar el precio y no hacer un evento elitista, para eso haz un maratón VIG-BAY BAY-VIG y cobra 50 euros si quieres..... Demo
jesu

Novo foreiro
Novo foreiro
25/06/10
30 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 17:20
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

tambien podeis enviar mails a repsol, audasa, larsa, cocacola y asics etc antes de comprar alguno de sus productos para que os pasen una auditoria de sus cuentas y asi sabremos si tambien os cobran sobreprecio o son solo los de la vigbay los que os quieren atracar...
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 17:29
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

jesu escribió:
tambien podeis enviar mails a repsol, audasa, larsa, cocacola y asics etc antes de comprar alguno de sus productos para que os pasen una auditoria de sus cuentas y asi sabremos si tambien os cobran sobreprecio o son solo los de la vigbay los que os quieren atracar...

E sabes ti ou estas sejuro que non se fixo Xa.... Avergoñado

A audasa mais de un.... Coca cola non bebo...son mais de estrella Jalisia
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 17:45
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

jesu escribió:
tambien podeis enviar mails a repsol, audasa, larsa, cocacola y asics etc antes de comprar alguno de sus productos para que os pasen una auditoria de sus cuentas y asi sabremos si tambien os cobran sobreprecio o son solo los de la vigbay los que os quieren atracar...

Coa defensa que pretendiches facer da organizacion da VigBay, xa o dixeches todo: como o desas empresas que mencionas, o seu obxetivo e gañar cartos e non a promocion do deporte...

Pois si os seus fins son os dunha asociacion con animo de lucro, que non traten de enganar a xente vendendo esa imaxe, e deixen de percibir as axudas publicas que outras organizacions mais modestas e implicadas deberan de recibir. Axudas publicas recaudadas, por exemplo, cos cartos de todos os que aqui escribimos, polo cal todos estamos lexitimados para opinar... Guiño
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 18:11
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Sandro escribió:
jesu escribió:
tambien podeis enviar mails a repsol, audasa, larsa, cocacola y asics etc antes de comprar alguno de sus productos para que os pasen una auditoria de sus cuentas y asi sabremos si tambien os cobran sobreprecio o son solo los de la vigbay los que os quieren atracar...

Coa defensa que pretendiches facer da organizacion da VigBay, xa o dixeches todo: como o desas empresas que mencionas, o seu obxetivo e gañar cartos e non a promocion do deporte...

Pois si os seus fins son os dunha asociacion con animo de lucro, que non traten de enganar a xente vendendo esa imaxe, e deixen de percibir as axudas publicas que outras organizacions mais modestas e implicadas deberan de recibir. Axudas publicas recaudadas, por exemplo, cos cartos de todos os que aqui escribimos, polo cal todos estamos lexitimados para opinar... Guiño






Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Bravo Sandro.

Se puede decir más alto pero no más claro.

Que aprovechen ahora que el running está de moda y la gente paga lo que sea por llevar a las siguientes carreras la camiseta de la VIG-BAY, que cuando se pase de moda, con estos precios serán cuatro gatos los que la vayan a correr, y les estará como dios.

Un saludo.
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 18:51
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Só se aprecian ben as cousas cando se perden. Ogallá perdure por moito tempo a Vig-Bay e aínda que corramos poucos gatos eu espero ser un deles. Eu son dos que prefiro as carreiras con pouca participación. Pero esta carreira sempre tuvo aires de grandeza e de ahí surden a maior parte dos problemas. Recordo a 1ª edición cando efectivamente éramos catro gatos. Que bos recordos sen aglomeracións na saída nen na chegada. Unha camisola e xa estabamos conformes. Xa non recordo canto nos cobraban e fai 13 anos eso de pagar por correr...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos