Mar, 21 Feb 2012, 15:22 Asunto: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
Hola a todos/as, alguien me podria recomendar un podólogo o clínica para hacer estudio de la pisada por la zona de santiago ?
Muchas gracias ¡¡¡
rossicky
Foreiro infantil
9/01/12
0 Carreiras
57 Mensaxes
Mar, 21 Feb 2012, 21:31 Asunto: Re: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
Buenas! A mí mi fisio me recomendó a Federico Peñamaría, tiene su clínica en la C/ Ramón Cabanillas, donde están el 24 h y el Centro Británico.
Saludos.
koala36
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Mér, 22 Feb 2012, 10:29 Asunto: Re: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
rossicky escribió:
Buenas! A mí mi fisio me recomendó a Federico Peñamaría, tiene su clínica en la C/ Ramón Cabanillas, donde están el 24 h y el Centro Británico.
Saludos.
Este mismo che iba a recomendar eu. Visiteino para facer un estudio e fixome unhas plantillas, e estou satisfeito coa sua profesionalidade.
Mér, 22 Feb 2012, 12:48 Asunto: Re: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
En el Milladoiro hay una clinica que se llama ONICOPEDIS, está situada en el entresuelo del edificio donde está el SUPERCOR, la calle creo que se llama Agro do Medio. Tengo muy buenas referencias de varios deportistas , yo fuí uso plantillas y francamente muy bien.
Bekeleblanco
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes
Mér, 22 Feb 2012, 20:32 Asunto: Re: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
federico peñamaria
uri
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Xov, 23 Feb 2012, 10:05 Asunto: Re: Podólogo /estudio de la pisada en Santiago
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos