Foros ›
Galicia Maxica Trail Adventure 2012
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 3:39
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

o final cheguei a tempo, e participei de ese modo nunha proba moi recomendable, e ademais sen mancarme moito ( somentes xeonllo esquerdo rabuñado por caida en plancha xa na saída, por ir despistado.)

ben organizada a carreira,( cun gran orzamento superior 8000 € polo menos en cotas de inscripcións.)

balizas reflectantes moi númerosas o longo de todo o percorrido
avituallamentos suficientes, facendo innecesario portar bebida adicional.

a carreira ten partes moi técnicas, sobre todo dende o km 1 ata o 5 subindo e baixando rochas molladas.
Logo ven un tramo moi rápido sobre area, paseo de madeira e pistas de terra, e o final, outro tramiño técnico antes de chegar a meta no pobo.

o meu gps marcoume 22,36 km, e penso que fixen o percorrido correctamente.

houbo algúns despistados que no avituallamento da praia recortaban cara a dereita en vez de seguir, facendo uns 4 kmts de menos.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 11:11
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

guti, eu pras miña condiciós houbera querido mais rochas e saltos, coma ben dis, o treito intermedio de camiño e a parte final eran mais ben pra galgos do asfalto

o que me sigue a foder é que algúns parece que lles vai a vida na carreira cando somos simples podencos: no treito inicial que describías dous fulanos cortábanme o paso nos treitos de rocha e nos pasos de enlace pola praía aceleraban pra que non os adiantase, menuda bronca levaron no primeiro avituallamento

o percorrido marcado perfectamente, se me despistei e perdín 2 minutos nun cruce foi culpa miña

consello pra Gmt: acelerar a saída dos resultados por categorías có gallo de non ter que agardar tanto pra saber que ten que subir o podiuim

www.jeffxavi.blogspot.com
pkrunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/10
0 Carreiras
51 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 11:14
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Si algo tengo que destacar de esta carrera es que me pareció MUY, MUY BONITA. He tenido la suerte de realizar varios tramos en completa soledad (una de las ventajas de ir por la cola, supongo Moi feliz ) y ha sido precioso correr viendo las estrellas y la pedazo de luna que tuvimos a noche.

En mi caso a sido la primera vez corriendo de noche y me ha costado un poco adaptarme al frontal, y el miedo a lesionarme, me han frenado un poco pero... ha valido la pena.

El frío ha sido tremendo pero desde que se dio la salida... ni me he enterado imagino que por la camiseta térmica y el subidón de adrenalina.

Felicidades a todos los que hayáis completado la prueba y una pronta recuperación para los/las que se hayan dejado un tobillo!!
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 12:14
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Coincido con que fue una carrera espectacular por el hecho de correr de noche y el entorno. No tuvimos la dificultad como le gustaría a Xabi de subir y bajar cortafuegos pero creo que por eso mismo se eligió la Illa, por que lo mismo de noche alguno se mata. Pero esta vez, me encontré muy bien saltando por las rocas y no tan bien corriendo por las playas. El frío se llevó bien salvo cuando pegaba el viento. Como dijeron, muy bien señalizado el recorrido, al menos para mi gusto. Me ayudó más al ser reflectante, ya que de día con las cintas siempre me pierdo alguna vez cuando ya vas ciego que corres por inercia. Me comentaron algo de quejas de algunos corredores, pero no se a que se debieron.
P.D. : Pasamos un frío de carago al final para recoger la camiseta. Creo que la pudieron haber dado o bien al principio cuando pasabas para tacharte de la lista o algunos a recoger el dorsal o bien haberlas entregado dentro del Concello. Por el resto, que bien entraba el chocolate Guiño . Saludos
gallegoloco

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/11
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 13:11
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

estoy de acuerdo contigo txuki30, qué frío al llegar, cómo pegaba el viento!. Carrera preciosa, igual para mi gusto mucha arena, la impotencia de ver como los más ligeros te adelantaban en la arena y luego intentar pasarlos en terreno mas duro. Las piedras muy bien, salvo que te tocara alguien que fuera muy lento, porque para adelantar tenías que arriesgar.
Carrera muy bien señalizada, muy bien al final , con chocolate, bizcocho, fruta, etc.... todo un lujo.
La camiseta muy guapa.
A mejorar para la próxima. Al final 1h 53 min.
Ya tengo mono de otra.
La idea de hacerla de noche, le da un encanto especial.
Enhorabuena a la organización y al compañerismo.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 16:33
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

uffffffffffff, ayer hice mi primer trail................ufffff de noche.ufffffffffffffff y los "expertos" dicen que es de lo más fácil.UFFFFFFFFFFFFFFF pues nada 2horas 41 minutos..................ufffffffffffff..............si es de los fáciles pues ya me habeis visto...........ufffffffffff..............primer y último trail............uffffffff............yo me vuelvo a lo fácil, a lo mío......ufffffffffff..........a los maratones
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 16:42
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

txuki30 escribió:
Coincido con que fue una carrera espectacular por el hecho de correr de noche y el entorno. No tuvimos la dificultad como le gustaría a Xabi de subir y bajar cortafuegos pero creo que por eso mismo se eligió la Illa, por que lo mismo de noche alguno se mata. Pero esta vez, me encontré muy bien saltando por las rocas y no tan bien corriendo por las playas. El frío se llevó bien salvo cuando pegaba el viento. Como dijeron, muy bien señalizado el recorrido, al menos para mi gusto. Me ayudó más al ser reflectante, ya que de día con las cintas siempre me pierdo alguna vez cuando ya vas ciego que corres por inercia. Me comentaron algo de quejas de algunos corredores, pero no se a que se debieron.
P.D. : Pasamos un frío de carago al final para recoger la camiseta. Creo que la pudieron haber dado o bien al principio cuando pasabas para tacharte de la lista o algunos a recoger el dorsal o bien haberlas entregado dentro del Concello. Por el resto, que bien entraba el chocolate Guiño . Saludos

Vale, tu me diste pal pelo en lo que viene siendo la carrera Muro , pero cervezeando te respondí enérgicamente y te "casi humillé" Silbar , así que por mi parte lo dejamos en tablas. Bailar
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 17:09
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Noraboa a organización pola carreira Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Foi unha experiencia inolvidable a de correr de noite e iso que as veces costaba centrarse no chan e nas sinais reflectantes ao mesmo tempo. Cuestión de costumbre supoño. Gracias a Tara por servirnos ese chocolatiño quentiño despois da carreira que co frío que facía viña de perlas. Vémonos no Courel.

PD:
Por certo parece ser que a algúns corredores salíulle un tipo con un coitelo dicindo ¡quitade esas gafas con luz!. Sabedes algo?
elebu

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/09
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 19:12
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Mi primera carrera de la GMTA y la verdad es que fue una experiencia increíble. Por el ambiente, por correr contra los elementos, por el compañerismo, y por el chocolate y la camiseta final! Aplauso
Muy bueno el recorrido, aunque eché de menos más camino en vez de tanto asfalto.
Enhorabuena! Ríndose
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 19:19
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

rubenigui escribió:
Noraboa a organización pola carreira Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Foi unha experiencia inolvidable a de correr de noite e iso que as veces costaba centrarse no chan e nas sinais reflectantes ao mesmo tempo. Cuestión de costumbre supoño. Gracias a Tara por servirnos ese chocolatiño quentiño despois da carreira que co frío que facía viña de perlas. Vémonos no Courel.

PD:
Por certo parece ser que a algúns corredores salíulle un tipo con un coitelo dicindo ¡quitade esas gafas con luz!. Sabedes algo?


a un compañero mio, se confundio en un cruce y acabo en una casa le salio un paisano cuchillo en mano y les dijo "apagade as luces que vos quero ver a cara", bueno ya lo contara el pero iba acojonado.
PMT1370

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/10/10
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 19:38
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Una carrera preciosa, me lo he pasado muy bien y he disfrutado muchísimo de la experiencia. Enhorabuena a la organización, el recorrido muy guapo, los avituallamientos perfectos y el chocolate y la rosca del final para nota. Muchas gracias.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 19:47
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

agpardo escribió:
rubenigui escribió:
Noraboa a organización pola carreira Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Foi unha experiencia inolvidable a de correr de noite e iso que as veces costaba centrarse no chan e nas sinais reflectantes ao mesmo tempo. Cuestión de costumbre supoño. Gracias a Tara por servirnos ese chocolatiño quentiño despois da carreira que co frío que facía viña de perlas. Vémonos no Courel.

PD:
Por certo parece ser que a algúns corredores salíulle un tipo con un coitelo dicindo ¡quitade esas gafas con luz!. Sabedes algo?


a un compañero mio, se confundio en un cruce y acabo en una casa le salio un paisano cuchillo en mano y les dijo "apagade as luces que vos quero ver a cara", bueno ya lo contara el pero iba acojonado.

Iso mesmo lle pasou a un compañeiro meu Manel, que foi o que me o contou, menos mal que a mín non me pasou, senon dou a volta e aparezo no Grove
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 20:10
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

preciosa carreira, e penso que estaba ben marcado o percorrido. Eu salteime un cruce e tiven que dar marcha atras porque me avisaron, pero mea culpa por ir ca cabeza gacha. O cansancio, xa sabedes. por certo, MENUDA FRIAXE!!!!!!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 20:18
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

josedebon escribió:
uffffffffffff, ayer hice mi primer trail................ufffff de noche.ufffffffffffffff y los "expertos" dicen que es de lo más fácil.UFFFFFFFFFFFFFFF pues nada 2horas 41 minutos..................ufffffffffffff..............si es de los fáciles pues ya me habeis visto...........ufffffffffff..............primer y último trail............uffffffff............yo me vuelvo a lo fácil, a lo mío......ufffffffffff..........a los maratones

meu,anímate.en canto corras unha de día vas flipar cás sensaciós !!!

Pola súa femosura recoméndoche a curta da miña terra en Parada do Sil o 6 de Maio

Hoxe dándolle volta ós miolos imaxínome o traballiño que levaron os amigos de GMT pra valizalo percorrido, bravoooooo!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2012, 20:19
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

josedebon escribió:
uffffffffffff, ayer hice mi primer trail................ufffff de noche.ufffffffffffffff y los "expertos" dicen que es de lo más fácil.UFFFFFFFFFFFFFFF pues nada 2horas 41 minutos..................ufffffffffffff..............si es de los fáciles pues ya me habeis visto...........ufffffffffff..............primer y último trail............uffffffff............yo me vuelvo a lo fácil, a lo mío......ufffffffffff..........a los maratones

meu,anímate.en canto corras unha de día vas flipar cás sensaciós !!!

Pola súa femosura recoméndoche a curta da miña terra en Parada do Sil o 6 de Maio

Hoxe dándolle volta ós miolos imaxínome o traballiño que levaron os amigos de GMT pra valizalo percorrido, bravoooooo!

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos