choutos Novo foreiro
22/02/12
6 Carreiras
12 Mensaxes
Mér, 21 Mar 2012, 15:12 Asunto: Re: II Carreira da saúde
Nesse tipo de carreiras quase é o de menos a distância, ou melhor tomá-lo assi. Eu tenho vivido até anunciar que se reduzia 500m o percorrido na mesma linha de saída. choutos.blogaliza.org
Mér, 21 Mar 2012, 17:01 Asunto: Re: II Carreira da saúde
Magnífico recuerdo de la primera edición, si no hay novedades, por allí estaremos de nuevo.
belenmallo Novo foreiro
20/03/12
1 Carreiras
9 Mensaxes
Mér, 21 Mar 2012, 17:39 Asunto: Re: II Carreira da saúde
Muchas gracias por todos estos comentarios positivos chicos! Como sabeis, somos estudiantes de medicina, no atletas ni organizadores de eventos profesionales por lo que apreciamos muchísimo que nuestro esfuerzo se valore con estos comentarios.
Haremos todo lo posible para que el evento de este año mejore con respecto al del año pasado y sorprenderos de nuevo!!
Mér, 21 Mar 2012, 18:17 Asunto: Re: II Carreira da saúde
e o circuito e chan ou moita costa? en qeu zona de santiago esta? alguen pode poñer un mapa ou algo..
belenmallo Novo foreiro
20/03/12
1 Carreiras
9 Mensaxes
Mér, 21 Mar 2012, 20:35 Asunto: Re: II Carreira da saúde
Ten zonas chans e tamén de costa pero non demasiada. O mapa está no reglamento que xa hai un link nun dos comentarios anteriores.
Chámase o parque granxa do xesto e está no monte pedroso.
Xov, 22 Mar 2012, 6:31 Asunto: Re: II Carreira da saúde
uff creo que o autobus para bastante lexos
belenmallo Novo foreiro
20/03/12
1 Carreiras
9 Mensaxes
Xov, 22 Mar 2012, 10:01 Asunto: Re: II Carreira da saúde
podería decir que para a aproximadamente 300m do parque. A parada chámase Casas novas que é a última do traxecto do autobus 13.
Ven, 13 Abr 2012, 13:46 Asunto: Re: II Carreira da saúde
Teño unha duda, o dia venres 27 hai un control en Santiago tamen, polo que lle dou preferencia a hora de escoller unha das competicions. Non obstante, si non teño ningun problema acudiria tamen o dia 28 a esta carreira inscribindome a noite do 27, pero como fago para pagar? podo facelo en man ao chegar?
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos