Mér, 20 Dec 2006, 14:59
Asunto:
Moitas grazas a todos polas indicacións sobre a carreira, dendelogo que a priori, e sen coñecer a Piti, parece unha persoa moi optimista, así que supoño que se correu en Ferrol, mais que chover o que notou foi un lixeiro orballo
Menos mal que Vouamodo e Makoki nos dan outra versión, non vaia ser que nos confiemos, ...jejeje
Eu espero que o tempo sexa bon, para poder disfrutar dunha zona de Galicia que non coñezo de nada (agás o campo de fútbol do Coruxo), e claro, como di Makoki, se fai moito vento pois a pensar en algo, ou a canturrear unha canción del Consorcio, por poñer un exemplo
De todas as distancias a min esta é a que máis me gusta porque tes tempo pra charlar, rir e chorar, así que nun espazo pequeno de tempo se viven moitas emocións, buaaaaaaaaaaa, que cursilada (perdoade), supoño que me entendedes.
P.D.: makoki, o enlace non funciona, di que ese arquivo "Entrenamiento para novatos" xa non está no servidor. Haberá que poñer unha vela a San Xosé, xa se sabe que nestas datas están máis receptivos...