Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 12:22
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

chavalin escribió:
Buenas a todos,
es realmente un placer unirme a un grupo ( mejor dicho, a un gran grupo Aplauso ) donde tengo la suerte de tener a unos cuantos amigos. Gracias por acogerme.

Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 12:43

Si, si voy a ver como bailais cuando os empecemos a pedir resultados, vais a tener que sudar la camiseta Demo sorrindo Demo sorrindo Ríndose Ríndose

Bienvenidos a los dos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 13:15

[quote="Aguita"]Si, si voy a ver como bailais cuando os empecemos a pedir resultados, vais a tener que sudar la camiseta Demo sorrindo Demo sorrindo Ríndose Ríndose

Ni tiempo para relajarse y aprovechar un poco...... Moi feliz

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 14:47

Bienvenido chavalin
A ver si nos conocemos en algún CARMA dominical o carrera
Saludos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 15:13

marcosmonki escribió:
Bienvenido chavalin
A ver si nos conocemos en algún CARMA dominical o carrera
Saludos

Como? Abraiado Abraiado , esto no puede ser: CARMA Campestre YA!!!!!!! Bailar Bailar

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 15:29

Bienvenido al CARMA, CHAVALOTE... Abraiado Ups, perdón... Avergoñado Bienvenido al CARMA, CHAVALíN Ríndose Guiño (¿Tienes relación con la famosa zapatería de la calle del Príncipe? Pensando )

chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 15:44

khene escribió:
Bienvenido al CARMA, CHAVALOTE... Abraiado Ups, perdón... Avergoñado Bienvenido al CARMA, CHAVALíN Ríndose Guiño (¿Tienes relación con la famosa zapatería de la calle del Príncipe? Pensando )

Gracias Khene. Ah! leía tu blog a menudo en mi epoca Catalana, quien hubiera dicho....

Lo de la zapateria, no creo tener relacion Moi feliz . Pero si opinas que es un negocio interante, lo miraré mejor Moi feliz Silbar

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 17:01

Aguita escribió:
Si, si voy a ver como bailais cuando os empecemos a pedir resultados, vais a tener que sudar la camiseta Demo sorrindo Demo sorrindo Ríndose Ríndose

Bienvenidos a los dos

Resultados????, las risas están aseguradas.
toniofrancia

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 17:12

Dos nuevos malucos, bienvenidos al carma CHAVALIN y GRIMO. Espero que cuando recupere de mi lesion, compartiremos algun entreno.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2012, 22:30

Hola tonio, gusto de saber de ti, espero que la recuperacion siga su curso y por el buen camino

toniofrancia

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 11:04

Aguita escribió:
Hola tonio, gusto de saber de ti, espero que la recuperacion siga su curso y por el buen camino

hola compañero, voy recuperando poco a poco, hace 5 semanas que me operé y por ahora nada de correr, solo gimnasio con bici, eliptica y ejercicios para potenciar los cuádriceps y dentro de 2 semanas volvere a patear por el monte pero en bici. es un deporte que siempre me gusto probar y es muy exigente. si todo va como lo previsto volvere a calzar las zapatillas a finales de abril para probar sensaciones y como responde la rodilla. un saludo a todos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 11:53

Caralloooo!!! Desaparece un do foro un par de días e se atopa con dous novos membros da sección de cabras montesas, outra que promete retornar polo monte no mes de abril... a todo isto benvidos a esta casa de tolos, Grimo e Chavalín.

Xa vexo que estades avisados do que vos agarda Mr. Green Mr. Green ... pois veña!!! A darlle caña ó corpo polo monte!!! Para comezar podedes irvos anotando nunha proba xa clásica no calendario do C.A.R. Marisqueiro nas dúas vertentes: montaña e atletismo... o Cross de O Corgo.

Ainda non hai regulamento publicado, pero é unha das probas máis queridas polo C.A.R. Marisqueiro e algúns levamos participando en todas as súas edicións sen fallar unha... e incluso participando na avaliación preliminar dos percursos alternativos Nono ahí é nada!!

Bueno... máis nada por agora.
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 15:58

Pues me uno a la bienvenida a Grimo y Chavalín.
Llevo bastante tiempo desaparecido, así que aprovecho para recordaros que sigo vivo.
Sí, sí, soy yo, Papabaloo.
No, no soy nuevo, soy el de siempre, a mí no me hace falta que me deis la bienvenida. Mr. Green

carmarisqueiro.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 21:38

Papabaloo escribió:
Llevo bastante tiempo desaparecido, así que aprovecho para recordaros que sigo vivo.
No, no soy nuevo, soy el de siempre, a mí no me hace falta que me deis la bienvenida. Mr. Green

Pois polo tempo que levas desaparecido tamén saia a pena darche os parabens...ademais de pola consecución desa tranquilidade tanto tempo desexada.
Do calquera caso es ben recibido deontoloxía nesta a túa casa.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 21:43

banderas escribió:
Papabaloo escribió:

Pois polo tempo que levas desaparecido tamén saia a pena darche os parabens...ademais de pola consecución desa tranquilidade tanto tempo desexada.
Do calquera caso es ben recibido deontoloxía nesta a túa casa.

De desaparecido nada. Que ten publicada recentemente unha foto no face na que aparece saíndo das augas. Só lle falta que puña "Volve o home" Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos