Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 11:44
Asunto: TOMEN NOTA

Antes de nada estou esperando ansioso as crónicas do Maratón de Donosti dos amigos foreiros que alí estiveron.
Eu, cóntovos, que estiven en Córdoba, correndo unha Media, xunto a EGO-SUM, e quedei abraiado.
Digo TOMEN NOTA, porque, con todos os respectos para a de Coia, a da Ferruiria, a de Ferrol, considero que a Organziación da VIG BAY, como unha media representativa a nivel de Galiza, debería tomar nota dunha prova coma esta á que asistín. O percorrido entre Samil e Baiona é fermoso e xustificaría ter unha das mellores medias de España.
En Cordoba, por 9 euros tiven:
- 1 sudadeira boa.
- 1 camiseta boa.
- 1 recordo-souvenir fermoso da cidade de Cordoba.
- Cea da pasta o dia antes para min e para un acompañante.
- Avituallmanento moi ben organizado e numeroso ao longo do percorrido.
- Na zona de meta, 2 minutos despois de chegar, papeliño xustificante do tempo, posición e ritmo.
- Comida casi esaxerada: Bocadillos, doces, platanos, naranxas, e Bebida a escoller: Cervexa con e sin alcool, Aquarius, Auga, etc.
- Zona de meta moi ben organizada.

En fin, que cando un viaxa, percibe o ben que se fan as cousas en lugares afastados de nos.
Ademáis de que se tratra dunha cidade fermosa, chea de instalacións deportivas, e cunha afición ao deporte en xeral, e ao atletismo en particular, sorprendente. E a xente dalí un DEZ, si señor.
Paquete

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/11/05
0 Carreiras
257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 12:04
Asunto:

Con todo o que contas...o ano que ven APÃ?NTOME¡¡¡¡¡¡

A verdade e que iso é unha boa organización, aínda que supoño que contarán con moitísmas subvencións/axudas/patrocinios, por que se non......

Non estou nada posto en organización de actividades deportivas pero.....ten pinta de dar moito traballo, moito gasto, .... e non me parece excesivo o que se paga en Galicia....

Ã? mellor é que, unha vez máis, os galegos parecemos un pouco parvos ou non nos enteramos de nada.....

Non sei.......
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 12:25
Asunto: Tomen Nota

Hai algo de todo:
- 21 edicións de Medio Maratón.
- A cidade e o voluntariado volcado coa prova - Un clasico
- En Galiza as provas non son caras. A diferencia radica non que dan noutros lados (Zamora, moi Boa / Córdoba / ....) Coma sempre trátase dunha relación calidade prezo.
- En fin, o que sinto ao ir andar polas terras de España é envexa do "nivel" que percibo noutros lugares (Behobia, Los Palacios, Getafe, Zamora, ...)
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 12:43
Asunto: recorrido

Tengo entendido que el recorrido no fue todo lo bonito que cabia esperar (mas bien feo),algo malo tambien tenia que tener verdad? Demo sorrindo

Por cierto amigo Bubela,que tal te fue en la prueba sensaciones,tiempo,recorrido etc... cuenta cuenta... Abraiado
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 12:56
Asunto:

Felicidades Bubela por otra media metida en el zurron...

Ahora paso a relatar... jejejeje, ansiosos, jejejej....

Tienes razon en todo lo que dices, la Vig-Bay posiblemente tiene uno de los mejores circuitos de media del estado, si quiere ser grande tiene que estar a la altura y dejarse de lo que todos sabemos... nosotros tenemos una muy mala opinion sobre la organizacion, y si no mirad el tema de "los jetas que son los de la Vig-Bay" abierto por nosotros en junio de esta año....

Y ahora prepara una buena cronica, nosotros vamos con la nuestra...

Gracias amigos...

Salud y Kilometros...
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 13:01
Asunto: Media de Córdoba

O recorrido era moi bo, pero:
desde o km. 9 ao 14 tira lixeirísimamente para arriba. E desde o 15 ao 21 para abaixo. E fastidioume, pero a culpa foi miña, explícome:
1º-. Ia intentar acabar en 1:20 aprox. E como son un pouco tolo, en lugar de empezar a 3:50 para acabar a 3:45 o qm. , empecei ata o qm. 5 a 3:35 cun grupiño que ía por riba das miñas posibilidades.
2º.- Pagueino. Dende o qm. 9 ao 14, ia a 4:00 pelados, e ainda encima con lixeira costa para arriba. Pero insisto a culpa foi miña.
3º.- Desde o 15 ata a meta, volvín a baixar a 3:40/3:45 o quilómetro, recuperei ben, e era unha moi lixeira baixada.
Acabei en 1:21, pero puiden acabar en menos. Ademáis o dia anterior comín de forma casi industrial, e aparecín na liña de saida con 75 quilos (mido 1,77), a movelos subindo a 3:40 non é unha broma.

En todo caso batín o meu mellor tempo. E a conclusión é que é unha media moi rápida. Corrín bastantes, e máis rápidas ca esta quizáis só a de Getafe!!!
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 13:51
Asunto:

Enhora buena por la carrera y por hacer marca amigo Bubela envidia me das con ese tiempazo felicidades campeon.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 15:41
Asunto: Ken me dera¡¡¡ Xa vos direi eu

Hola meu; noraboa pola marca. Ainda que non acadaras o teu obxectivo seméllame unha marca moi boa.

Eu ando a preparar a Media Sevilla-Los palacios. Xa estou inscrito (é o 18-XII) e cando poida vos conto tanto os "detalles técnicos" (insisto administrador: Esta información non ten prezo) como a miña crónica da carreira.

Tamén ando a preparar para 1h 20'; gustaríame saber en que tempos fixeches a San Martiño e a Pedestre. Gracias.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 17:11
Asunto: Kandepalleiro

Amigo kanndepalleiro (Berciano):
* Na San Martiño, saíndome unha boa carreira, fixen 36:40
* E na Pedestre, nunha carreira discreta, saindo moi mal, 46:28.
--- Eu son absolutamente autodidata e teño que ter moito coidado co asunto ese dos obxectivos. Corro cun equipo, pero entreno só, sen entrenador nin médico, nin nada. E levo así 3 anos.
Eu en Córdoba corrín por sensacións, e as sensacións enganáronme. Ia pesado e co descanso xusto. E o balance foi moi positivo.
Hai 3 anos a miña primeria Media: 1 hora 45 minutos no VIG BAY
Onte: 1 h. 21.
Desde que baixei de 1,30´ penso que xa non vou progresar.

Faláronme en Cordoba "maravillas" da Media Sevilla - Los Palacios, do percorrido, da participación, e sobre todo da chegada, nun pobo (Los Palacios) que se volca e instala gradas en plena rua para animar aos corredores na chegada.
Está ao alcance de moi poucos ir a Sevilla. Eu teño envexa. Parabéns e xa nos contarás.
Eu continuo na miña liña OPTIMISTA-INXENUA de ver a parte positiva das probas. A VIG BAY globalmente é unha proba positiva, pero sinto dicir que por ahí adiante as vexo mellores.
Animo e adiante
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 17:36
Asunto: Como que inxenuo?

Non estou de acordo. Non é inxenuidade ver o lado positivo do esforzo. Xa mencionamos moitas veces que o 1º obxectivo é disfrutar e rematar, participar.

Sego a adestrar coa mirada posta neses 1º20' pero vexoo dificil. En Pontevedra fixen 1º23'46" (tamén me cebei ó pricncipio) e non chego ás túas marcas nas outras probas (San Martiño: 38'00", Pedestre 47'19") así que moito vou ter que apretar se quero facer o que digo.

Sego o plan que me fixo o neu mellor amigo pero é a 1º vez que fago algo así e non sego o control de pulsacions nen fago análises nen cousa semellante; como moito me estou a plantexar dar unha "masaxe de descarga" dempois da media da Ria de Ferrol.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 18:45
Asunto: Obxectivos

Kandepalleiro:
Cada corredor é un mundo, e xa ves o amigo paquete, que lle costa baixar de 40´nos 10 kms. e sin embargo, correo 1000 metros en menos de 3 minutos.
Quizais ti consigas baixar de 1,20 na media, e si non é así, non pasa nada. Creo que eres xoven e tés anos para seguir progresando e mellorando.
Unha aperta
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 18:50
Asunto:

Felicidades pola carreira, que meterse a viaxe ata Córdoba e facer ese tempo non está nada mal. Tan só un minuto máis do que te propuxeches e sabendo que non ias ben, a próxima seguro que baixas bastante de tempo, ánimo. Coa de agasallos que dan non me estrana que a xente se anime a correr, todo un exemplo de organización.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2005, 18:51
Asunto:

Felicidades pola carreira, que meterse a viaxe ata Córdoba e facer ese tempo non está nada mal. Tan só un minuto máis do que te propuxeches e sabendo que non ias ben, a próxima seguro que baixas bastante de tempo, ánimo. Coa de agasallos que dan non me estrana que a xente se anime a correr, todo un exemplo de organización.
ego-sum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/05
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2005, 6:34
Asunto:

Bueno, no pude saludar a Bubela, en otra ocasión será, seguro.
Enhorabuena por tu 1h21... todo un marcón.

Yo...bueno, iba a rebajar la marca que tenía en 1h32:38 en Sevilla éste enero, había corrido la media maratón de Dos Hermanas el dia 7 de noviembre (aqui al lado de Sevilla) y corrí en 1h28:46, pero había dudas de que había 300 metros menos y decidí ir a Córdoba para comprobar que tengo en las piernas éste mi primer año de entrenar en serio, y me encontré muy bien para acabar en 1h29:38, haciendo una media de 4:15 el kilómetro.

Respecto a la Media....Su organización me parece un poco desastre por ejemplo;

-la salida que era de locos y los jueces voceando...
-la entrega de las mochilas al acabar...
-ni un juez durante el recorrido para arrancarle el dorsal a tanto "recortador", jamás vi recortar tanto a tanta gente...no sé para que quieren una carrera homologada.

Y otra cosa, con lo bonita que es Córdoba y corriendo 21 kilómetros no la vimos...vaya recorrido feo.

Los regalitos y avituallamientos bien, eso si.

Lo del papelito con la clasificación y demás lo lleva una empresa particular que cronometra un montón de carreras cada mes, se llaman ideain.com y en las carreras de Andalucía son habituales, al pasar por el arco de meta te lee un scanner tu código de barras, en fin virguerías contratables.

No es llana, hay desniveles entre el 9 y el 14 picando para arriba y del 16 al 18 baja bastante, si lo queréis comprobar en el foro de carreras populares (post que está en verde sobre la XXI MEDIA DE CORDOBA) una compañera ha puesto el perfil que tiene a través de su GPS y tira bastante para arriba y para abajo en ésos tramos.

Yo he corrido dos veces Sevilla-Los Palacios (dia 18 de diciembre) y creo que se puede bajar la marca por que es más llana aunque corres por carretera y naranjales casi 18 kilómetros. La organización es sencillamente Perfecta y dan un trofeo a los 500 primeros (que se baraja a tiempos de 1h26/1h27) ya que terminan 2800 corredores.No dejan ir en bici acompañando a los corredores (vaya espectáculo en Córdoba, ni que fuera un maratón de montaña, joder con los bicicleteros, por poco me como a uno en el km. 19)

Mi compañero (que hizo 1h16 en Córdoba) vive a temporadas en Málaga (Es del club Cueva de Nerja) y me asegura que la Media de Málaga es mejor todavía y además es campeonato de España de Media Maratón (Homologada claro). Yo he corrido también dos medias de Jerez de la Frontera y me parece mejor carrera también.

En fin, no es más que mi opinión.

vámonos que nos vamos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2005, 17:33
Asunto: Malaga

Ego-Sum:
Cándo é a Media de Málaga. A Sevilla-Los Palacios penso que é o 18 de decembro, e non se pode estar en todos os sitios.

Eu, sempre insisto, valora globalmente a Media de Córdoba como moi boa, casi excelente. Eu teño corrido bastantes e chairo chairo, non coñezo ningún circuito.
O asunto dos recortes, pasa en todos os lugares.
A mochila da chegada méta, ¿Qué queres decir? ¿O montón de vituallas que facilitaba a organízación ao atravesar a meta?
Insisto, defectos téñenos todas as carreiras. Eu só atopei unha práctiamente perfecta, a única: a Maratón de Londres de 2005, á que non lle atopei defectos!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos