Foros ›
Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 19:16
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Estupenda carrera, bien organizada, bien señalizada y muy puntual. todo correcto.

Me lo tomé con calma porque queriamos ir hoy a Boboras y dos dias seguidos.......

A mi me da igual que se den premios en metalico, no estoy a favor ni en contra, se trata de contar con cuatro o cinco galgos o no contar con ellos, pero la carrera popular al final es la misma. Prefiero no pagar por ir a una carrera pero si hay que pagar algo tampoco es problema. Eso si, pagar para que haya premios para cuatro, pues prefiero no pagar.

Por cierto, a mi el fore me dió 6.830 y al descargarlo al sportrack, 6.810, me da igual, es solo por si le interesa a alguien.

Saludos

Amodiño e sin mancarse
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 19:49
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Sandro escribió:
Que envidia me destes todos...!!! Chorando Chorando Chorando

Nos primeiros 400 m. do quecemento o meu tendón xa dixo que hoxe non corría, polo que tiven que adicarme só a sacar fotos.

Quedei alucinado do enorme número de corredores, con mais de 500 inscritos. Como sempre, os organizadores dispuxeron unha carreira perfecta. Na miña opinión, gran acerto no cambio de percorrido. Así puiden vervos pasar en 2 ocasións (unha a cada lado da vía do tren), e sacar mais fotos. Ainda por riba, menuda climatoloxía para ser o mes de Xaneiro. Ver para creer..!!!

Saúdos.

Pois a verdade que vin máis de un retirado Triste recuperate pronto e moito ánimo Guiño
mra94

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
0 Carreiras
420 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 22:21
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

en primer lugar felicitar a la organizacion , porque creo que lo ha hecho maravillosamente bien.
Me gustó mucho lo de que cada km estuviera marcado , aunque yo no lo necesite porque llevara gps, pero si no me confundo creo que se comieron el km 6, auqnue es posible que yo no lo viera.
En cuanto a mi carrera , un poco decepcionado , sali demasiado fuerte detras de los platas villamor... y lo acabe pagando , al final menoss de 24´
y con ganas de estar en unos años chupando rueda pero mas de cerca , auqneu lo veo , dificil pero la juventud unida al trabajo y al sacrificio creo que puede buenos resultados Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xan 2012, 18:29
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Pois eu estou un pouco alucinado co bo nivel atlético da proba. De feito, había tempo que non quedaba máis atrás do 20% dos participantes. Eu non estiven brillante, fátame máis dun mes para comezar a ser competitivo, e a miña preparación e cualidades parecen adaptarse mellor para distancias máis longas. Ademáis tiven problemas estomacais (por comer tarde e demasiado) e cos tenis novos que me produciron bochas nos pes. Aínda así, paréceme que o meu tempo non é peor do que podía esperar, e achaco a miña chasificación mais a méritos dos demais que a deméritos meus.
Noraboa a tod@s @s participantes e á organización. Grazas aos fotógrafos polas fotos colgadas Aplauso Aplauso
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2012, 16:57
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

xoseavion escribió:
Pois eu estou un pouco alucinado co bo nivel atlético da proba. De feito, había tempo que non quedaba máis atrás do 20% dos participantes. Eu non estiven brillante, fátame máis dun mes para comezar a ser competitivo, e a miña preparación e cualidades parecen adaptarse mellor para distancias máis longas. Ademáis tiven problemas estomacais (por comer tarde e demasiado) e cos tenis novos que me produciron bochas nos pes. Aínda así, paréceme que o meu tempo non é peor do que podía esperar, e achaco a miña chasificación mais a méritos dos demais que a deméritos meus.
Noraboa a tod@s @s participantes e á organización. Grazas aos fotógrafos polas fotos colgadas Aplauso Aplauso

¿Non estrenarías unhas Nimbus 13 negras e vermellas? Guiño Guiño Guiño
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2012, 13:36
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

non, cunhas ds trainner vermellas. Pregunta de galego (ou de Mourinho)... Por que?
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
113 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2012, 16:04
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Organización perfecta. Agradecer a los voluntarios y a la gente de Rábade por las palabras de ánimo. Es mi segunda carrera , la primera fue "Lugo monumental" y casi me pareció más dura esta. Hasta la próxima¡¡¡¡
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2012, 23:03
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

xoseavion escribió:
non, cunhas ds trainner vermellas. Pregunta de galego (ou de Mourinho)... Por que?

Nada, porque cando baixaba do meu coche, xusta diante miña baixaban 3 rapaces, e un deles levaba as Nimbus 13 vermellas e negras. Como son unhas zapas que me gustan moito, pregunteille onde as mercara, o prezo, e si lle parecían cómodas (que xa sei que o son, polo menos as miñas Nimbus 11 o eran). Respostoume todo, e me dixo que non sabía si eran cómodas ou non, porque xusto as ía estrenar ese día.

Acabamos rindo e comentando o inadecuado que é estrenar zapas nunha carreira Moi feliz . Saúdos
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 12:48
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

El día de la carrera estravié una cadena con 2 chapitas grabadas con el nombre de mis hijos y un crucufijo recuerdo de mi padre (fallecido hace 33 años). Estos objetos apenas tienen valor económico pero si un gran valor sentimental. Los recuerdos de mis hijos son importantes pero a ellos los tengo afortunadamente conmigo pero el de mi padre significaba muchísimo para mi y a pesar de que ya han pasado unos dias de la pérdida no me lo doy sacado de la cabeza. Se que algunos de vosotros habeis participado o habreis estado viendo la carrera por lo que pongo esto en el foro por si por casualidad alguien lo ha encontrado y tuviese a bien devolvérmelo. Le estaría eternamente agradecido e incluso si es necesario lo recompensaría economicamente.
Muchísimas gracias por vuestra colaboración y os pediría si es posible que me ayudaseis a difundir la noticia.
La pérdida ha tenido lugar por la inmediaciones de la salida.
En cuanto a la carrera me uno a las felicitaciones merecidas para la organización con el pequeño "pero" de la salida que ha sido un tanto estrecha y peligrosa al estar los coches estacionados en uno de los márgenes.
En lo que no coincido con algunos comentarios es en calificarla de llana y rápida ya que considero que tenía más de 1/3 del recorrido en subida lo cúal la hace bastante exigente bajo mi punto de vista.
Salu2 y kms.
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 03 Feb 2012, 0:42
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Estoy de acuerdo con el apunte de pepeangel y respecto a la cadena ojalá la recuperes.
Levenspiel

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/12
5 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 23:10
Asunto: Re: Memorial Eduardo Fernández Villamarín - Rábade

Bonita carrera! Bien organizada! Fue la primera que corrí en tierras gallegas! 31:45 h que para mi nivel está bien!! Soy de los que piensa que lo importante es hacer deporte y pasarlo bien! Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos