Foros ›
Autor
Mensaxe
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 15:14
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

xan escribió:
Govi escribió:
Parece que va a haber cambios en el recorrido para el año en la Vig-Bay 2013

www.farodevigo.es/depo...35970.html

Máis novas, con máis detalle:

Atlantico Diario

sds
Molón

Pues me parece genial que la organización sigue pensando en mejorar y asegurar el crecimiento aumentando a l avez la calidad. Aplauso Aplauso Aplauso
Veve

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
9 Carreiras
33 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 18:14

davidcouselo escribió:
He estado mirando la página oficial de Vig-Bay, y aún no lo puedo creer: ¿Solo hay fotos en meta hasta 1h30'? ¿Acaso no pagamos la misma cuota los que llegamos más tarde?
¿O será que faltan fotos por subir?
La verdad es que me estoy poniendo un poco nervioso, porque he visto como 8000 fotos de la carrera, y me da rabia porque yo no salgo en ninguna. (Y mira que es difícil con todas las cámaras que había).
A lo mejor, soñé que participé, y no participé de verdad...

Veve

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
9 Carreiras
33 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 18:20

Veve escribió:
davidcouselo escribió:
He estado mirando la página oficial de Vig-Bay, y aún no lo puedo creer: ¿Solo hay fotos en meta hasta 1h30'? ¿Acaso no pagamos la misma cuota los que llegamos más tarde?
¿O será que faltan fotos por subir?
La verdad es que me estoy poniendo un poco nervioso, porque he visto como 8000 fotos de la carrera, y me da rabia porque yo no salgo en ninguna. (Y mira que es difícil con todas las cámaras que había).
A lo mejor, soñé que participé, y no participé de verdad...

Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 18:31

A miña primeira Vig-Bay. A volta á media maratón despois de seis anos.
A verdade é que xa esquecera o marabilloso desta distancia. Unha vez que se proba, un quere repetir.
Aínda que non acadei o obxectivo, quedei satisfeito, xa que por encima do tempo estimado, a meta real era acabar, e facelo con boas sensacións. E así foi.
O día estivo perfecto para correr, o que axudou e moito.
O cambio de hora, a verdade é que tocou un pouco as narices. Pero ben.
A xente mal colocada. Bueno, somos como somos. Malos bichos.
O tempo que se perde na saída.... unha carga que hai que asumir. E pregúntome eu: unha solución non sería facer varias saídas simultaneas que converxan nun punto (por encima do 5º quilómetro). Os tempos que se perderían serían moito menores. Creo que nalgún maratón fan algo así.

Resumindo. En liñas xerais gustoume a Vig-Bay, tanto a nivel participativo como organizativo. Pódense mellorar cousas, pero considero que non estivo mal.
Eso sí, é unha das carreiras máis pijas nas que participei.

A pesar de todo, para repetir.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 19:56

Marcos escribió:

O tempo que se perde na saída.... unha carga que hai que asumir. E pregúntome eu: unha solución non sería facer varias saídas simultaneas que converxan nun punto (por encima do 5º quilómetro). Os tempos que se perderían serían moito menores. Creo que nalgún maratón fan algo así.

En New York fan tes saídas simultáneas e discorren por percorridos diferentes ata o qm. 10 aprox. e tamén fan tres saídas diferentes no tempo, claro que alí corren 50000 persoas.
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 21:02

El que le apetezca que mire este video con las tres salidas del marathon de New york en el puente Verrazano (está a camara rapida)
www.youtube.com/watch?v=ZDb_Hi7dzRU
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2012, 21:27

Veve escribió:
Alguien sabe por qué a los que llegamos después de las 2horas 3o' (está claro que no somos profesionales), en las clasificaciones nos pusieron fuera de control? El miércoles 21 me mandaron un e-mail diciendo que la carrera terminaba a las 2horas 45 minutos. También lo oí por los altavoces antes de salir. Yo llegué la última y estaba feliz por haber llegado en tiempo, incluso me sobraron 3 minutos, jajaja!!!Pero he de decir que me fastidió ver en el periódico que estaba fuera de control. Y además si estamos fuera de control ,¿por qué ponen el tiempo? no es una contradicción?.
Aparte de eso me lo pasé muy bien y me gustó mucho la carrera. Por supuesto cuando yo llegué sólo había agua (en realidad era lo único que me apetecía).

pues enhorabuena por acabarla, que seguro que sufriste lo suyo. bueno, como todos, porque yo me dejé los higadillos...
pcfuentes

Maratoniano
Maratoniano
2/11/11
29 Carreiras
11 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 9:19

Mi primera VIG-BAY. Excelente organización y gran participación. Carrera muy bonita y objetivo conseguido, rodar a 5:03 última tirada larga antes del maratón de La Coruña.

Estoy de acuerdo en que habría que mejorar la salida multitudinaria para no perder tanto tiempo.

www.pacofuentes.com
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:04

Solo hay fotos de la llegada hasta el 1.38 de tiempo?????
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:05

KLVO escribió:
Solo hay fotos de la llegada hasta el 1.38 de tiempo?????

Misma pregunta que he hecho yo unas páginas atrás... Parece que sí.

Los que tardamos más, no tenemos derechos, por lentos.

Jajajaja.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3273 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:13

Pois o ano pasado colgaron foros ata da xente que chegou con 2horas 30, iso si, os que chegaban con menos de 2 horas lle daban mellor plano e os de mais de 2 horas os sacaban mais de lonxe.
De tódolos xeitos hai unhas fotos magníficas de Oscarourense e de Xandra ás que podedes acceder desde aqui no foro, e nas que creo saímos case todos.
E tamén están os videos de Corriendovoy
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:17

Meigalicix escribió:
Pois o ano pasado colgaron foros ata da xente que chegou con 2horas 30, iso si, os que chegaban con menos de 2 horas lle daban mellor plano e os de mais de 2 horas os sacaban mais de lonxe.
De tódolos xeitos hai unhas fotos magníficas de Oscarourense e de Xandra ás que podedes acceder desde aqui no foro, e nas que creo saímos case todos.
E tamén están os videos de Corriendovoy

Yo no salí en ninguna foto. Chorando Contaba con las fotos de meta... Pero la mayoría salén hasta las 2 horas... y yo llegué con el crono marcando 2:00:55. Una pena!!!

De los fotógrafos desinteresados, no me quejo. Al contrario, a veces salgo, a veces no, y agradezco su trabajo siempre Aplauso . Pero que la organización saque fotos "discriminando", no me parece bien. (Es mi opinión).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:22

Mincha escribió:
Marcos escribió:

En New York fan tes saídas simultáneas e discorren por percorridos diferentes ata o qm. 10 aprox. e tamén fan tres saídas diferentes no tempo, claro que alí corren 50000 persoas.
La mitad podemos hacer la Vig-Bay y la otra mitad la Bay-Vig Mr. Green

KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:26

Estoy de acuerdo contigo David, pero quiero pensar que las colgaran en breve sino me parece totalmente injusto.
BlackMount

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/01/10
43 Carreiras
898 Mensaxes
Ferrol/Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 10:27

khene escribió:
Mincha escribió:
Marcos escribió:

La mitad podemos hacer la Vig-Bay y la otra mitad la Bay-Vig Mr. Green

Pues en mi opinion seria una idea mas q cojonuda!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos