ectoplasma escribió: |
01:27:25, ese foi o tempo que fixo o dorsal 524 o ano pasado, dorsal 433 no ano 2011, mellorou a súa marca en 10 minutos, non sei e o percorrido era o mesmo do ano pasado ou non. |
Kurty escribió: | ||
Como, xa se falara antes da carreira, trátase dunha media dura. Outra participación máis en Viana, e como sempre encantado da mesma, nesta ocasión a 7ª. vez que a corro. Non ando tan ben coma o pasado e ia co obxetivo de baixar de 1h.26', e non o conquerin, por 4 segundos polo meu crono. Máis que nada por que as subidas dos derradeiros Kms. atragantáronseme un pouco. E sobre todo pola saida, xa que perdín 22 segundos en pasar polo arco de saida, saindo me o 1,5 Km. inicial cun ritmo moi baixo. Eu creo que co volumen de corredores que tiveron este ano case que 1800 chegados, e que a saida faixe moi estreita, tiñan que poñer ou caixóns ou zonas cos tempos estimados de tempo, para tentar de axilizar un pouco a saida. P.D.: Se tedes tempo e gañas, fixadevos, que nas clasificacións, nos tempos do Km 10, figuran corredores con 00:00, e na meta algún cuns tempazos de 1h17, 1h18 etc. E se mirades as fotos da chgada na páxina Web, xa sabemos o motivo dese 00:00 no km10 Comentar que ningún é galego. Saudos e ata a próxima, na que non espero escribir tanto e correr mais. |