Foros ›
Autor
Mensaxe
diego

Novo foreiro
Novo foreiro
7/12/06
0 Carreiras
27 Mensaxes
FENE
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 20:11
Asunto: Lugo Monumental

Hola a todos, son muy novato en esto y quería saber que tal os ha parecido la carrera del domingo (Lugo Monumental). A mí me parece que nos liamos un poquito en la salida ¿verdad?. Un saludo a todos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2006, 20:21
Asunto:

Hola Diego, bienvenido al foro. Moi feliz

Ya hay un tema abierto sobre la Monumental de Lugo y ahí puedes leer las crónicas y las opiniones de los participantes, así como dejar las tuyas.

Un saludo y espero seguirte leyendo por aquí. Guiño

PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 11:56
Asunto:

Hola ¿cómo puedo ver las fotos de la comida de Lugo?
Gracias
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2006, 12:01
Asunto:

Hola PATATA Moi feliz . Las fotos están en Yahoo.

Lee el tema «Compartir fotos» donde Makoki explica cómo subir fotos y cómo verlas.

Un saludo Guiño

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 21:57
Asunto:

Querido Khene como sigas por este camiño imos ter que nomearte "amo del calabozo" ou "Señor de las bestias" ou "Guardian del anillo" ou algo así... ou Admin-honorario Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

- Por esa porta non, mi señor!

- Pase vostede por acolá, monsieur!!!

- Non se lle ocurra facer tal cousa, meu amo!!!

- Iso está bonito, mei Herr!!!!!

Dende logo... e despois desta "coña mariñeira" (e que teño certo grado de confianza con él) hai que recoñecer que estes novos no foro (por certo, benvidos Diego e PATATA ...ainda que da última xa teño leído algunha outra mensaxe) tiveron moitísima sorte en dar contigo, Khene... se "chejan" a atopar con algún "jrasioso" que tí e máis eu coñecemos iban bós de cara***o.

Veña... a pasalo ben no Foro!!!!! Guiño Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos