Foros ›
Galicia Maxica Trail Adventure 2012
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 11:48
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Totalmente de acuerdo con Xan.
Soy de los que quiere pensar que si alguien se vio obligado a hacer algun recorte o alargamiento no fue con intencion de mejorar su posicion, sino por haberse perdido.
Y en caso de ser por llegar antes, alla el. Los que corremos para disfrutar de estas experiencias llegamos con la conciencia traquila y la cabeza limpia.

Aun hoy sigo en una nube por lo que hice el otro dia, sin duda una de las mejores carreras de mi vida.
Muy agradecido a la organizacion y participantes por hacer de esta una carrera inolvidable!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 12:22
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

Gracias, Gracias e máis Gracias ´@s que fixechedes posible esta experiencia que quedará no meu recordo por sempre.

Lugar incrible,proba ca dificultade añadida da oscuridade,caidas, compañerismo"Auga!!!, salto!!!""",¿estás ben?, e un sinfin de situacións que agora mesmo me veñen ó recordo; unha locura...por suposto, algún erro por parte da organización...pois algún como é lóxico(a min case me leva un coche nun cruce por diante,e algún mais que estades a comentar); pero para mín o máis importante foi sacar un grato recordo por sempre Moi feliz .

Fixen unha hora e 56 minutos, pero tiven tempo de disfrutar dunha nova experiencia coma un rapaz pequeno Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Reiterome nas gracias á organización,que se non chega a ser polas vosas ideas, non haberia disfrutado o que disfrutei!!! Aplauso Aplauso Aplauso

pd:poderiamos contar as nosas caidas para rirnos un rato, Avergoñado Avergoñado
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 12:48
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

A mí me atraía mucho la idea que nos proponíais en este trail sin embargo me decepcionó un poco el resultado, creo que disfruto más viendo el paisaje y a los demás corredores que mirando para el suelo donde piso la mayor parte del trayecto Sorriso

Aparte sufrí un montón, llegué al primer avituallamiento deshidratado (en qué km estaba por Dios!? Moi feliz ) y en el tramo de arena siguiente tuve que echar a andar.

La camiseta no la recogí porque la gente en la cola estaba azul del frío Moi feliz Moi feliz

Hasta la próxima
niñoholandes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/10/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 14:04
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Bueno, lo de atajar deliberadamente en una carrera de este tipo no me lo puedo creer, seguro que se trata más bien de despistes, porque ha habido bastantes. Cada centímetro de la carrera se disfruta al máximo y es único, el que haga trampa, más que ganar, lo que hace es perder un tramo de un recorrido irrepetible. Aunque sea en el que te pegas el gran hostión, que no olvidarás jamás, como el mío en la primera playa larga antes del puente, donde me dí con toda la tibia contra una roca y caí como un saco, machacando la rodilla contraria contrá no se qué y seguir ensangrentado como un cerdo, para el descojone de los de la andaina que casualmente estaban de excursión por allí. Un saludo a todos ellos, que aunque no participen en nuestra prueba de "humor amarillo" también disfrutan y animan.
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 15:51
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

O tema dos atallos de noite pois está complicado a menos que alguén coñeza o recorrido anque no último avituallamento vin xente que saía cara a dereita por debaixo da valla en lugar de tirar á esquerda por onde estaba sinalizado.
Para que cada un saiba se saiu beneficiado ou perxudicado con iso bastaría con que se puxeran os postos nos que pasamos polo control cando tomaron nota dos dorsais. A partir de ahí cada un máis ou menos sabe os postos que foi gañando ou perdendo.
De todos modos, o posto é o de menos nunha carreira coma esta e á organización un 10 por como sinalizou a proba e polo recorrido Aplauso
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 16:26
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

estou dacordo ca polémica dos atallos, é máis, dende aquí proclámome vencedor absoluto da proba, xa que todos aqueles que fixeron menos das miñas 2 horas e 40 e pico minutos...... Silbar ATALLARON. Agardo a rectificación de GMTA da clasificación e acepto tódalas disculpa Mr. Green s..................e si cuela pois cuela Bailar
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 18:45
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

josedebon escribió:
estou dacordo ca polémica dos atallos, é máis, dende aquí proclámome vencedor absoluto da proba, xa que todos aqueles que fixeron menos das miñas 2 horas e 40 e pico minutos...... Silbar ATALLARON. Agardo a rectificación de GMTA da clasificación e acepto tódalas disculpa Mr. Green s..................e si cuela pois cuela Bailar

Moi boa Mr. Green Moi feliz Ríndose Satisfecho


sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 21:59
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

en canto os atallos, Montxo, Home de Nejro e mais eu berrámoslle a un que no 2º avituallamento colleu cara os que xa viñan de volta cara o 3º, e penso que rectificou, pois iba despistado.

Cando cheguei por fin o 3º, tras esa volta de uns 4 kmts, vexo que me saen pola dereita catro corredores que de seguro atallaron, poi eu estou seguro de que eu iba ben, como así corroborou o gps o final.

Despois, nas clasificacións , vexo xente que corre coma min e que chegou 20 minutos antes ¿ como é posible ?

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
MIRMEX

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/11
30 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 22:48
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

YO SÍ ME "COLÉ".
Quería pasarlo bien. Probarme en una distancia larga. No perderme. Iba bien. En el segundo avituallamiento me deslumbré y me desorienté. Pregunté por dónde debía seguir. Muy "acertadamente"" alguien de los de la fruta me contestó que estaba claro, que por dónde corrían los que corrían -los otros son de la andaina-. Todo cambió. Primero pensé que los que venían conmigo habían reservado sus fuerzas para el final, porque iban muy fuertes. Pensé que otros se habían parado demasiado tiempo en el avituallamiento. Había alguno que lo había dado todo... Cuando alguien que me conoce me adelantó y me lo hizo saber empecé a ir despacio, muy despacio. No podía llegar, no quería llegar y no debía llegar. No fui a por el trofeo. No quiero los puntos. No cumplí mi objetivo. No merezco que se me descalifique...Es imposible saber cómo habría sido todo si un montón de gente no se hubiera confundido. Sobre todo porque sé, saben y sabemos que yo NO FUI LA ÚNICA.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 22:50
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

ostias, agora entendo o do 2 avituallamento! Cando eu pasei por detras do mesmo, coma se debía de faguer, de supento atopeime por diante miña xente que ía case andando e pensei pra mín, menuda páxara levan,mais coido que o que aconteceu foi que se "despistaron", incluíida a primeira rapaza a quen eu adiantara aló polo km 3

www.jeffxavi.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 22:59
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

pois impugno a proba , e que se repita o sábado que ven, sen pagar niscripcion de novo, claro está, e con varios controles de paso .

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 22:59
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

e de tódolos xeitos insisto,incidencias propias dunha carreira nocturna,e coido que na meirande parte involuntarias.por exemplo eu despisteime nun paso entre casas e perdín uns 2 minutos,pero tamén os podía haber gañado, a sorte é asi

có que nos temos abraiar e có gran traballo de gmt

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 23:03
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

mirmex, entón ti es a rapasa á que me refiro? Eu pasei o teu grupeto coma un foguete pedindo unha birra, jeje

www.jeffxavi.blogspot.com
LYKOS

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
50 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 23:06
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

Carreira nocturna, guiaste por reflectantes que ves cada certa distancia, de repente chegas a un punto dende o que ves reflectantes cara a dereita e cara a esquerda. Eu vin os dous e decidín ir cara á esquerda, acertei, pero... si en vez de ver os dous vexo só o da dereita?
Conclusión, nunha carreira destas características, non poñas cruces de camiños nin rutas que pasen unha ao lado da outra, ou si as pos, pon a alguén que indique o camiño.
Confundiuse (sen comillas) moita xente, pero e que daba lugar a confusión.
LYKOS

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
50 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 23:12
Asunto: Re: Galicia Maxica Trail Adventure 2012

A pesar de todo, carreira preciosa, si se pode repito o vindeiro ano, noraboa á organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos