Marcosvm escribió: |
Bos días a todos, Se alguén dos que participou en anos anteriores pode informarnos sobre si dispoñen dalgún lugar con servicio de duchas ó rematar, pois agradécese a información, xa que, polo menos eu, non localizo nada ó respecto no regulamento da proba nin na páxina web. Saúdos. |
Govi escribió: | ||
Existe un pabellón a unos 2 kms de la linea de meta para el servicio de duchas. |
pkrunner escribió: |
Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" |
ectoplasma escribió: |
O da transferencia internacional non é complicado, o fodido é darlle de comer a comisión a eses tiburóns que son os bancos, fas a transferencia , escaneas a mesma e mándalles o mail cos teu nome e o dorsal, hai un parking perto da saída, de pago. |
khene escribió: | ||
Acerca de aparcar, en Avda. do Campo do Castelo se puede aparcar gratis (o se podía el año pasado). Queda a 1 km de la salida (perfecto para ir calentando) y es un aparcamiento enorme |
pkrunner escribió: |
Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones de 2011?? Me gustaría Ver tiempos p saber si esta prueba es "apta" para corredores ... A los q nos gusta disfrutar del paisaje digamos q soy un tanto lenta y no me gustaría fastidiar el dia al "escoba" |
anarky escribió: | ||
A clasificación podes consultala neste link, por se keres votarlle un ollo para ir máis tranquila . Eu tamén estaba algo asustado pq os corpos non están para moitas alegrías a principio de ano e pensaba q me ía kedar só na parte de atrás pero vese q seguro atopamos compañía aínda se andamos por riba das 2h. Eu apuntareime este fin de semana se consego completar unha tirada mínimamente decente ... senón a esperar outro ano para debutar. Estiven lendo o fio da carreira do ano pasado e dá información bastante útil sobre duchas, como chegar a Viana evitando peaxes, detalles do percorrido, ... aquí para aqueles q ides debutar. |
montxo escribió: |
Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable. |