Foros ›
Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mra94

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
0 Carreiras
420 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 13:24
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Markoky escribió:
En la web de inscripción habla de la forma de pago: FORMA DE PAGO: PAGO CON TARJETA A TRAVES DE LA PASARELA DE LA CAIXA

¿Vamos a tener que pagar algo?y tambien me gustaría saber si al final son 7 km. o 5 como algunos comentaban. Si alguien lo sabe que me lo confirme.

Gracias y nos vemos en Rábade


son 7 km y no hay que pagar nada
Markoky

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/11
2 Carreiras
2 Mensaxes
Urdilde
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 15:06
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

mra94 escribió:
Markoky escribió:
En la web de inscripción habla de la forma de pago: FORMA DE PAGO: PAGO CON TARJETA A TRAVES DE LA PASARELA DE LA CAIXA

¿Vamos a tener que pagar algo?y tambien me gustaría saber si al final son 7 km. o 5 como algunos comentaban. Si alguien lo sabe que me lo confirme.

Gracias y nos vemos en Rábade


son 7 km y no hay que pagar nada

Gracias nos vemos allí. Suerte a todos
aloitador

Novo foreiro
Novo foreiro
18/01/12
0 Carreiras
31 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 19:43
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Bueno 33 minutos , pra ser a primeira vez non me queixo, paseino moi ben e a xente fenomenal, ata a próxima que será a de Paradai.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 20:39
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Carreira moi rápida , con atletas de moito nivel, como cando hai cartiños.
O evento era gratuito, que é de agradecer, pero as veces non importa pagar un pouquiño e que che den unha camisola conmemorativa e un powerade, pero, pensando ben xa temos o armario cheos de camisolas conmemorativas (eu hei de ter mais de 100 )
Percorrido non moi bonito, pero con moitos voluntarios e os cruces perfectamente sinalizados.
Eu corrín tan forte que non sei se irei mañá a Boborás, pois estou derrengado.
Últimamente estou correndo a 4:14, pois as zapas non me pesan nada nada....

Encantado de coñecer a Pikamoku e os irmans Lugris, e de ver de novo a Evarist, Maria,Ivanno,Magono, Yonathan, Lolo Penas, Ulloa, Valbuena, e os meus compañeiros de clube Paulkoech, Norris, Raña, Estremeñeiro , Secaiv e o seu irman.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1590 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 20:59
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Muy bien esta carrera. Un recorrido de 7 kilómetros que está muy bien para este mes de enero, bastante llano aunque con una larga recta que en la segunda vuelta se hacía algo agónica Avergoñado pues no parecía tener final, y luego esos dos repechillos que parecía que no.. pero marcaban. Una carrera bien organizada Aplauso , y como dice Guti gran nivel entre los participantes. Enhorabuena a todos. Bailar
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 22:02
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Estoy de acuerdo con los apuntes sobre el nivel de los participantes y la dureza del trazado. Sufrí durante los 6.730 metros de la prueba, probablemente acusé el cansancio por la subida de nivel de entrenamieto (hay que prepararse para la Vig-Bay jeje), pero bueno, 28:26 (4:14 el km) no está nada mal. Me divertí mucho y como en todas las carreras populares felicitar a la organización, más aún si cabe dado que no se pagó ni un euro por correr, cosa que quizá para el año que viene debiera de cambiar ya que 5 euritos no son nada y así liberamos de carga económica a los organizadores y ayudamos a perpetuar la prueba en años venideros.

Guti, fijo que corrimos bastantes metros juntos pq me sale el mismo ritmo que tú.

P.D: Nos vemos todos en Paradai!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 1:48
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Igualmente felicitar a la organización por celebrar esta modesta carrera otro año más, y que además es gratuita. Recorrido bastante llano en el que no pude hacer mi mejor tiempo debido a problemas estomacales. De todos modos disfruté de la carrera y espero volver a correrla. Soy de la misma opinión que si hace falta pagar algo por la inscripción para que se perpetue en el tiempo no me importaría. Es de las pocas que se celebran en estas fechas.
loski

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/11
100 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 13:40
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

quero dar as gracias a organización xa que estivo todo moi ben, con respeto os comentarios sobre pagar por correr nunha popular non me convence, son da opinion que e preferible non dar premios economicos. este ano na monumental de lugo non os deron e foi mais xente que nunca
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 14:56
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Todo correcto en la carrera de ayer, recogida de dorsales, señalización del circuito, llegada, etc...

Racer, eso de "liberar de carga económica a la organización" se puede hacer eliminando premios en metálico.

Guti, como sigas así vas a abandona-la categoría dos gordiños pola dos galgos Ríndose
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 15:03
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Todo perfecto ayer me sigue gustando esta carrera, yo incluso le llevaria hasta el 10000, pero es solo una opinion, gracias al concello de rabade y volntarios.

Soy de los que opino que en las populares nada de premios en metalico. Con que me den agua al llegar ya estoy contento, si necesito algo mas ya lo llevare. Prefiero ezto a pagar por correr.
kardilo

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
100 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 15:13
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

carrera muy rapida y estupenda organizacion, mi forer me dio una distancia de 6830m en la organizacion miden 6730m , aunque tampoco es demasiado significativo me gustaria saber que distancia os dio ya que los ritmos suben unos 5sg/km
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 15:58
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

ivanno escribió:
Todo correcto en la carrera de ayer, recogida de dorsales, señalización del circuito, llegada, etc...

Racer, eso de "liberar de carga económica a la organización" se puede hacer eliminando premios en metálico.

Guti, como sigas así vas a abandona-la categoría dos gordiños pola dos galgos Ríndose

Pues sí, estoy de acuerdo contigo Guiño
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4735 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 16:03
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

agradecer a la organizacion,voluntarios y patrocinadores esta carrera,la unica pega,y por decir algo,el caos para encontrar el pabellon,y esa agua congelada despues..............
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 16:06
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

kardilo escribió:
carrera muy rapida y estupenda organizacion, mi forer me dio una distancia de 6830m en la organizacion miden 6730m , aunque tampoco es demasiado significativo me gustaria saber que distancia os dio ya que los ritmos suben unos 5sg/km

A mí el Nike+iPod me "cantaba" los kilómetros casi clavados en donde la organización tenía puestos los carteles y me dió una distancia final de 6670m, he de decir que está calibrado (más o menos) con el gps. De todas formas no es por criticar pero en las 2 últimas carreras el crono (del reloj) me salió varios segundos menos que los resultados de championchip siendo en la nocturna de reyes un tiempo ofical de 16:17 y en mi reloj 15:50 Confuso
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 17:32
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Que envidia me destes todos...!!! Chorando Chorando Chorando

Nos primeiros 400 m. do quecemento o meu tendón xa dixo que hoxe non corría, polo que tiven que adicarme só a sacar fotos.

Quedei alucinado do enorme número de corredores, con mais de 500 inscritos. Como sempre, os organizadores dispuxeron unha carreira perfecta. Na miña opinión, gran acerto no cambio de percorrido. Así puiden vervos pasar en 2 ocasións (unha a cada lado da vía do tren), e sacar mais fotos. Ainda por riba, menuda climatoloxía para ser o mes de Xaneiro. Ver para creer..!!!

Saúdos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos