Dom, 17 Dec 2006, 20:15
Asunto:
Vou ser o primeiro en colgar crónica sobre o pavo... e por certo, tremenda crónica que xa teño escrita e vou pegar agora mesmo:
Pois ahí vai a miña crónica â??paveiraâ?

(literalmente, como veredes). Como o rapaz pequeno anda queixoso por culpa dun colmillo que lle está a sair, tiven unha noite desas que solo poden saber aqueles/as que xa tiveron fill@s, e polo tanto custoume un hâ?¦o erguerme. â??Menos mal que a carreira é en Vigo e empeza á unha menos dezâ? pensei varias veces antes de decidirme a sair da cama

. Por fin tomo a decisión, dóume unha ducha rápida (polo tema do consumo de augaâ?¦ ¿verdade
Xan?), almorzo menos que a diario, pero manteño zume, café con leite de soja e torradas con mermelada caseira (que fai a miña nai con frutas da súa finca).
Como a muller e os nenos ainda non están listos, e eu quedei ás 12:10 na esquina de Correos (na mesma Alameda onde se vai celebrar a carreira), e vou ir â??quentandoâ? de camiño decido ir saíndo ás 11:50. Esas son as vantaxes de correr â??en casaâ?â?¦ que saes andando e poste no lugar da competición en 10 minutos escasosâ?¦ e xa postos vas quentando de camiño.
Chego á Alameda e, antes de nada, paso pola Cafetería Alamedaâ?¦ a recoller o dorsal, que están a repartir dúas mulleres nunha mesiña posta na terraza desa cafeta. Dóume a volta e, conforme miro hacia o punto da â??minikedadaâ? saúdanme
Charly e
Aguita. Falamos un pouco de todoâ?¦ das últimas novedades do foro (multa de incluída
Lestrove

) e vemos a
Elíasâ?¦ saúdos, desexos de sorte, etcâ?¦. e como
Khene non aparece chamámolo ao móbil. Está de camiño, pero ainda ten que ir ao parking, así que desfacemos o grupo.
Aguita vaise onde ten o coche para quitarse algo de roupa,
Charly ó baño e eu a facer algo de tempo mentres
Khene non chega. Ã? final tomo un café en compañía de
Charly(él non me acompaña co do café, por certo) e nisto vemos entrar a
Supermorais. Falamos algo, pouco, con él e saímos no momento en que volta
Aguita. Vamos a quentar cando chega
Khene, que recolle o dorsal. Damos un par de voltas moi suaviñas e nisto vemos a
Pedro, que estaba con
Derekâ?¦ outra paradaâ?¦blablablá blablabláâ?¦ que si anda ben, que si as Mizuno, que si tal e cualâ?¦ e xa é case horaâ?¦ e nós a medio quentarâ?¦
Khene e máis eu vamos deixar a roupa de sobra ao seu coche e xa logo para a zona de saída. Uns tipiños andan pasando lista dos dorsais por categorías e vamos tomando posicións.
Khene e máis eu poñémonos atrás de todo (a nosa posición â??naturalâ? como bós pasteleiros)â?¦e
Aguita e
Charly algo máis adiante...
Pedro e
Derek xa supoño que andarán por adiante de todoâ?¦ sobre todo
Pedro. Falsa saídaâ?¦ bueno, realmente fixéronnos avanzar uns dez metros ata a saída verdadeira e, alá vamos. Eu ao principio saio algo forte, tentando seguir a estela de
Aguita e
Charly, pero pronto vexo (xa aos 600 m. da carreira) que o seu ritmo é bastante máis rápido que o meu e me quedo en terra de ninguén para o resto da carreira, con eles por diante (e a maioría do â??pelotónâ?) e
Khene por detrás (a uns 15-20 m.). En fin, alá vamos a dar 5 voltas a un recorrido. Tiña medo de perder a conta de en qué volta estaba (falta de experiencia, evidentementeâ?¦ logo comprobei que para iso estaban os xuices tomando nota e unha campaíña que indicaba a nosa respectiva derradeira volta) e preferín ir un pouco conservador ata, polo menos, a terceira volta. Na segunda eu baixaba e
Pedro xa fixera un Km. máis ca minâ?¦ berrolle un
¡¡¡Ãnimo Pedro!!!... xa vai distanciado de
Elías un 25 m. e pola megafonía indican unha e outra vez que está a marcar as diferencias xa dende a primeira curva, na que está xa en cabeza.
Eu atopo o meu ritmo ó longo da segunda volta, cando
Pedro me dobla por primeira vezâ?¦ volto a darlle ánimos (cando realmente fanme falla máis a min que a él, que vai moi cómodoâ?¦ e con
Elías xa a uns 50 metros largos e o terceiro a uns 75â?¦calculo eu). Prosigo en terra de ninguénâ?¦ por veces penso baixar o ritmo para ir con
Khene, que segue ahí detrásâ?¦ pero na cuarta volta xa non o vexo e decido que non hai volta atrásâ?¦ terei que rematar eu â??sozinhoâ?. Paso a algúns corredores (tres ou catro nada máis) e xa empezan a pasarme os gacelos da carreira que tentan en vano alcanzar a
Pedro e os da cabeza.
Por certo, penso que houbo máis de un espabilado que atallou entre as rúas Luis Taboada e Montero Ríos por algunha transversal alomenos unha vez porque os pasei e, ó cabo dun rato volvían estar diante miña (claroâ?¦ aforrando case 400 m. por volta así calquera)â?¦ en finâ?¦ a estas alturas e despois do leído sobre outras carreiras xa non me estraño de nadaâ?¦ â??¡¡¡Alá eles, se lles servira de algo!!!â? é o meu pensamento neses momentos.
Vou a rematar a 3ª volta cando
Pedro me volve a doblarâ?¦ vai ser a última vez que me dobla, porque xa que está entrando en Meta (e a min ainda me quedan dúas voltas). De
Elías nen rastroâ?¦ e de segundo a unha distancia considerable entra un rapaz do Celta. En calquera caso
Pedro entra sobrado de tempo e forzasâ?¦ só lle faltou bailar unha samba antes de entrar na Meta (como Ronaldinho). Paso ó seu carón mentras él solta as pernas uns metros máis aló da meta e volto a saudalo dándolle a miña enhoraboa.
En fin, o resto da carreira non ten moita historiaâ?¦ fago as miñas voltas de rigor mentras me animan varios foreiros que se cruzan conmigo e me doblan algúns delesâ?¦e remato nun tempo de 38â?? exactos (polo meu crono, claro). Rematada a carreira recollida da â??megacamisetaâ? marca Boomerang (como a cadena El Corte Inglés é o principal sponsor é lóxico) e isotónica; e pequena charla con
Khene e
Aguita e para o coche a taparnos un pouco antes de enfriar.
Khene ten compromiso coa familia e vaiseâ?¦eu deixo á muller dándolle a comida ao pequeno nunha cafeta da zona e vou a ver se me da tempo a facer unhas fotos na entrega de premiosâ?¦ a mostra a continuaciónâ?¦ o resto das fotos nesa páxina que compartimos en Yahooâ?¦ ahí poño o enlace.
es.pg.photos.yahoo.com...as,7%3af,0
Despois das fotos dos premios os tres que quedabamos (
Aguita,
Derek e un servidor) posamos con
Pedro, os trofeos e mailo pavo (dentro da caixa que está ós nosos pes). En finâ?¦ encantado de coñecer a
Aguita (con quen non chegara a cruzar palabra en Santiago) volver a ver a
Charly, coñecer a
Derek e, sobre todo a
Pedroâ?¦ un verdadeiro campeón e un rapaz encantador e moi moi natural.
Tremendo ladrillo de crónica:oops:

â?¦ pero é a emoción do momento e o feito de ser un circuito cerrado, que fai que vexas cómo van os da cabeza de carreira... realmente son moi distintas as sensacións. Paseino moi moi ben e case non tiven malos momentos (solo un pouco na última volta, cando apretei un pouco máisâ?¦ xa botando os poucos restos que me quedaban) a pesares de que viña â??moi pouco rodadoâ?. ¡¡¡¡Ata máis ver!!!!

8)
Última edición por banderas o Lun, 18 Dec 2006, 8:40; editado 3 veces