Foros ›
Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 20:15
Asunto:

Esto de puntuar carreiras ponse complicado, que varemos prevalecen, o bonito do percorrido, a calidade da organización, inscripcións gratuitas, ou de pago. .. ..e aínda así é complicado porque por exemplo eu en Ferrol non podo opinar da paisaxe porque con o que chovía non se distinguía nada a mais de 200mts......
EU non é por poñelo mais complicado pero . . . ...... .
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 21:27
Asunto:

9 Coia e Ferreirúa
8 Vilagarcía (e iso que eran novatos.)
7 O Pino.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5784 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 13:57
Asunto:

Puntúo a las 5 que fui y conozco. (este año y en toda mi vida):
10: Lugo Monumental: la vi al mismo nivel organizativo que Santiago y Orense pero me gustó más el recorrido.
8: Santiago.
6: Orense.
5: Negreira
4: Pontecesures, aunque ésta, en relación al criterio presupuesto-organización, un 10.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 16:55
Asunto: Re: A mellor carreira do 2006

NOCTURNA DE CELANOVA:10
PADRON (NON A DA PASCUA):8
SEIRA:8
SANTIAGO :6
SAN MARTIÃ?O :6
AMES (MILLADOIRO):8
VALGA (BELLA OTERO):5
VIG-BAY: 10
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 17:40
Asunto:

Asi marcha a clasificacion. Guiño

Santiago===64 votos
San Martiño=55 votos
VIG-BAY===41 votos
Lugo======30 votos
Ames======23 votos

Podese apreciar que as carreiras grandes impoñense as pequenas,ben certo é,que tamen participan mais atletas que nunha pequena.
De todas formas.!! Hai que apoiar mais as pequenas,que tamen son as que mais traballo custa organizalas !! Guiño
Haber.¿¿ Que carreira das denominadas grandes,dan pinchos como nas carreiras das chamadas modestas ??. Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 19:27
Asunto:

Bueno ahi va:
Decir que Orense y Pontevedra no las corri, por lo que no puedo puntuarlas.
Vig-BAY: 10 puntos
Santiago:8 puntos
6 puntos: Aloia y Leiro
5 puntos:Betanzos, Villagarcia, Lestrove, Rois, Coia, Boiro, Ames, Brión, Sieira, etc. Simplemente por el hecho de conseguir sacar una carrera adelante creo que se merecen los 5 puntos.
Para el año, creo que la de lestrove va a subir de puntuación, aunque solo sea por el ambiente que va a haber y la previsión y publicidad de la organización de carrera através de este foro. Hay alguna posibilidad de que vaya aunque sea de carambola, pues aunque la semana del 17 de mayo tengo pensado estar en Mallorca, el 16 noche tengo que trabajar (víspera de la Ascensión),y como el vuelo el 17 no sale para Mallorca hasta las 5 de la tarde, si la carrera es por la mañana entre las 11 y las 13 horas intentaré estar con la gran familia del foro acompañando a Lestrove.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 20:47
Asunto:

Lestrove,maxinome que ben poden puntuar duas carreiras con un 10 ou
tamén con un nove etc. pois na miña lista teño que necesariamente
puntuar con 10 a San Martiño y a Monumental de Lugo,por organización e
por circuito ou percorrido,logo poñería con 9 (que ten que ser necesariamente Molón a Santiago e Sta Cruz(esta na corrin pero estiven nela de
mirón),outro 8 para unha bonita carreira en Gitiriz, 5 pra de Pascua de Padrón e daquí pra-baixo ninguen,pois pa min ten moito merito que calquera
que coma tí, se tomen a molestia de orgaizar unha carreira,coa cantidade
de tempo que esto pode roubar. Entón a miña clasificación e como sigue.

San Martiño,Monumental e Corre con NOS "10" esto e de libro
Santiago , Santa Cruz e Guitiriz "8"
Padrón "5" Voluntade non lles falta,pero queda moito que aprender
myst

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 21:04
Asunto:

Mis puntuaciones son las siguientes

10 Puentedeume

8 Media Pontevedra

6 Subida Monte-Aloia

5 Padron

4 O Pino

3 Media Betanzos

2 A Silva

1 Sta Cruz
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 21:23
Asunto:

Buena ahi va mi votacion:

10 Leiro
8 Ferreirua
6 Vig-Bay
5 San Martiño
4 Santiago
3 Porriño
2 Megaxove (Ourense)
1 Lalin

Saludos a tod@s.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 21:28
Asunto:

Pues nosotros vamos:

Las grandes ya reciben su puntuacion, y no pongo en duda todo lo que es organizar y conseguir que sea una gran carrera, hecho que consiguen... y seguiran consiguiendo gracias al esfuerzo de las organizaciones, patrocinadores, organismos, etc, etc que hay detras...

Yo quiero valorar otras cosas:

Un 10 para La Subida a San Roque de Viveiro, todo ese esfuerzo, todos ese amor y cuidado por el corredor popular, el circuito con la subida al monte preciosa... menudas vistas... las duchas, entrega de trofeos, y los pintxos despues.... Lo pasamos genial e intentaremos repetir siempre y cuando nos sea posible.

Un 9 para una pequeñita y modesta carrera que año tras año sale adelante gracias al esfuerzo de una persona, Os Vilares "Guitiriz"... Magico circuito, magica carballeira y magica carrera de nenos...

Un 8 para Padron en cualquiera de sus dos carreras, Febrero y Pascua... Yomismo con su esfuerzo y toda la gente que tiene detras lo hace posible,

Un 7 para Mugardos... otra carrera que consigue que el popular sea el autentico protagonista, la carrera de los nenos entrañable y el cuidado post carrera con la entrega de premios y pintxos.... inolvidable.

Un 6 para Gundian, la belleza del circuito hace que la mente disfrute mientras corres...

Y un 5 para esas carreras que tb pudimos correr y sentirnos muy bien: Santa Cruz Oleiros, Cuntis, Ferreirua, Ames

Y es una pena no tener catada la de Lestrove puesto que seguro se llevaba algun puntito, esperemos a ver este 2007.

Felices fiestas Amig@s...

Salud y Kilometros
pablodebaio

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/05
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 21:30
Asunto:

Como dicía outro foreiro, puntuar carreiras é moi complicado. Eu este ano corrín pouquiñas (así a ollo creo que só 6). E daríalle un 10 a todas porque o simple feito de levalas adiante debe ser todo un logro para os organizadores.O Maratón de Tui é o exemplo perfecto. Este ano non o corrín pero, lendo comentarios sobre esta carreira neste foro, todos sabemos en que circunstancias e con que penurias foi feita. Aínda sen correla eu poñeríalle un 20! Moi feliz
De todos modos, para tod@s aqueles que gustedes de puntualas para facer unha clasificación, eu propoñería outra cousa: dúas clasificacións. Unha para carreiras "grandes" (considerar como tales aquelas que teñan máis dun determinado número de participantes, por dicir algo) e logo outra clasificación para as máis pequenas.
Fago esta proposta porque está claro que para a clasificación non podemos comparar Santiago ou Ourense (6000 participantes) con outras de 200 participantes.
Bueno, é só unha idea.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 22:10
Asunto:

No tiene perdón, me olvidé de la carrera de Derek, a la carrera de O Pino, le doy un 6 pues sin ser de las grandes, me gustó el circuito, y además fué una de las primeras en las que bajé de 4´el Km.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 25 Dec 2006, 22:32
Asunto:

No meu primeiro ano q corro algo mais q o san martiño, co cal tive lesions, digo:

10 Leiro
8 Nocturna de Celanova
6 San Martiño
5 A Merca
4 San Cibrao
3 Gondomar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 0:45
Asunto:

Actualizamos clasificacion. Guiño

Santiago====84 votos
San Martiño==71
VIG-BAY====57
Leiro======36
Lugo======30

Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Dec 2006, 0:57
Asunto:

As carreiras ás veces valoramolas máis por como nos foi nelas, que a propia organización, de xeito que me limitarei a valorar soamente organización, participación, percorrido, avituallamento, inscripcións, premios, trato, etc...
Leiro 9
Lugo Monumental, 9
Vig-Bay 8
1/2 Pontevedra 7
Santiago 7

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos