Lun, 18 Dec 2006, 20:11 Asunto: Lugo Monumental
Hola a todos, son muy novato en esto y quería saber que tal os ha parecido la carrera del domingo (Lugo Monumental). A mí me parece que nos liamos un poquito en la salida ¿verdad?. Un saludo a todos.
khene
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Lun, 18 Dec 2006, 20:21 Asunto:
Hola Diego, bienvenido al foro.
Ya hay un tema abierto sobre la Monumental de Lugo y ahí puedes leer las crónicas y las opiniones de los participantes, así como dejar las tuyas.
Un saludo y espero seguirte leyendo por aquí.
PATATA
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
186 Mensaxes
Mar, 19 Dec 2006, 11:56 Asunto:
Hola ¿cómo puedo ver las fotos de la comida de Lugo?
Gracias
khene
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Mar, 19 Dec 2006, 12:01 Asunto:
Hola PATATA . Las fotos están en Yahoo.
Lee el tema «Compartir fotos» donde Makoki explica cómo subir fotos y cómo verlas.
Un saludo
banderas
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Mér, 20 Dec 2006, 21:57 Asunto:
Querido Khene como sigas por este camiño imos ter que nomearte "amo del calabozo" ou "Señor de las bestias" ou "Guardian del anillo" ou algo así... ou Admin-honorario
- Por esa porta non, mi señor!
- Pase vostede por acolá, monsieur!!!
- Non se lle ocurra facer tal cousa, meu amo!!!
- Iso está bonito, mei Herr!!!!!
Dende logo... e despois desta "coña mariñeira" (e que teño certo grado de confianza con él) hai que recoñecer que estes novos no foro (por certo, benvidos Diego e PATATA ...ainda que da última xa teño leído algunha outra mensaxe) tiveron moitísima sorte en dar contigo, Khene... se "chejan" a atopar con algún "jrasioso" que tí e máis eu coñecemos iban bós de cara***o.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos