Foros ›
Autor
Mensaxe
ectoplasma

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 15:07
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

corredor101 escribió:
Está muy feo mezclar la política con el deporte. No sé a qué vienen post como estos.

O que é feo e non respetar os topónimos, e precisamente que non os respetan son os que fan política.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 15:43
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

omega escribió:
Corredor 101, o home é un animal político. Isto díxoo Aristóteles moito antes que este Omega que agora les, e xa choveu dende aquela. Pois ben, aínda un tal Sócrates, mestre dun tal Platón, mestre á súa vez do tal Aristóteles, non fixera a Primeira Comuñón e xa había topónimos. En Grecia, si, pero tamén en Galicia. Xa o escribiu Aeom cando iniciou o presente tema: "Un topónimo é un fósil que vive e trasmite, sen falar, moita información".
Amigo Corredor 101, aínda non entendes a que veñen post como estes?


Aristóteles, Platón........sí claro, me encantan, y otros muchos filosófos.............pero "CORRER en Galicia" no es lugar apropiado para hablar de filosofía.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 16:50
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Joder, compañeiro Corredor 101! Aquí non se fala de política, aquí non se fala de filosofía, aquí non se fala de toponimia, aquí non se fala de... Aquí non, aquí non! Vaia positivismo e amplitude de miras, meu! O atletismo galego na burbulla!!! Avancemos cara o triunfo do señoritarrotenmeierismo (palabro para iniciados maiores de trinta e cinco e menores acompañados)! De xeonllos, brazos en cruz e contra a parede, xaa! Aquí non se fala de... Aquí non se fala de...
En todo caso, será o administrador quen decida o que teña que decidir, non si? Mentres tanto, este fío titúlase "A toponimia na VigBay".
E, dito isto, xa non teño nada máis que dicir (alomenos, polo de agora).
filipeas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
0 Carreiras
32 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 18:18
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

COMPLETAMENTE DACORDO,HABERÍA QUE REVISAR ESE DETALLE
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 18:54
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

aeom: +1
compostelarunner

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
50 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 18:55
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Totalmente de acordo co que aquí se di. Penso que a organización da VIg-Bay ten que valorar esta cuestión seriamente.
brinoso

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/08
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 19:23
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Cada uno con sus maneras de pensar y de actuar, y respetando la idea de todos . Yo soy de La Guardia, y mi pueblo en todos lados es La Guardia porque queremos ser tan galleguistas que al final no sabemos si se dice .A G arda, A Guarda o como realmente es, cada uno que le llame como crea que esta bien para él ,sin más y no seamos tan correctores y aceptemos las maneras de pensar de cada uno.Si yo respeto al que escribe A Guarda, pues él que me respete a mi si escribo La Guardia.
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 20:04
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Eu penso que non é unha cuestión de política, sinxelamente os nomes propios son os que son...
non digo Gotemburgo, digo Goteborg
non digo Parapescozos do Xarama, digo Paracuellos del Jarama
non digo Ginzo de Limia, ou Viana del Bollo (doe a vista, e estes sí que os teño vistos)

é moi simple, se a alguén que se chama Breixo chámanlle Verísimo, entendería que non se sinta aludido, é normal.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 20:22
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Estou totalmente de acordo con que se use correctamente a toponimia e en que houbese a posibilidade de acceder a unha versión da web en galego. Moi boa idea Exclamación
caminos

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/11
0 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 20:28
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

" Sabela de Castilla", eso pone en los libros de mi hijo cuando hablan de Isabel la católica.
En ningún lugar del mundo se traducen nombres.Yo voy a Londres y allí me sigo llamando Marta, y mi marido se llama Juan igualmente.
Felicidades a la organización de la Vigbay, creo que tienen todo el derecho del mundo a llamarle Vigbay, ellos la organizan y la bautizaron Así.
Tolerancia, política fuera, libertad de expresarnos en la lengua y manera que podamos o queramos.y Ser práctico si hablamos con una persona que no nos entiende busquemos entendernos.Mi hijo un día estaba en un aeropuerto, stanted (Londres), coincidimos con dos parejas, Pais vasco, Cataluña y nosotros, gallegos, dió pena, bochorno y sensación de ridículo, no se entendieron los niños, el mio habla gallego y español(se llama así, llamarle castellano es faltar a la verdad, eso era en la edad media,lo hablan 500 millones de personas), como decía mi hijo intentó hablar y jugar con ellos, usando el español, creo suponer que los otros dos niños sabrían español, entiendo que sí, y no hubo manera, uno hablaba catalán y el otro vasco, manda carallo, viva el siglo XXI, el de la era de la comunicación, los avances tecnológicos, las redes sociales y la globalización.¿No da que pensar?.Por ello organizadores de la Vigbay, atender a los atletas como lo haceis, felicitaros por la prueba y el esfuerzo, que a mi me parece bestial, y llamar como querais a la prueba, los sitiios por donde pasa, y mi ponerme Marta, y soy gallega.
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 21:31
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

corredor101 escribió:
Está muy feo mezclar la política con el deporte. No sé a qué vienen post como estos.

Donde está a política? O cortés non quita o valente.

De acordo ca reivindicación.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2012, 23:10
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

corredor101 escribió:
Está muy feo mezclar la política con el deporte. No sé a qué vienen post como estos.

Feo está misturar lingua con política. Estou ata as pelotas de que me pregunten se son do BNG ou da CIG por falar en galego. ¿Que terá que ver unha cousa coa outra? ¿Ou por falar castelán, que tamén o falo, teño que ser do PP, PSOE ou de Fuerza Nueva? Así nos vai...

www.twitter.com/JesusAmieiro
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 6:48
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

AveFenix escribió:
corredor101 escribió:
Está muy feo mezclar la política con el deporte. No sé a qué vienen post como estos.
Feo está misturar lingua con política.
*******
Así nos vai...

+1

-- Chámame "ghose"
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 11:53
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

É política defender a denominación correcta do noso territorio? Pois estamos ben...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 12:09
Asunto: Re: A toponimia na Vig-Bay

Franki, amplia un pouco o que queres dicir, que con tanta historia xa non distingo o que é irónico e o que non Moi feliz

En sentido amplo claro que é unha cuestión política, na que cada un ten a súa opinión e o que habería que saber é se os que fan os trípticos e/ou carteis da VigBay puxeron eses topónimos escritos MAL por ignorancia ou porque creían que debían escribilos así.

As vilas teñen UN nome oficial, que cada quen fale como queira, pero cando se escribe algo que vai ser lido por moita xente, pois hai que ter un pouquiño de atención cos detalles. Igoal que deberían coidar a ortografía, pois o mesmo cos nomes.

Eu non vivo preto de Panjón, pero dame a min que a xente de alí non lle chama así. E se miramos na web do concello de Nigrán, pois tampouco. Así que qué traballo lles costaría aos da VigBay (que neste nome sí que non me meto) mirar o nome oficial dos sitios.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos