Foros ›
Autor
Mensaxe
forrest

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 11:17
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Franki escribió:
forrest escribió:
Franki escribió:
forrest escribió:
Menudo lote de señoritas! Aquí llorando por haber perdido unos segundos... ¿acaso importa?. La Vig-Bai es una fiesta y el que vaya con otro objetivo va mal, muy mal. Propongo para el año que todos los enfurruñados por la falta de civismo del prójimo que se pongan de acuerdo en empujar a todos los lentorros que se encuentren por delante, como si fuese una carga policial contra los perroflautas del 15-M.

Que conste que a mí me molestaron igual. Iba con un dorsal azul y al final hice 1h-30. Pero sabía a lo que iba y bien que disfruté de la carrera.

Poderiaste aforrar o comentario sexista e pexorativo, non cres? Estas a tempo de borralo, fainos o favor e rectifícao. Grazas adiantadas.

Nono Non sei onde está o comentario pexorativo e sexista... algún/ha vé o que non hai.... Así que non penso quitalo, faltaría máis. Si te sentes ofendido/a tes un problema hamijo/a.

Si claro, debe faltarme a cantidade de testosterona que che leva anular o entendemento, é o que ten basar o masculino na negación: os homes non choran nin se queixan, senon son (sic) señoritas.

O termo en si mesmo xa é sexista. Mira os franceses xa abandonaron o "mademoiselle" no tratamento, fica logo home e muller, señor ou señora... máis nada.

Pois nada, ségue ledo na túa arcadia de macho dominante.

Fíxate por onde, tí me insultas e eu non o fixen en ningún intre. Viva a tolerancia. Das un exemplo estupendo do que argumentas.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 12:19
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Daniel Bargiela se retiró también? No le veo en las clasificaciones, y en el Km. 4 iba siguiendo bastante bien el ritmo del grupo de cabeza...
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 12:31
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

forrest escribió:
Franki escribió:
forrest escribió:
Franki escribió:
forrest escribió:
Menudo lote de señoritas! Aquí llorando por haber perdido unos segundos... ¿acaso importa?. La Vig-Bai es una fiesta y el que vaya con otro objetivo va mal, muy mal. Propongo para el año que todos los enfurruñados por la falta de civismo del prójimo que se pongan de acuerdo en empujar a todos los lentorros que se encuentren por delante, como si fuese una carga policial contra los perroflautas del 15-M.

Que conste que a mí me molestaron igual. Iba con un dorsal azul y al final hice 1h-30. Pero sabía a lo que iba y bien que disfruté de la carrera.

Poderiaste aforrar o comentario sexista e pexorativo, non cres? Estas a tempo de borralo, fainos o favor e rectifícao. Grazas adiantadas.

Nono Non sei onde está o comentario pexorativo e sexista... algún/ha vé o que non hai.... Así que non penso quitalo, faltaría máis. Si te sentes ofendido/a tes un problema hamijo/a.

Si claro, debe faltarme a cantidade de testosterona que che leva anular o entendemento, é o que ten basar o masculino na negación: os homes non choran nin se queixan, senon son (sic) señoritas.

O termo en si mesmo xa é sexista. Mira os franceses xa abandonaron o "mademoiselle" no tratamento, fica logo home e muller, señor ou señora... máis nada.

Pois nada, ségue ledo na túa arcadia de macho dominante.

Fíxate por onde, tí me insultas e eu non o fixen en ningún intre. Viva a tolerancia. Das un exemplo estupendo do que argumentas.

Que lle vou facer, teño un problema co machismo, y no creo que haxa que pasar nin tolerar a linguaxe ofensiva.
forrest

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 12:34
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Aplícate o conto entón.
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 12:45
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Felicitaros a todos lo que acabasteis, a los que cumplisteis objetivos, a los que no, a los que no llegasteis por haberlo intentado, es decir a todos simplemente BRAVO
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 13:00
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

davidcouselo escribió:
Daniel Bargiela se retiró también? No le veo en las clasificaciones, y en el Km. 4 iba siguiendo bastante bien el ritmo del grupo de cabeza...



226 5 DANIEL BARGIELA ARAUJO VETAM- 57 1:23:15 3:57 1:23:13 0:33:20 / 0:33:18 0:58:47 / 0:58:45 Independiente PONTEAREAS
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 13:42
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

montxo escribió:
davidcouselo escribió:
Daniel Bargiela se retiró también? No le veo en las clasificaciones, y en el Km. 4 iba siguiendo bastante bien el ritmo del grupo de cabeza...



226 5 DANIEL BARGIELA ARAUJO VETAM- 57 1:23:15 3:57 1:23:13 0:33:20 / 0:33:18 0:58:47 / 0:58:45 Independiente PONTEAREAS

Con razón no le encontré. Busqué solo en la primera página... ¡Qué raro que quedara tan atras...! Pensando Pensando
RaCeR

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/11
8 Carreiras
44 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 15:08
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

forrest escribió:
Menudo lote de señoritas! Aquí llorando por haber perdido unos segundos... ¿acaso importa?. La Vig-Bai es una fiesta y el que vaya con otro objetivo va mal, muy mal. Propongo para el año que todos los enfurruñados por la falta de civismo del prójimo que se pongan de acuerdo en empujar a todos los lentorros que se encuentren por delante, como si fuese una carga policial contra los perroflautas del 15-M.

Que conste que a mí me molestaron igual. Iba con un dorsal azul y al final hice 1h-30. Pero sabía a lo que iba y bien que disfruté de la carrera.

Estoy de acuerdo contigo, no en las formas pero si en el fondo.

Yo fui de los que debutaban y no sabia el tiempo que iba a hacer, estimé 1h45' y al final hice 1h35'.

Me situé junto con mi equipo no sé ni en que cajón sería y creo que en mi caso a poca gente pude estorbar y me estorbó a mí.

De todas formas yo no le daría mucha importancia al tema puesto que no soy Martín Fiz, ni Chema Martínez y que yo sepa vosotros tampoco, aquí venimos a pasarlo bien que más da si "pierdes" 30 segundos, ¿acaso cambia algo?.

Y nada más por mi parte, un 10 a la organización. Ahora a preparar la del año que viene. Guiño
jumadiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/01/07
0 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 16:29
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

pues yo pienso que a la persona que le da igual el tiempo que haga y que diisfruta de correr y piensa que que que más da, si al final no se juega nada, ni es Chema Martínez ( Ánimo Chema, a por esa mínima), pues bravo que disfrute así.
Pero resulta que en el mundo no están solo esas personas, y a otras les gusta mejorar, ser competitivos, etc.Y al igual que algunos llamais "nenas", entendido al menos por mi parte desde el punto de vista del humor, no veo ninguna maldad en ello.También tendreis que aceptar desde el punto de vista del humor que otros piensen que teneis algo de gaseosa en la sangre.
a relajarse un poco hombre, que el humor no viene mal.
un saludo y felicitación a los duros, flojos, competitivos, paseantes, con sangre caliente, con sangre fria, y a los "sin sangre", como dice un amigo mio sevillano, transcribo expresión literal de mi amiguete en un día de duro entreno en el parque Maria Luisa:
" Quillo no me zeas zin zangre"
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 17:24
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

davidcouselo escribió:
montxo escribió:
davidcouselo escribió:
Daniel Bargiela se retiró también? No le veo en las clasificaciones, y en el Km. 4 iba siguiendo bastante bien el ritmo del grupo de cabeza...



226 5 DANIEL BARGIELA ARAUJO VETAM- 57 1:23:15 3:57 1:23:13 0:33:20 / 0:33:18 0:58:47 / 0:58:45 Independiente PONTEAREAS

Con razón no le encontré. Busqué solo en la primera página... ¡Qué raro que quedara tan atras...! Pensando Pensando

En el blog de fonghi dan detalles de como fue la carrera de Bargiela:
http://fonghi.blogspot.com.es/2012/03/modo-competicion-xiii-vig-bay.html

Guiño

Andrés.
laru

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/12
4 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 17:45
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Buenoooooo... Pues yo si soy una Nena de verdad!!! Ríndose Ha sido mi primer año en la vigbay, y siendo muy realista en todo momento!!! He disfrutado muchiiisssimo viendo a los primeros pasar, a todos a los que iba acompañando buscando un ritmo, me he asustado viendo a Hombrones quedarse en los arcenes, incluso he animado a mas de uno para que me acompañara a la recta de bayona y se quedo en el camino...
HE APRENDIDO QUE PUEDO!!! que hay que intentarlo, y que la carrera es cuestion de organizarse en el recorrido!!!
Los que no lo hacen bien son los que No quieren salir desde donde los mandan,los que te empujan y dan algun codazo que otro para pasarte en los primeros 3 km y despues los ves de bajon subiendo canido y quedandose atras...
SON MUCHAS COSAS, PERO LA MAYORIA MUY BUENAS
Bicos a todos y mi gran enhorabuena Moi feliz
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 17:57
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Levo tempo sin escribir,pero hoxe non me podo conter sexa cal sexa a opinión de aljúns,saín no meu caixón,o "C",bastante adiante,e paseime prácticamente 2km. adiantando a parellas ou tríos que sairon diante a trote,tiven que facer un Slalon constante coa pérdida de tempo correspondente,entrei en meta con 1:25:06,non baixei por 6 seg.,bastante menos do que perdín en esos 2 primeiros km.,entrenei con forza e estudiei o que tiña que facer,e ao final non o conseguín PORQUE AQUÍ CADA UN FAI O QUE LLE SAE DO CARALLO,E LOGO ENCHÉMONOS A BOCA DE CIVISMO E DEMOCRACIA,SOMOS UNS HIPÓCRITAS,solo espero que a todos e cada un dos que se poñen nas saidas diate,algún dia,algún outro educado lles pague coa mesma moeda........
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 18:07
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Primeira participacion na vig-bay e primeira media que fago e moi contento polas sensacions,polo tempo(1:25:29),pola organizacion,etc.Respecto a o dos caixons non solo pasa na vig-bay,a xente na maioria nas carreiras quere sair diante, sin darse conta que logo entorpecen e poñen en perigo a xente mais rapida que sae detras deles.Quizas haxa que cambiar o sistema,eu tiña dorsal azul e ao final fixen 1:25 tendo que ir durante dous ou tres km adiantando e esquivando xente,e bueno tampouco se acaba o mundo por perder 30 ou 40 segundos na saida!!!.Un saudo a todos e noraboa a organizacion!!!!
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 18:44
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Yo creo que si que pasa por perder unos segundos ya sea en la salida, por culpa de un coche de la organización, o por lo que sea; parto de la base de que nadie se apunta a las carreras obligado y que hay muchos tipos de corredores y hay algunos que trotan de vez en cuando y salen a correr la Vig-Bay y hay otros que siguen planes de entrenamiento estrictos ya sea para bajar de 1:15 o de 1:20 o de 1:45;se quitan tiempo de otras cosas para hacerlo lo mejor posible, lo que quiero decir es sque si uno se prepara para bajar de 1:45 y hace 1:45:32 pues no estara del todo contento.

Si a fernando alonso cuando le cambian las ruedas, el mecanico se atoalla y le dice ."tranqui fer , sólo tarde 5" segundos de más", no creo que la respuesta sea ir a tomarse unas cañas.
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 20:14
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Cada quen fala da feira como lle vai. Contentar a tantos e tan variados non é fácil eu diría que imposible. Efectivamente sempre se pode e debe mellorar (saída). A miña valoración da carreira é espectacular e por suposto sempre con marxe de mellora. Noraboa a organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos