Mar, 21 Feb 2012, 3:38 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro
peter Novo foreiro
21/02/10
0 Carreiras
16 Mensaxes
Mar, 21 Feb 2012, 9:25 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro
sumome as palabras de tarzan gracias por o gran esforzo feito por Marco pa organizar esta carreira que nos fixo pasar unha gran sornada de canicross,gracias eun saudo a todos .
Mar, 21 Feb 2012, 14:31 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro se algen pasa por Padron haber se me acerca a Boimorto, que Guti deixoume aqui tirado e escapoume co diploma
Mar, 21 Feb 2012, 17:15 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro
norris escribió:
:-D se algen pasa por Padron haber se me acerca a Boimorto, que Guti deixoume aqui tirado e escapoume co diploma
a verdade e que Norris baixouse en Padrón, pero foi por que no coche tiñamos posta a radio co partido de basket Barcelona-Madrid, e o pobre non aguantou o disgusto e botouse pola fiestra do copiloto en marcha..... o mais rápido dos gordiños
Mar, 21 Feb 2012, 17:16 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro
norris escribió:
:-D se algen pasa por Padron haber se me acerca a Boimorto, que Guti deixoume aqui tirado e escapoume co diploma
a verdade e que Norris baixouse en Padrón, pero foi por que no coche tiñamos posta a radio co partido de basket Barcelona-Madrid, e o pobre non aguantou o disgusto e botouse pola fiestra do copiloto en marcha..... o mais rápido dos gordiños
Mar, 21 Feb 2012, 19:18 Asunto: Re: 3ª mushing de Boiro
guti290971 escribió:
norris escribió:
a verdade e que Norris baixouse en Padrón, pero foi por que no coche tiñamos posta a radio co partido de basket Barcelona-Madrid, e o pobre non aguantou o disgusto e botouse pola fiestra do copiloto en marcha.....
Temblache o pulso que mandaches duas veces a mensaxe
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos