Dom, 01 Abr 2012, 17:50
Asunto: Re: II Trail de Alvelos - 31 março 2012 (16,7km)
Carrera muy a la portuguesa.
A unha hora de Vigo, moito preto. Saída dende a igrexa da freguesía, unha imaxen moito bonita a dos corredores esperando á saida, á espera das campandas das 16.15. E como non músicas folclóricas portuguesas en todo momento na megafonía.
O percorso - muito rompepernas, muuuuuuuuito. Persoalmente nao gosto moito dos percorsos que dan muitas voltas, agora paquí agora palá, agora parriba, agora pabaixo ... ... pero bueno, unha vez te acostumbrabas foi un percorso moito bonito.
A destacar para ben as descidas, os descensos, moito técnicos e rápidos. Eu lá adiantei moita xente, penso que a xente en Portugal no acostuma a descer rápido; na Galiza a xente descende mais rápido. É a miña opinion.
Cousas a mellorar. Había algún tramo, por exemplo ó carón das minas, onde había moitísima maleza que impedía un bom correr, taría bom limpar un quediño esas zonas, xa que eu ía mais atento a esquivar as ramas que a ollar as lindas vistas das minas.
A subida ó Castelo, muito bonita. Os avituallamientos muito bem, perfetos!!! Moita xente nos cruces e nos avituallamientos, moito amables e sorrintes, e moitas crianças axudando!! parabens!!!
Non puidem ficar á entrega de premios pois tiña presa, mais o churrasco tinha moi boa pinta!!!!! jehhjehjehjjej
Finalmente non sei se acadei trofeo ou non, mais, non é importante.
Parabéns!!!!!!!!!!!!
Última edición por diego_vigo o Dom, 01 Abr 2012, 21:00; editado 1 vez