beauvais escribió: |
Clasificación por equipos 4º de 11. Xan y JaviAreal no aparecen ![]() ![]() ![]() www.turesultado.es/Clubs.aspx ![]() ![]() ![]() |
banderas escribió: |
Javi Areal non aparece porque non estaba anotado. Seica correu co dorsal dun amigo seu que non puido ir. En calquera caso encantado co tempo feito, polo que me comentou onte á tarde. Se mal non lembro fixo 1h 49', baixando 11' do seu tempo anterior, na Vig Bay do ano pasado. Estaba encantado e satisfeito co estado no que chegou, correndo de menos a máis. Está visto que a negra segue a dar alas ![]() ![]() Eu irei a Porriño o vindeiro domingo... a ver cómo sae a cousa, xa que esta semana comezo o meu adestramento para a maratona da Coruña. ![]() ![]() |
xan escribió: |
Ola rapaces, Antes de nada pedir disculpas por non poder asistir a foto do equipo, foixeme a pinza ![]() Con respeto a clasificación por equipos, neste caso non sei que pasou pois penso que me anotei co nome do equipo e non sei porque non aparezco. Facemos reclamación ou non? Non houbo premios para equipos supoño ![]() Parabens a todo o equipo en xeral e a esos MMP's no que me engado eu ![]() sds ![]() |
beauvais escribió: |
O da foto para Porriño ![]() ![]() ![]() |
marcosmonki escribió: |
Con a plan vais a porriño? Yo quería rodar 10/15 km antes de la carrera y emplear la carrera para completar el rodaje del domingo Algún voluntario? |
marcosmonki escribió: |
Con a plan vais a porriño? Yo quería rodar 10/15 km antes de la carrera y emplear la carrera para completar el rodaje del domingo Algún voluntario? |
Ciges escribió: |
Hola gente, ¿Salís alguno en coche desde Vigo? ¿Habría sitio en algún coche para uno más? Un saludo Ciges |