Foros ›
Autor
Mensaxe
Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/10
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 14:10
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

primeira edición da nocturna, e con moi bo sabor de boca. Carreira moi rápida e con gran afluencia de público, moi chulo o de correr pola noite. Encima o tempo acompañou, pois para ser Lugo non facía demasiado frio.
Vémonos na próxima!!
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 14:48
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Me encantó. La única pega que le pongo, es que éramos demasiados, y había poco espacio... Pero nada puede ser perfecto! Estuvo muy bien.
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 16:18
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Que carreira máis guapa e que percorrido máis fermoso. Noraboa por recuperalo no centro. Impresionaba ó comezar a segunda volta ver a tanta xente animando na mediana de Ramon Ferreiro.

manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 18:04
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Era mi primera participación, pero me habían hablado de esta carrera, pero se quedaron cortos.
Al igual que todas las carreras que se organizan en Lugo, por parte del Corre con Nos, siento una gran envidia de que en mi ciudad A Coruña, los responsables se dediquen ha fomentar otras cosas, mientras que aquí unos pocos se rompan los "cuernos" programando una carrera como esta.
Me ha gustado mucho la carrera, hemos corrido mis hijos en Benjamines, Alevines y en Adultos, todo perfecto.
Mucha participación.
La gente fenomenal, animando mucho y además creo que han ayudado a la prueba, manteniendo en lo posible una actitud positiva.
No es una crítica... y lo vuelvo a decir... NO ES UNA CRÍTICA... es una idea, creo que la zona de llegada, sobre todo para los niños...¡¡¡ERA PERFECTA¡¡¡... pero creo también que estaba tan oscura, que nosotros los padres, que parecemos tontos, queriendo ir a recogerlos............. todos en manada por si se pierden... y es que ¡¡¡ NO SE VEAÍA UN PEPINO¡¡¡.
Tanto cuesta poner una luz que ilumine el patio....???
Pero es una pega muy pequeña, no quiero que el año que viene se organice en un polígono.

....GRACIAS POR HACERLO EN EL CENTRO¡¡¡

Enhorabuena a la organización y sólo espero poder seguir participando en esta edición del Corre con Nos y en la siguientes.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 19:58
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Un 20 para la organización. Da gusto con esta gente se puede lograr todo. Le han echado valor y seguro que mucho no muchísimo trabajo, por lo que creo que se merecen nuestras más sinceras felicitaciones y nuestro compromiso de mantener un comportamiento responsable y sobre todo que cada persona se coloque en la salida según sus posibilidades. En su beneficio y en el de todos.
Salu2.
xameans

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/11
11 Carreiras
8 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 20:15
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Parabens, polo traballo ben feito, polo ben que se portaron os municipais deixandome estacionar na beirarrua pois non chegaba, e polo ambiente que todolos partizipantes creachedes, grazas.
dias

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/10/11
69 Carreiras
154 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 20:34
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Ambientazo! Mucha gente con ganas de pasarlo bien, organización impecable y mucha gente animando. Las carreras nocturna tienen algo especial, y si es en un marco como éste pues mucho mejor...UN 10!!!!
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 21:05
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Felicidades a la organización y muchas gracias por dejarla en el centro de la ciudad, en el polígono no sería ni la décima parte de lo que fue ayer.
Muchas gracias a todos los que lo hicieron posible y a toda esa barbaridad de público que llenó las calles y no dejó de animar.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 22:30
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Gran ambiente, como en anteriores edicións. Como ben dixo o amigo "manger316" non fixo demasiado frío e o tempo acompañou. Unicamente se levantou algo de aire frío o final da proba (polo que houbo que voltar correndo ata o coche).

Tamén como o ano anterior, gran aglomeración de corredores, xa que esta proba e apta para iniciarse neste deporte, e ogalla a xente se siga animando en vindeiras edicións.

Gracias a organización e a toda a xente que nos estivo animando. Aplauso Aplauso Aplauso
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 16 Xan 2012, 13:24
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

¿Nadie tiene fotos de la carrera? Mi novia me las sacaba con el móvil, como siempre, pero como era de noche... No se ven bien (suele pasar cuando sacas fotos de noche, sin flash). Moi feliz
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 16 Xan 2012, 14:15
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

parabéns e gracias á organización , por facernos disfrutar dunha carreira espectacular, rapidísima, e con moito público animando...
Aplauso Aplauso Aplauso

mandala a un polígono sería imperdoable; espero que poidamos seguir disfrutando da mesma moitos anos Rezar , ainda que iso poida esixir un maior esforzo organizativo e un maoir sentido da responsabilidade e civismo por parte de todos.

o dito, noraboa

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xan 2012, 10:17
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Tercera participación (hace 3 años no pude ir por estar trabajando) y sigo pensando que es la carrera del CCNós que más me gusta, a pesar de ser la más corta.

Agradezco el esfuerzo de la organización para que esta carrera siga discurriendo por el centro de Lugo y no por un Polígono industrial un sábado por la tarde de enero.

Además me gustó más el nuevo recorrido que el antiguo, si señor!!!!

Por poner un pero, habría que establecer una norma tipo F1 y que la gente sólo pueda hacer un cambio de trazado en la salida Moi feliz
espido

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
17 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2012, 21:03
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Ambiente e localizacion boas, pero sinceramente un desastre de organización:
- non habia control de saida, co que a xente foise poñendo por diante, non me pareceu moi serio.
- cambio de percorrido e reducción do mesmo con pouco tempo de antelación, e polo tanto, modifiación da calificación da proba para o circuito. E por ultimo,
- non houbo moita puntualidade nas saidas...
feans

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2012, 21:35
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Hola

No suelo escribir en los foros pero por favor Espido, lo que hace esta gente de la CCNos no es de 10, como dice un compañero es de 20.

Estan ahi cada año, cada vez con mas dificultades organizando este circuito, sin gente como ellos no tendriamos a donde ir.

La responsabilidad de ponerse cada uno en su sitio es nuestra, esto es una carrera para divertirse, no es un campeonato oficial....

Los horarios con las carreras de los niños es imposible llevarlos en hora, para que se de la siguiente salida hay que esperar que todos los niños hayan llegado a la meta y los recojan sus padres.

Perdona que te lleva la contraria, esta claro que para gustos colores, pero me duele oir estos comentarios cuando se que hay gente que de forma altruista se esfuerza en sacar esto adelante, para que nosotros podamos disfrutar....

Salu2
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
226 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 9:38
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Xa estamos outra vez no mesmo. Eu son o primeiro que cando considero que hai que criticar algo dunha proba da miña cidade o fago a pesar dos paos que me poidan caer.

Pero macho que xa está ben de estar sempre chorando e poñendo problemas a todo, o corre con nós naceu cunha filosofía de incentivo o corredor popular, as persoas que nunca se atreveran a poñerse un dorsal. Isto non é o maratón de Nova York Muro

E pola miña parte seguirei expoñendo a miña opinión ainda cando non sexa favorable, pero que despois de que a organización tivera en conta o que moitos pedimos de retornar o centro volvamos outra vez a poñer problemas por todo, pois mira; estámoslles dando todalas razóns e mais para que manden a facer puñetas isto e pasen de todo.

Saúdos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos