Foros ›
II Trail de Alvelos - 31 março 2012 (16,7km)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2012, 21:19
Asunto: Re: TrofeusTrail Alvelos

e por qué no vas ata Viana que é de balde, e de Viana pola nacional ate Barcelos....a que digo é entrar en Goián e coller a vía rápida entre Vilanova de Cerveira e Caminha.. Guiño

Correr, correr y correr......
Joao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/12/05
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 10:13

A autoestrada que vai de Tuy-Ponte de Lima-Braga A3 e despois a A11 a Barcelos tem possibilidade de pagamento na hora.
Mas, eu que tenho ido muito à Galiza últimamente tenho seguido a indicação do Damores... embora não seja tão rápido.
Venham por tudo...
Um abraço
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 16:26
Asunto: Re: II Trail de Alvelos - 31 março 2012 (16,7km)

Hola amigo Joao,me parecio leer que los que ibamos desde Galicia teniamos la posibilidad de hacer el pagamento en el momento de recoger el dorsal.Me lo podrias confirmar?Un abrazo
Joao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/12/05
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 16:37

Sim, exepcionalmente se tendes a intenção de vir, formualizai a inscrição, com a condição de avisar caso não venham com a antecedência necessária.
Se tendes qualquer dificuldade em faze-lo online, fazeis então pagamento, ao recolher dorsal.

Um abraço
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 20:26

diego_vigo escribió:
Estou pensando en ir a esta proba. está moito preto de Vigo.

Mais, teño unha dubida. A autoestrada que vai de Tuy-Ponte de Lima-Braga A3 e despois a A11 a Barcelos pódese pagar no momento na fiestra de pagamento ó traballador que alí está, ou ben hai que comprar o bono que tanto estivo a sair nos medios de comunicación hai uns meses. Habería que sair da autopista, compralo en algun sitio el logo voltar non?? sería unha gran molestia.

A ver si me expliquei ben e me respostades pronto.

Saudos

Por la A3 pagas como toda la vida, en la cabina de peaje. Es una autopista de peaje e irás más directo sin dar tanta vuelta por nacionales. En donde se paga de forma automática es en las que antes eran autovías (y en la A28, en el tramo de Vilanova de Cerveira hasta Viana do Castelo no se paga).
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 0:02

Ok,

Xa estou inscrito. Pago na recolha do meu dorsal.

Ate o sábado!!!!!!
Joao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/12/05
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2012, 14:14

Ola,
gostaria de lembrar que talvez seja uma oprtunidade única de vencer um trofeu em Portugal.
Há escalões sem candidatos ainda, SF, V....
Aproveitem a oportunidade não se irão arrepender.
Um abraço
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 10:37

Excelente y muy recomendaable prueba;mejor senalizada que el ano anterior y con muy buena participacion.Para los que les gusten carreras rapidas y rrompepiernas muy cerca de la frontera se la aconsejo.Gracias Joao por el trato y la organizacion
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 17:50

Carrera muy a la portuguesa.

A unha hora de Vigo, moito preto. Saída dende a igrexa da freguesía, unha imaxen moito bonita a dos corredores esperando á saida, á espera das campandas das 16.15. E como non músicas folclóricas portuguesas en todo momento na megafonía.

O percorso - muito rompepernas, muuuuuuuuito. Persoalmente nao gosto moito dos percorsos que dan muitas voltas, agora paquí agora palá, agora parriba, agora pabaixo ... ... pero bueno, unha vez te acostumbrabas foi un percorso moito bonito.

A destacar para ben as descidas, os descensos, moito técnicos e rápidos. Eu lá adiantei moita xente, penso que a xente en Portugal no acostuma a descer rápido; na Galiza a xente descende mais rápido. É a miña opinion.

Cousas a mellorar. Había algún tramo, por exemplo ó carón das minas, onde había moitísima maleza que impedía un bom correr, taría bom limpar un quediño esas zonas, xa que eu ía mais atento a esquivar as ramas que a ollar as lindas vistas das minas.

A subida ó Castelo, muito bonita. Os avituallamientos muito bem, perfetos!!! Moita xente nos cruces e nos avituallamientos, moito amables e sorrintes, e moitas crianças axudando!! parabens!!!

Non puidem ficar á entrega de premios pois tiña presa, mais o churrasco tinha moi boa pinta!!!!! jehhjehjehjjej

Finalmente non sei se acadei trofeo ou non, mais, non é importante.

Parabéns!!!!!!!!!!!!

Última edición por diego_vigo o Dom, 01 Abr 2012, 21:00; editado 1 vez
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:38

Me olvidaba.

Mi moraleja. Este trail estaba organizado a través de la asociacion cultural deportiva de la parroquia que le llaman 'as águias de alvelos'.

Cobraron 8 euros que incluía seguro, camisetas, 2 pares de calcetines largos, 3 avituallamientos, duchas, una porrada de trofeos y churrascada. Bravo!!

Una demostración más de que las buenas pruebas son las que se organizan a base de cariño y ganas de hacerlo bien, y no a base de inscripciones exageradas por no decir máxicas.

Última edición por diego_vigo o Dom, 01 Abr 2012, 20:59; editado 1 vez
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:18

Estoy de acuerdo. Me faltó un rio para cruzar, que ya me tienen acostumbrado por aquí jajaja

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos