Foros ›
Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 22:13
Asunto:

"Amigo" CORROSEGURO, en el e-mail que envié con mi inscripción les pedí que me confirmasen la misma... pero nada de nada...
Por otro lado, te seré sincero, aun temiéndome alguno de tus comentarios, la mayoría de las carreras que corro son cosa de mi mánager y te aseguro que lo que menos me preocupa es la inscripción... para eso ya está él!.

En fin, este domingo intentaré que el pavo se venga para Santiago... y así se una a mi pequeña granja, tengo caballos, perros, cabras, gallinas... y quién sabe si este domingo un pavo... lo que tengo claro es que cada dia voy a mas y los entrenos empiezan a ser de los buenos, hoy 4x3000 rec 2:30........ bastante por debajo de 9 minutitos... esto empieza a funcionar!.

Saludos a todos y hasta el domingo... y suerte a los que vais a Lugo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 0:13
Asunto:

AMIGO PEDRO: ¡ NO DIJE LAS COSAS CON INTENCIÃ?N ALGUNA ! SOLO EN PLAN COÃ?A; PUES EFECTIVAMENTE,COMO DICES, TU NO TIENES POR QUÃ? PREOCUPARTE DE LA INSCRIPCIÃ?N QUE PARA ESO TIENES A TU MANAGER.
TE DESEO QUE GANES EL PAVO, QUE BIEN TE LO CURRAS, PERO TE LO VOY A PONER DIFÍCIL,...CREO QUE NOS VAMOS A BATIR POR EL ANIMAL
¡ ME VAS A CONOCER EN DUELO ! Demo
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 14:05
Asunto:

Pués como caballero que soy y por tan bello animal... aceptaré gustoso el duelo que usted propone... queda usted retado... a eso de la una... en la insigne plaza... una plaza de Vigo...
En fin, que mañana nos vemos, a ver que pasa con el pavo... y sobre todo a ver que pasa en la carrera...
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 22:53
Asunto:

khene escribió:
corroseguro escribió:
EL "TRIO CALAVERA" NO ME GUSTA NADA COMO CANTA......DESAFINA.
Demo Demo Demo
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Visto o visto (non entraba aquí dende o Xoves 14 ás 11:40 pm ) voltamos ter os ánimos quentes... e debo estar incluido "de oficio" no famoso "TRIO CALAVERA" supoño que con Charly (con quen apenas falei en persoa unha vez en Santiago) e con Khene (ao que teño o INMENSO pracer de coñecer ... puntualizo que non no significado bíblico)... ¡¡¡Xa temos nomeeeeeee!!!!... algo así como os "X-Men" ou "El bueno, el feo y el malo" Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo (gloriosa pelí, abofé). En fin... menos samba e máis traballar... mañan temos kedadiña pekeniña na esquiniña dos Correiños de Viguiño (uy!!!, que mal me sentou a birra isotónica antes de coller o teclado...hips!!!) Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Como dirían os nosos lexanos antergos "¡¡¡¡Salutem plurinem!!!!

Esquecíame de comentar que cando enviéi o correo electrónico á dirección da fga puxen especial atención en solicitar o acuse de recibo (que ainda non me chegou... como a outros, polo que vexo)... cando menos non teño unha mensaxe dicíndome que a dirección era incorrecta e que o que eu enviei non pudo ser recibido, etc. etc. (cun pouco de sorte algúns "corren seguro"... mentres "eu non sei seguro se correrei" (na carreira)... sempre me queda irme a Castrelos a facer unhas voltas Guiño Guiño
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 23:33
Asunto:

Venga a darlo todo mañana en la carrera, disfrutad de la misma, q acompañe el tiempo. Esperamos vuestras crónicas. Pedro si te llevas el pavo, guardame la pechuga.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 23:45
Asunto:

Suerte a todos en esta carrera, la verdad es q me queda muy cerca de casa, y me gustaría ir. Pero tengo una promesa con un amigo de Gijon, y me debo ir a Lugo, asi que suerte a todos y espero q es comais un buen pavo.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Sáb, 16 Dec 2006, 23:59
Asunto:

Suerte a tod@s, campeones!!!!!!! Espero que el pavo duerma bien su última noche... en Vigo, después ¿donde dormirá? Yo creo que en Santiago rodeado de otros animalitos. Ríndose En fin, mañana lo sabremos.

Mi más sincera ADMIRACIÃ?N por tod@s vosotr@s

No siempre lo urgente es lo importante
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 8:22
Asunto:

Bueno...a ese pavito le deben estar temblando las piernas en este momento Disimulando Disimulando , y no de frío Ríndose Ríndose . Pedro,imagino que ya le habrás hecho un sitito al lado de las gallinas, ¿no???

Bueno, chicos, pues ¡¡¡A POR ELLoS!!!. Disfrutad mucho mucho de la carrera, que se cumplan vuestros objetivos y .....¡¡¡QUE GANE EL MEJOR!!! (y más listo Ríndose Ríndose )

Besitos:
Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 10:33
Asunto:

!!! Pobre animal !!! Triste Aunque estoy seguro que si lo gana PedroNimo,éste va a pasar a una vida de "Marques" Guiño

Suerte para tod@s.
xinzo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/06
0 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 17:03
Asunto: Carreira do pavo

repetimos: Nimo primeiro. Moi feliz
coma sempre.
felicidades ¡
ten cuidado e non te indixestes no Nadal..

FELIZ NADAL PRA TODOS E MOITOS QUILOMETROS NOS PES¡¡
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 20:15
Asunto:

Vou ser o primeiro en colgar crónica sobre o pavo... e por certo, tremenda crónica que xa teño escrita e vou pegar agora mesmo:

Pois ahí vai a miña crónica â??paveiraâ? Demo sorrindo Demo sorrindo (literalmente, como veredes). Como o rapaz pequeno anda queixoso por culpa dun colmillo que lle está a sair, tiven unha noite desas que solo poden saber aqueles/as que xa tiveron fill@s, e polo tanto custoume un hâ?¦o erguerme. â??Menos mal que a carreira é en Vigo e empeza á unha menos dezâ? pensei varias veces antes de decidirme a sair da cama Avergoñado Avergoñado Avergoñado . Por fin tomo a decisión, dóume unha ducha rápida (polo tema do consumo de augaâ?¦ ¿verdade Xan?), almorzo menos que a diario, pero manteño zume, café con leite de soja e torradas con mermelada caseira (que fai a miña nai con frutas da súa finca).

Como a muller e os nenos ainda non están listos, e eu quedei ás 12:10 na esquina de Correos (na mesma Alameda onde se vai celebrar a carreira), e vou ir â??quentandoâ? de camiño decido ir saíndo ás 11:50. Esas son as vantaxes de correr â??en casaâ?â?¦ que saes andando e poste no lugar da competición en 10 minutos escasosâ?¦ e xa postos vas quentando de camiño.

Chego á Alameda e, antes de nada, paso pola Cafetería Alamedaâ?¦ a recoller o dorsal, que están a repartir dúas mulleres nunha mesiña posta na terraza desa cafeta. Dóume a volta e, conforme miro hacia o punto da â??minikedadaâ? saúdanme Charly e Aguita. Falamos un pouco de todoâ?¦ das últimas novedades do foro (multa de incluída Lestrove Demo Demo Demo Demo ) e vemos a Elíasâ?¦ saúdos, desexos de sorte, etcâ?¦. e como Khene non aparece chamámolo ao móbil. Está de camiño, pero ainda ten que ir ao parking, así que desfacemos o grupo. Aguita vaise onde ten o coche para quitarse algo de roupa, Charly ó baño e eu a facer algo de tempo mentres Khene non chega. Ã? final tomo un café en compañía de Charly(él non me acompaña co do café, por certo) e nisto vemos entrar a Supermorais. Falamos algo, pouco, con él e saímos no momento en que volta Aguita. Vamos a quentar cando chega Khene, que recolle o dorsal. Damos un par de voltas moi suaviñas e nisto vemos a Pedro, que estaba con Derekâ?¦ outra paradaâ?¦blablablá blablabláâ?¦ que si anda ben, que si as Mizuno, que si tal e cualâ?¦ e xa é case horaâ?¦ e nós a medio quentarâ?¦ Khene e máis eu vamos deixar a roupa de sobra ao seu coche e xa logo para a zona de saída. Uns tipiños andan pasando lista dos dorsais por categorías e vamos tomando posicións. Khene e máis eu poñémonos atrás de todo (a nosa posición â??naturalâ? como bós pasteleiros)â?¦e Aguita e Charly algo máis adiante... Pedro e Derek xa supoño que andarán por adiante de todoâ?¦ sobre todo Pedro. Falsa saídaâ?¦ bueno, realmente fixéronnos avanzar uns dez metros ata a saída verdadeira e, alá vamos. Eu ao principio saio algo forte, tentando seguir a estela de Aguita e Charly, pero pronto vexo (xa aos 600 m. da carreira) que o seu ritmo é bastante máis rápido que o meu e me quedo en terra de ninguén para o resto da carreira, con eles por diante (e a maioría do â??pelotónâ?) e Khene por detrás (a uns 15-20 m.). En fin, alá vamos a dar 5 voltas a un recorrido. Tiña medo de perder a conta de en qué volta estaba (falta de experiencia, evidentementeâ?¦ logo comprobei que para iso estaban os xuices tomando nota e unha campaíña que indicaba a nosa respectiva derradeira volta) e preferín ir un pouco conservador ata, polo menos, a terceira volta. Na segunda eu baixaba e Pedro xa fixera un Km. máis ca minâ?¦ berrolle un ¡¡¡Ãnimo Pedro!!!... xa vai distanciado de Elías un 25 m. e pola megafonía indican unha e outra vez que está a marcar as diferencias xa dende a primeira curva, na que está xa en cabeza.

Eu atopo o meu ritmo ó longo da segunda volta, cando Pedro me dobla por primeira vezâ?¦ volto a darlle ánimos (cando realmente fanme falla máis a min que a él, que vai moi cómodoâ?¦ e con Elías xa a uns 50 metros largos e o terceiro a uns 75â?¦calculo eu). Prosigo en terra de ninguénâ?¦ por veces penso baixar o ritmo para ir con Khene, que segue ahí detrásâ?¦ pero na cuarta volta xa non o vexo e decido que non hai volta atrásâ?¦ terei que rematar eu â??sozinhoâ?. Paso a algúns corredores (tres ou catro nada máis) e xa empezan a pasarme os gacelos da carreira que tentan en vano alcanzar a Pedro e os da cabeza.

Por certo, penso que houbo máis de un espabilado que atallou entre as rúas Luis Taboada e Montero Ríos por algunha transversal alomenos unha vez porque os pasei e, ó cabo dun rato volvían estar diante miña (claroâ?¦ aforrando case 400 m. por volta así calquera)â?¦ en finâ?¦ a estas alturas e despois do leído sobre outras carreiras xa non me estraño de nadaâ?¦ â??¡¡¡Alá eles, se lles servira de algo!!!â? é o meu pensamento neses momentos.

Vou a rematar a 3ª volta cando Pedro me volve a doblarâ?¦ vai ser a última vez que me dobla, porque xa que está entrando en Meta (e a min ainda me quedan dúas voltas). De Elías nen rastroâ?¦ e de segundo a unha distancia considerable entra un rapaz do Celta. En calquera caso Pedro entra sobrado de tempo e forzasâ?¦ só lle faltou bailar unha samba antes de entrar na Meta (como Ronaldinho). Paso ó seu carón mentras él solta as pernas uns metros máis aló da meta e volto a saudalo dándolle a miña enhoraboa.

En fin, o resto da carreira non ten moita historiaâ?¦ fago as miñas voltas de rigor mentras me animan varios foreiros que se cruzan conmigo e me doblan algúns delesâ?¦e remato nun tempo de 38â?? exactos (polo meu crono, claro). Rematada a carreira recollida da â??megacamisetaâ? marca Boomerang (como a cadena El Corte Inglés é o principal sponsor é lóxico) e isotónica; e pequena charla con Khene e Aguita e para o coche a taparnos un pouco antes de enfriar. Khene ten compromiso coa familia e vaiseâ?¦eu deixo á muller dándolle a comida ao pequeno nunha cafeta da zona e vou a ver se me da tempo a facer unhas fotos na entrega de premiosâ?¦ a mostra a continuaciónâ?¦ o resto das fotos nesa páxina que compartimos en Yahooâ?¦ ahí poño o enlace.

es.pg.photos.yahoo.com...as,7%3af,0

Despois das fotos dos premios os tres que quedabamos (Aguita, Derek e un servidor) posamos con Pedro, os trofeos e mailo pavo (dentro da caixa que está ós nosos pes). En finâ?¦ encantado de coñecer a Aguita (con quen non chegara a cruzar palabra en Santiago) volver a ver a Charly, coñecer a Derek e, sobre todo a Pedroâ?¦ un verdadeiro campeón e un rapaz encantador e moi moi natural.

Tremendo ladrillo de crónica:oops: Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado â?¦ pero é a emoción do momento e o feito de ser un circuito cerrado, que fai que vexas cómo van os da cabeza de carreira... realmente son moi distintas as sensacións. Paseino moi moi ben e case non tiven malos momentos (solo un pouco na última volta, cando apretei un pouco máisâ?¦ xa botando os poucos restos que me quedaban) a pesares de que viña â??moi pouco rodadoâ?. ¡¡¡¡Ata máis ver!!!! Molón Molón 8)

Última edición por banderas o Lun, 18 Dec 2006, 8:40; editado 3 veces
Pincho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/06
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 21:33
Asunto:

Buenas a todos/as, yo también estuve allí, no me conocéis, pues fue mi quinta carrera, la primera fue en Cuntis a finales de este verano, la siguiente Porriño, luego San Martiño, subida ó Castro, y la de hoy. Es divertido leer vuestros comentarios sobre las carreras, me río mucho yo sola, es que además es curioso, que en una carrera como la de hoy los comentarios acerca de ésta pueden ser muy diferentes entre chicos y chicas, pues como ocurre casi siempre, la inferioridad numérica femenina en categorías promesa, senior y veterano es evidente, me da pena porque aunque me encanta correr con atletas de la experiencia de Soledad Castro, Julia Vaquero, y otras, pues verlas hace que me exija más a mí misma, me gusta correr entre más gente, no sé si me gusta el calor humano, el olor a sobaquillo, o qué, aunque también me gusta saber que tengo valor para ponerme a correr al lado de atletas de su nivel( o más bien, siguiendo su rastro). Fue mi primera carrera en circuito cerrado, y aunque sólo quedé en el puesto 16, creo, digo sólo porque éramos 20, o poco más, fui volando, teniendo en cuenta mi poca experiencia en el atletismo, pues empecé mis primeros trotes este verano. Me resultó duro lo del circuito cerrado, aunque bonito al mismo tiempo, porque podía ir viendo a las primeras, lo cual fue una experiencia. Sufro mucho compitiendo, pero al mismo tiempo disfruto, y la satisfacción de llegar a meta, aunque llegue doblada es genial.
Supongo que para vosotros, veteranos en el tema, no tengo ni idea si en edad, estas sensaciones estarán ya muy atrás en el tiempo, aunque creo que cuando uno lo da todo, siempre sufre, aunque sabiendo que esto tiene su recompensa.
Cuando voy a las carreras siempre pienso, ¿ quién será Charly?, ¿y Khene?, ¿y Eskorpion, Banderas, Mafalda, Piti, Lestrove, 95 minutos, y demás "foreros"? Es muy divertido el anonimato, aunque si me esforzase un poco igual sacaba quién es quién, aunque sería mucho chollo para mí, y así es divertido.
Al único que reconozco es a Pedro Nimo, y es evidente, enhorabuena por el pavo, por cierto, te admiro y también te envidio y a miamorbobesponja, porque compartimos calcetines, y alguna cosa más.
Bueno, no sé cuál será mi próxima carrera, espero que la San Silvestre de Pontevedra, si el trabajo me lo permite. Un saludo a todos, es un placer que haya gente como vosotros en este mundo. Avergoñado
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2006, 22:55
Asunto:

Hola Pincho e antes de nada darche a BENVIDA A ESTE O NOSO, E AGORA TAMÃ?N TEU, FORO FOREIRO CASCABELEIRO Guiño Guiño Guiño !!!!

O seguinte é darche a enhoraboa por ter corrido hoxe na Alameda, e non só porque correras e remataras, senón tamén polo bó ambiente que se respiraba Moi feliz Moi feliz .

Sobre o de que somos veteranos... non penses que tanto. De feito acabo de comprobar (para respostarche mellor) que eu me rexistrei no foro o 13 de setembro deste mesmo ano... levo apenas tres meses e moi poquiño... o que pasa é que escribo bastante... bueno, realmente moito... e ás veces demasiado... sobre todo unhas crónicas longuíiiiiiisimas... como ben pudeches apreciar hai nada Avergoñado Avergoñado :oops:.

En fin... polo demáis, comentarche que eu tamén fun un anónimo lector do foro e me pasaba tamén o tema da curiosidade... e un día piquei, rexistreime... e aquí me ves... codeándome coa élite Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... por certo, un grupiño de Vigo iremos á San Silvestre benéfica de Castrelos... por se a prefires á de Pontevedra Demo sorrindo Demo sorrindo

Outra cousa... estou intentando mandar as fotos a Yahoo, pero son pelín pesadas e na casa non teño ADSL así que igual ata mañan non están colgadas... sintoo. Agora vou leer as crónicas de Lugo e de Boiro. Edito a mensaxe para confirmar que xa están na carpeta compartida na seguinte

es.pg.photos.yahoo.com...r=/874are2

¡¡¡Ata mañán!!!! Molón Molón
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 1:38
Asunto:

Pincho, bienvenido al foro y a contar tús peripecias!!!
Bueno, pues ahí va mi crónica. Llegamos a Vigo a eso de las 11:45 +o- y correspondiente recogida de dorsal y café antes de la carrera. Nos encontramos con Charly con una sonrisa de oreja a oreja Ríndose Ríndose , khene, que nos muestra su nueva equipación Disimulando , banderas al que me he alegrado de conocer y ver lo simpático y majo que es, y Aguita al que hoy se notaba muy contento (no sé, esa fué mi impresión).
En fin, calentamiento y salida lanzada. Me coloco en un segundo grupo después de los cracks, pero al km ya me doy cuenta de que no aguanto el ritmo. No respiro nada bien y voy muy pesado de piernas. Bajo el ritmo y continúa adelantandome gente, pero yo busco mi ritmo (el de hoy, claro). A falta de dos vueltas decido cambiar y me uno a un grupo de dos con el que viajo hasta el final. Ante de empezar la última vuelta, me DOBLA PedroNimo!!!!; entra tranquilo y relajado, saludando....sólo le faltaba pararse a firmar autógrafos Ríndose Ríndose . Desde luego estás intratable, campeón. Me da unos ánimos sonoros que provoca que apure la última vuelta al circuito (gracias!!!) y deje al grupo con el que viajaba. Cambio en la recta de llegada y cruzo con un crono de 29:10 (por mi reloj). El circuito era rápido, pero dificultaba el suelo resbaladizo y los cambios de dirección y giros continuos del mismo. En cuanto a las sensaciones, pues regular. Después de estas dos semanas "renqueante", respiraba con dificultad; aún así no fui mal de ritmo (me sale a 3:39-km +o-).
Por cierto, Charly el que TE gritaba tanto era yo Ríndose Ríndose . Una pena no verte después de la carrera.
Al final, unas risas con el pavo de Pedro Molón (QUE BUENO!!!) y minifoto de "Familia" con banderas y aguita. Un abrazo para todos y haber esas fotos banderas. Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 7:34
Asunto:

Buena mañana la de ayer y mejor compañia aqui os dejo enlace de la noticia en la prensa de hoy , mà s tarde la cronica...

www.farodevigo.es/secc...6420893363

¿Que es más importante el viaje o la llegada?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos