Foros ›
Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 20:46
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

xabi escribió:
9.600, si, eu ó final "petei" na subida e fixen 37.25

si,9.500m ou 9.600m xa me ten mais sentido.
non entendo moi ben porque se sigue comentendo este erro que para min parece tan facil de solventar.

bueno..,o importante e que haxa carreiras tan ben montadas coma a de hoxe,o resto e secundario.
espido

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
17 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 21:53

Sabese algo dalgunha foto da carreira???
Habia bastante xente cas camaras, e a verdade e q desta vez merecense unha mencion especial, que co frio que facia teñen moito merito estar ahi aguantando!
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 22:07

Una carrera muy bonita, a mí estas mixtas con tramos junto al río me gustan mucho.

No creo que me lean, pero ese coro de sirenas animando a los corredores fue lo mejor. Muchas gracias, chicas.
orhugas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/11
7 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 22:32

Para mím unha das carreiras mais bonitas que teño corrido, pese o ambiente xélido de antes da carreira e durante ela, xa que a xente non animou moito. Estarían na casa polo frío. O mellor a miña marca, o peor, non poder quedar a comer o cocido. Aplauso Bailar
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 23:01

Pués mi garmin me marcó 9.600, pero bueno no hacía falta GPS, si te ibas fijando en los carteles kilométricos, como yo, pues te fijabas que el km9, estaba muy cerca de meta, ya se veía que no era un km. Por eso yo al ver la meta, al ser mi primera participación, no apreté pensando que tendríamos que dar un bordeo y entrar por atrás.. porque en mi cabeza iba pensando que era imposible que eso fuese un km. Esto es así y la prueba luego la meten como un 10.000 en championchip y salen unos ritmos estratosféricos, pero hay que tener los pies en la tierra y cada uno saber lo que da que luego vienen las Coruña10, san martiño... y los tiempos no cuadran ni con el kers.... Muerto Muerto

Yo a la carrera le doy un 10, me gustó mucho, lo de las distancias ya es indiferente, las marcas ya se harán en las homologadas, éstas son para disfrutar, y el recorrido de hoy fue una pasada, sin duda la anoto en mi calendario, ojalá para el año pueda volver.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 9:33

Estupenda carreira e organización. O circuíto xa estaba marcado e a disposición de calquera, así que o da distancia, aínda non sendo exacta, non é excusa.
Día ""case"" perfecto para correr, tendo en conta o que pudo ser Demo sorrindo .
O percorrido pola beira do río é unha auténtica gozada...
Segunda participación, e o ano que ven repetirei, lesións mediante.
Moita xente coñecida onte. Nótase que hai que preparar probas próximas no calendario, jeje.
Saúdos a Soutullo (que xa facía tempo que non lle daba ó vicio), Koala36, Tíojuan, Jesusb, os irmáns Matogrosso (ós que sorprendín rodando "exteriores" para a súa vindeira producción"Lalín's Pig'n Cool Running" Molón ou aljo así), ....
Vémonos na próxima

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 11:32

ROV3R escribió:
pero hay que tener los pies en la tierra y cada uno saber lo que da que luego vienen las Coruña10, san martiño... y los tiempos no cuadran ni con el kers.... Muerto Muerto
.

Bueno bueno, no hay q esperar a tanto: 3 de Marzo, 10 km homologados en Padrón!!! esa no hay q perdérsela, carrera exceente para hacer marca. Bueno, y luego también Xinzo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 11:37

Marcos escribió:
O circuíto xa estaba marcado e a disposición de calquera, así que o da distancia, aínda non sendo exacta, non é excusa.

A ver, nadie pone excusa por la medición, creo yo, solo comentamos un error muy subsanable en plan constructivo. Y eso de que el circuito ya estaba marcado y a disposición de cualquiera, no creo q nadie de los que corriésemos viniese 2 horas antes para inspeccionarlo, jeje
Saludos Guiño
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 12:45

yomismo escribió:
A ver, nadie pone excusa por la medición, creo yo, solo comentamos un error muy subsanable en plan constructivo. Y eso de que el circuito ya estaba marcado y a disposición de cualquiera, no creo q nadie de los que corriésemos viniese 2 horas antes para inspeccionarlo, jeje
Saludos Guiño

Xa, xa. Evidentemente hai un erro. O que quería dicir co de que dispoñíamos do circuíto antes, é que se lle botas un vistazo, ves que a ida = volta, co que tampouco facía falla inspeccionar previamente, con recordar por donde era a ida, na volta xa te facías unha idea Silbar
En calquera caso, ogallá tódolos problemas nas carreiras foran estos.

Por certo, para non ter estos problemillas, proximamente temos tres dezmiles homologados case seguidos: Interrunning, Padrón e Xinzo. Ah, e sen unha pizca de costas. Planas, planas como o mundo antes de Colón.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 13:02

Vaia, acabo de ver que a Interrunning non está homologada... Avergoñado
En calquera caso, cada volta son 3.333 m medidos sobre ortofotos, que por tres fai un dez mil malladiño.
A de Lalín doume 9.550 m.
A de San Xiao 9.200 m .... Silbar

yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 19:08

[quote="Marcos"] O que quería dicir co de que dispoñíamos do circuíto antes, é que se lle botas un vistazo, ves que a ida = volta, co que tampouco facía falla inspeccionar previamente, con recordar por donde era a ida, na volta xa te facías unha idea Silbar
[quote]

ah, te referías a eso. Bueno, tienes razón, a partir de ahora no me olvidaré de mirar el plano antes de cada carrera y luego ponerme a hacer cálculos sobre el terreno para adivinar la distancia real, jeje. Buff, pero el oxígeno no se si me llegará al cerebro, lo tengo ocupado en otros menesteres... nada q sigo viendo más fácil y operativo q me digan antes la distancia q voy a correr... Nono (eh, el mensaje es en plan coña, eh? Guiño Guiño Guiño Guiño Ríndose )

Pues si, Porriño no es homologado, pero es una carrera estupenda y muy rápida, y yo este año me la pierdo Demo mejor no decir porqué... Disimulando
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 19:20

Felicidades a los organizadores. Ha resultado una carrera divertida, dura y bonita. El tema de la distancia en mi opinión es lo de menos, siendo una carrera no homologada. El único lunar yo lo veo más en el agua fría de las duchas. Teniendo en cuenta que estamos en febrero y siendo más de 400 inscritos (con mucha gente de fuera, que se quedaba a comer en la zona) se deberían de haber habilitado más duchas en otras instalaciones.

Salud y kilómetros!

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
M.I.G.

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/10
500 Carreiras
189 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 19:27

Estamos felices y contentos de que os gustara la carrera Bailar Bailar
Aunque tambien nos preocupa que se acabase el agua caliente, esto se esplica por que en principio teniamos pensado utilizar el Lalin Arena, pero la instalacion, antes de tiempo, por parte de la TVG del tinglado de la Gala del Cocido nos lo impidio. Triste Triste
Tambien encuanto a la distancia, confiabamos en que estubiese solucionado, el recorrido fue medido en un principio en bici, despues con Gps y con la rueda, estos dos ultimos nos decian que los 10km estaban clabados, para ello se acorto una calle unos 350 metros.
El año que viene se correjiran los fallos. Muro
Y no os olbideis de que en septiembre haremos otra.
Gracias a todos y un saludo. Razz Razz Razz
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 19:49

M.I.G. escribió:
Estamos felices y contentos de que os gustara la carrera Bailar Bailar
Aunque tambien nos preocupa que se acabase el agua caliente, esto se esplica por que en principio teniamos pensado utilizar el Lalin Arena, pero la instalacion, antes de tiempo, por parte de la TVG del tinglado de la Gala del Cocido nos lo impidio. Triste Triste
Tambien encuanto a la distancia, confiabamos en que estubiese solucionado, el recorrido fue medido en un principio en bici, despues con Gps y con la rueda, estos dos ultimos nos decian que los 10km estaban clabados, para ello se acorto una calle unos 350 metros.
El año que viene se correjiran los fallos. Muro
Y no os olbideis de que en septiembre haremos otra.
Gracias a todos y un saludo. Razz Razz Razz

Allí estaremos si nada lo impide. Por supuesto, gracias a vosotros.
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2012, 23:00

maxi. escribió:
Ferreiro escribió:
maxi. escribió:
Carreira bonita e moi ben organizada, ainda que non se completasen os 10 kms. Respetounos a chuvia ainda que facía bastante frío. A subida dos últimos 2 kms foi todo un reto. Para o ano tocara voltar.

Polo que vin nos resultados de Championchip, meu fillo quedou terceiro en infantil, mentras que eu pensei que chegou de cuarto. Vin a dous rapaces bastantes adiantados respecto do grupo, e a él e outro mais correndo polo terceiro posto, que supuxen levou o outro chaval. Sen embargo na clasificación de CCN non vin a nadie con tempos parexos os do meu fillo???

Si o final quedou terceiro, pidolle disculpas públicamente por non habernos quedado a entrega de trofeos (sei que lle faría ilusión), xa que acabou pagando o pato polas miñas presas.

Un pupilo meu que correu en infantil non sae na clasificación, supoño que sería o que dis que ía co teu fillo porque polos tempos que soe facer por ahí andaría. A verdade e que non puden velo chegar porque coincidiu cando me estaba cambiando así que non sei que pasou, se non lle funcionou o chip ou se esqueceu de poñelo Disimulando Tampouco o vin despois da carreira, mañá se vai adestrar pregúntolle.

Si é así, espero mo confirmes. Me quitarías un peso de encima, e si non a seguir cargando coa culpa.

Xa falei con él, ó final confirmoume que foi 3º pero que aparecía inscrito como benxamin e non o puxeron na clasificación, non quiso reclamar e foise sen recoller trofeo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos