Foros ›
Duatlón de Reis na Costa da Morte
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 13:53
Asunto: Re: Duatlón de Reis na Costa da Morte

Muchas gracias por las excelentes fotos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 16:42

raul1979 escribió:
l el chico que puso el mensaje fue el vencedor,tiene mucho merito porque eso le habra sacado el primero en el sector ciclista unos 200 metros a pesar de llevar lipo una bici de montaña(ajustandose a las reglas de juego)y el primero una de carretera,no se como correreria el primero del secor ciclista pero lipo....es un maquina..tranquilamente le pudo haber sacado 5 miniutos,ARTEIXO POWER,JEJE.

No, no si es así, evidentemente el vencedor y mas que merecido es Lipo Aplauso

Me chocó que no hablase en primera persona, por eso no lo entendia.
Digo lo de mas que merecido, ya que a pesar de que nó todo el mundo respetó las reglas del correo respecto a las bicis, Lipo arrasó.

PD: No quiero ni pensar para el año como se le ocurra salir con una bici de "ciclocross"........................Nos sacaría una vuelta minimo al resto Abraiado
juandepila

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/11
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 20:15

A bici de ciclocros ten lixeira vantaxe, pero non todo o mundo está atento ós correos para saber a normativa da proba. A xente apúntase e despois van a proba, moitas veces sen mirar regulamentos.
O que quedou de segundo seguro que levou a bici de ciclocros porque creía que era mais rápida pero tamén descoñecía que non se podía utlilizar.
Ademais que sexa o actual campion galego de ciclocros, master 40 dalle mais merito o campion.
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
151 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 21:55

juandepila escribió:
A bici de ciclocros ten lixeira vantaxe, pero non todo o mundo está atento ós correos para saber a normativa da proba. A xente apúntase e despois van a proba, moitas veces sen mirar regulamentos.
O que quedou de segundo seguro que levou a bici de ciclocros porque creía que era mais rápida pero tamén descoñecía que non se podía utlilizar.
Ademais que sexa o actual campion galego de ciclocros, master 40 dalle mais merito o campion.
No si yo digo que cualquiera de los dos son maquinas,pero yo que estoy empezando en esto del du y tri lo que mas me impresiona son los tiempazos que hacen corriendo gente como el ganador...buffdespues de la bici...ah y enhorabuena a los organizadores,para mi el año que viene deberian seguir con la norma de la bici de montaña,porque en la parte de monte como llueva....con una de carretera jodido y no toda la gente tiene el bolsillo para meterle unas ruedas cross bueno es mi opinion y gracias a los fotografos.
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 22:49

raul1979 escribió:
juandepila escribió:
No si yo digo que cualquiera de los dos son maquinas,pero yo que estoy empezando en esto del du y tri lo que mas me impresiona son los tiempazos que hacen corriendo gente como el ganador...buffdespues de la bici...ah y enhorabuena a los organizadores,para mi el año que viene deberian seguir con la norma de la bici de montaña,porque en la parte de monte como llueva....con una de carretera jodido y no toda la gente tiene el bolsillo para meterle unas ruedas cross bueno es mi opinion y gracias a los fotografos.

El que ganó, no es un makina...............es un makinon!!!!!

Si nó mira el Tiempazo que hizo en la San Sivestre de Coruña de hace unos dias Abraiado
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2012, 14:38

juandepila escribió:

Precisamente o que dis nos tres primeiros renglóns, é un dos motivos polos cales non queda moi elegante descalificar a ninguén. Outro dos motivos foi que, tendo en conta que os premios eran tan só trofeos e que a idea da proba é simplemente pasalo ben (xa sei que a todos nos gusta ganar pero insisto en que nos premios non había pasta), pensamos que o mellor foi, polo menos este ano, pasar de todo nese aspecto. E conste que o máis perxudicado foi o 4º clasificado, que é un dos colaboradores na organización da proba.
E tamén por iso ó rematar a carreira decidimos que para o ano cada un que traia a bici que queira, tendo en conta o percorrido (vamos, que se alguén quere traer a de carretera que a traia pero o máis probable é que ós poucos km a teña que levar ó chatarreiro jeje). Recomendaremos a de montaña, pero bueno, cada un terá liberdade.
lipo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/07
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2012, 20:31

hola, non me gusta escribir moito nestes foros.... pero o tema da bici para proximas edicions deberiase de deixar ben claro, porque con unha bici de ciclocros rodase moito mais por asfalto que con unha de montaña, en llano mais de 10-15km/h, polo menos.
algún compañeiro meu ten bici desa e non a levou porque no foro poñía que non se permitía, é a primeira vez que vou a esa carreira, e solo vou dar a miña opinion... que é a de que solo se deberían de admitir bicis de montaña. (repito ... solo é a miña opinion...)
o ano que ven se podo volverei. un saludo os organizadores.
delfin38

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/08
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xan 2012, 22:11

Hola a todos, antes de nada agradecer a la organizacion el gran esfuerzo que hacen para organizar este gran duatlon y ademas con muy pocos medios; la verdad es que disfrute bastante disputandolo.
Dicho lo cual debo decir que estoy completamente de acuerdo con Lipo, deberia disputarse solo con bicis de Montaña, que es lo que se nos indico desde un principio y mas aun se nos mando un mail posterior para aclarar el tema; de hecho yo mismo tuve que correr con una bici prestada (aun asi un hierro jejeje y sin freno delantero), porque aunque tengo bici de carretera no se me paso por la cabeza correr con ella porque el tema de no poder usarla creo que habia quedado bien claro; asi que no entiendo como hubo gente que llevo bicis de ciclocros con la ventaja que ello suponia; no quiero culpar a los organizadores que ya bastante tienen con organizar sino a los que llevaron esas bicis a sabiendas de que no se podia hacer (que no me digan que lo desconocian porque me da la risa); en fin espero volver el año proximo porque es una prueba que merece la pena y me parece bien organizada, pero repito lo del principio y es que llevemos todos bicis de montaña y diria aun mas, si la organizacion no deja correr a alguien por no respetar las reglas creo que mereceria nuestro aplauso.
Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos