Foros ›
Autor
Mensaxe
valtripa

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 17:57
Asunto: ritmos rodajes

Hola, ¿Qué tal?
Son novo nesto de correr e ainda que me vou informando sigo tendo unha gran dubida cos tempos das rodaxes.
A miña idea e facer 10km en menos de 50' pero eu fago os meus rodaxes (50' a 60') (collendo tempos de revistas e paxinas web) entre 5'30 e 5'50 km., chegando en ocasions a 5'20. ( corro entre 2 ou 3 dias a seman).
Ainda que non acabo fresco tampouco acabo demasiado canso, pero as veces que intentei rematar a 5' os derradeiros km. resultame casi imposible.
A miña idea e baixar dese 50' na primaveira pero e que non vexo a posibilidade de facer 10 km a 5' , un ritmo que agora mesmo so podo soportar un par de km. ,non mais e acabo totalmenet esgotado.
Non sei se terei o liston moi alto, pero correndo O San Martiño en Ourense fixen 53'20'' e rematei bastante ben.
A verdade estou un poco atascado neste tema. Axudademe que me estou desmotivando
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 19:24
Asunto:

Como hasta la primavera aun qda un buen rato.... Triste yo creo q deberias correr mas veces ala semana (si tienes tiempo) con 4 veces te sera suficiente, concedete un mes o seis semanas de margen y ya veras como consiges correr a 5min/km tu diezmil.animo la clave siempre esta en la constancia
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 20:01
Asunto:

Sí, como te dice el compañero Lemod19, aumeta los día que sales a correr; yo saldría entre 3 y 4 a la semana (si puedes, claro) y hacerlos de una forma muy suave, que seas capaz de hablar, si corres acompañado es una buena forma de controlarse y no disparar el ritmo, un pulsómetro también sirve como referencia. Después, una vez tengas una cierta base aeróbica, alguno de esos días lo destinaría a algo más intenso. Fundamental, no te olvides de estirar una vez hayas terminado. Abdominales y lumbares no estarían de más, tampoco.
De todas forma hay un post titulado "entrenaminento de los populares" donde puedes leer comentarios de los expertos en materia, te resultarán interesantes.
Y no te desmotives, ya verás como en seguida logras tu objetivo Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
dlask

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 20:48
Asunto:

hola:
ya que sale aqui el tema de ayudarse de un pulsometro, para los novatos como yo, que referencias tendriamos que tener para su + o - correcta utilizacion.

un saludo corredores.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 9:49
Asunto:

dlask escribió:
hola:
ya que sale aqui el tema de ayudarse de un pulsometro, para los novatos como yo, que referencias tendriamos que tener para su + o - correcta utilizacion.

un saludo corredores.

Hola:
Básicamente estableciendo 3 zonas de entrenamiento a partir del cálculo de tu umbral aeróbico y anaeróbico. La forma más fiable es realizando una prueba de esfuerzo pero como estas cuestan una pasta, la mayoría recurrimos a fórmulas más o menos fiables. Pero como escribí en mi anterior mensaje, hay un post donde podrás leer intervenciones de gente que sabe un güebo de esto y te sacarán de dudas.
Saludos,

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos