fisioterapiajorgemontero escribió: |
Hola; La verdad es que con los datos que das es bastante difícil acercarse a una posible causa. Acércate a tu podólogo o al fisioterapeuta a ver qué es lo que determinan tras la exploración. Un saludo, Jorge Montero |
Fore escribió: |
Gracias. Leyendo en internet , yo creo que tengo todos los síntomas de una fascitis plantar. . |
pikamoku escribió: | ||
esto tiña un nome..... con tódolos respetos, si miras un pouco máis por internet igoal tes outra cousa . Descansa uns días ou semanas, fortalece a zona con ximnasia e exercicios e se non vas mellorando procura o consello dun profesional. O cal deberías facer se pretendes correr con saúde e despois de recuperarte voltan os problemas. edito: non tomes a miña mensaxe polo lado malo, só é un consello con boa intención, pero non sei se estás cualificado para o autodiagnóstico. Eu personalmente non o estou. Igoal tes eso que dis, ou non. Os problemas que temos os corredores son recurrentes entre nós (dor de xeonllos, sobrecargas, tendinites varias, nocellos doridos, ampollas, rozaduras,....) pero as causas son individuais |