BATCHOCO escribió: |
Mucho ánimo y bienvenido compi, poco a poco acumulando kilómetros ...... sin prisa pero sin pausa ... si tienes alguna duda o pregunta, estamos aquí para echarte una mano en lo que podamos ..... un saludo y salud |
mra94 escribió: |
Lo mismo que batchoco , cualqiier cosa , aqui estamos , por cierto , si sigues con esos esentrenos no estaria mal que intentaras debutar en la 10 km de coruña , intentando acabarlla , eso si , cuando lleges a los 60 ' de rodaje , ya que creo que antes seria practicamente un suicidio |
VICTORALVAREZ escribió: |
Bienvenido rossicky. En cuanto participes en tu primera carrera, no vas a parar Saludos |
BATCHOCO escribió: | ||
|
rossicky escribió: | ||||
De momento, o máis importante é chegar a ser constante e coller fondo, logo xa virá o de prepararse para algunha carreira de 5 km (a verdade é que síntome tentado de participar na do meu concello, Ames, ou na milla urbá do Miladoiro)... pero recoñezo que inda estoume adaptando e hai que mellora-la forma para correr con máis confianza e aumenta-la esixencia. Por se vos interesa, iste soe se-lo meu entreamento semanal: Luns - Ximnasio: 25-30' quecemento + 20' bici e 15' elíptica. Fortalecemento cuádriceps, isquios, xemelgos e nalgas. Martes- Casa: Estiramentos + Bosu + Fortalecemento cuádriceps, xemelgos e peroneos; ou trote ó redor de 35'. Mércores - Fisio. Xoves - Ximnasio: o mesmo do luns. Venres - Casa ou Descanso ou trote ó redor de 35'. Sábado - Ximnasio ou trote. Domingo - Ximnasio ou trote. Básicamente son dous ou tres días de ximnasio á semá, alternando con dous días de trote, dous de exercicios na casa e un de fisio. Un obxetivo que teño en mente é comezar co abdominais e flexións na casa, ademáis de fortalece-los brazos dous días á semá (se atopo o tempo, porque cos estudos e a rehabilitación.... a iste paso voume poñer coma Chuck Norris |
BATCHOCO escribió: | ||||||
|
rossicky escribió: |
UFF! Estou collendo isto de volver a pillar ritmo activo con moito cariño, tanto que hoxe aproveitando que estreábanse máquinas novas no gym púxenme coma calquer cativo con xoguete novo e dinlle unha boa proba á bici e á elíptica. Resumindo: 30' de estiramentos 25' de bici 18' de elíptica 3 circuitos de fortalecemento: cuádriceps, abductores, aductores, isquios e xemelgos. 2x30 de abdomen superior+3x20 de abdomen inferior acostado+3x20 de abdominais laterais no aparato para facer lumbares 3x15 de lumbares no aparato iste. 30' de estramentos para enfriar. Despoixa farei algo máis na casiña cando descanse un pouco. Mañá toca rodaxe largo, a ver qué tal vou. Boas noites a todo-los foreiros |
BATCHOCO escribió: | ||
|