Foros ›
San Silvestre en Vigo 31/12 a las 11h30 en Castrelos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 14:57
Asunto:

Gracias Charly por facer o que tería que ter feito eu Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ... reeditei a miña crónica eliminando a foto en cuestión para que a paxina quede máis "visible" Molón Molón Molón Molón
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 18:20
Asunto:

Bueno como siempre soy el ultimo en dar la cronica, ademas despues de la cronica del amigo Banderas poco mas se puede añadir.
Llegue temprano, sobre las 10:30, por ese tenia el 003, tras cambiarme y ver que no encontraba a nadie me dedique a dar unas vueltas por el circuito, aprovechando que la carrera era corta, asi servia tambien de entrenamiento,me encuentro a Banderas luego aparece Charly y mas tarde Khene.Banderas un placer acompañarte durante la carrera, espero podamos repetir entrenamientos en otras ocasiones.
Tambien saludar al amigo Toijodio, y felicitaros por la carrerra.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 20:59
Asunto:

Antes de nada quixera unirme a quen agradeceu o maravilloso traballo da organización, que convertíu un domingo calquera nunha festa do atletismo de maneira desinteresada e con un resultado que penso foi satisfactorio para todo o mundo alí presenteâ?¦ unha mágoa que non houbera ainda máis participaciónâ?¦ e iso que non foi mala.

Sobre o meu comentario â??pouco acertadoâ? hei de decir, antes de nada, que non me retracto de nada do que dixen. Xa sei que éste é un foro de atletismo e que certos temas non deberían aparecer aquí ou, caso de sacarse, hai un apartado chamado â??Fora de temaâ? para calquera cousa que non sexan as carreiras popularesâ?¦ pero a verdade é que o meu comentario ocupa moi pouco dentro da crónica sobre a carreira, e o resto da mesma sí pertencía a esta temática.

Máis cousasâ?¦ porque góstame deixar as cousas claras. Coido que a miña crítica, ainda centrándose nun caso en particular do que nen tan siquera citei o nome (alomenos na crónica da San Silvestre de Vigo), iba dirixida en xeral aos políticos e a súa maneira de facer as cousasâ?¦ maneiras que a min non me gostan (volto a remitirme á frase de Groucho Marx).

Ã? certo que si a Secretaría Xeral do Deporte da Xunta de Galicia subvencionou parte dos gastos derivados da organización da carreira ten dereito a facer pública a súa participación. Traballo nunha administración pública e sei que iso é asi en dereito. En calquera caso, ainda non sendo así, como â??sponsor cualificadoâ? que é no que realmente se convirte a administración pública cando â??subvencionaâ? a unha Asociación â??Xâ? para a realización dun acto â??Yâ? de utilidade ou interese público, ésta ten o mesmo dereito que calquera dos outros â??sponsors privadosâ? (chámense éstes Auchampo, Maxximini ou Deportes Menganito, etc.)â?¦ iso non foi obxecto da miña crítica, que eu lembre.

O que eu critíco (e espero seguir criticando sempreâ?¦ síntoma de que teño e manteño certo â??criterioâ?) é o feito de â??saír na fotoâ?. Agora ben, con esta frase non me refiro somentes a â??aparecer físicamente nunha fotografía no medio de comunicación públicoâ? senón a todos aqueles aproveitamentos non sei ata qué punto lícitosâ?¦ e para facer ísto máis claro, poño exemplos:

- No xornal Faro de Vigo do día anterior, na noticia que de adicaba á San Silvestre, había unha referencia a que ese señor iba participar na carreira. Non me parecería mal que ese comentario se fixera se él fora un grande deportista que poidera actuar como â??ganchoâ? ou â??reclamoâ? (chámalle X) e atraer máis xenta á actividade (como se fai en algunhas-moitas carreirasâ?¦ na Media Maratón de Ferrol trouxeron a Abel Antón, a Martín Fiz e a Oscar Pereiro como reclamosâ?¦ ainda que nalgún caso acabou sendo contraproducente porque deu móito de qué falar). De igual maneira podería terse comentado nese xornal a presencia de Vlado Gudelj, de Chus Lago, de Elías Domínguez ou de algúns outros deportistas de recoñecido prestixioâ?¦ e iso non se fixo.

- Non houbo â??foto oficialâ? (xa sería o colmo) con esa persoa inaugurarndo â??un pantanoâ? (poño por caso) pero chega con botarlle un ollo ás fotografías do link que puxeron os compañeiros do CSC moi amablemente (e das que tomamos prestada a de Charly e a súa filla) para ver que, seguramente sen querelo, este home aparece máis de unha vez.

- O que está mal é que este home representa a un organismo oficial e é candidato dun partido político Z á alcaldía deste cidade e usa unha cousa para a outra. Este home non é o organismo oficial en si mesmo (ísto é filosofía pura, xa o sei) senón somentes un representante, e por tanto non pode â??apropiarseâ? (ou cando menos moralmente non debería) do poder que ese organismo que sufragamos entre todos os que contribuímos á facenda pública para a obtención de réditos políticos (iso ten nome). A min non me pareceu mal que fora a correrâ?¦ todo o contrarioâ?¦ significaría que apoia o deporte de base a título persoalâ?¦ e menos ainda que non rematara a carreira enteira (sería o colmo pedirlle que chegara nas primeiras posicións). A min pareceume mal a publicidade dese feito, tanto no xornal citado como por medio da megafonía (tampouco se citou a moitos dos deportistas xa mencionados antesâ?¦ e alí estabanâ?¦ vímolos todos).

Un político vai a unha carreira popular e pasa desapercibido para min é unha persoa admirable e digna de todo respeto, honrada e â??de moral intachableâ? (é posible ainda que haxa medios de comunicaciónâ?¦ eu vin a algún facelo na ASPANAEX do 2005, curiosamente outra â??carreira benéficaâ?).

Non sei se me fun moito pola ramasâ?¦ pode serâ?¦ á mañán tiña algo así preparado para enviar e por problemas co â??ordeñadorâ? perdín o texto. A idea que quero transmitir téñoa clarísima, pero non sei se me expliquei suficientemente. Se alguén non o entende ou se molesta ten dous problemasâ?¦ eu penso seguir pensando con absoluta â??liberdadeâ?â?¦ ó mellor é que como teño que â??sufrirâ? aos políticos no traballo xa os miro con mal olloâ?¦ non diría eu que non.

E xa para rematar. Como xa sabedes, no foro escribo en galego sempreâ?¦ e non o fago por cachondeo. Así que espero que non se me tilde de â??antipatriotaâ? como fixeron no seu día con Unamuno (xa sabedes a qué me refiro). Espero terme expresado co debido respeto e que non se me poda tampouco chamar â??maleducadoâ?â?¦ ainda que adoito empregar nunha gran maioría das miñas mensaxes unha â??mala babaâ? característica.
Molón Molón Molón Molón
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 23:23
Asunto:

Hola a todos
Khene, amigo, como que non me coñeceche, viches ben o que tocaba a
pandeireta????????? e ó que deu a saída?????. eó que fixo o sorteo?????
Ese son eu, asi que para a próxima terei moito gusto en coñecerte.
Pero dende eiqui, quero agradecer tanto ós compoñentes do clube Atletismo Vigo-Massini, como a todo-los compañeiros de outros clubes que
nos axudaron (e moito), e a todo-los participantes que fostedes os que
fixestedes que isto fose un éxito (a pesares dos erros, que sempre ós hai)
Eu son moi temperamental, e hai cousas na politica que me foden moito,
pero penso que non é o momento de darlles de ostias, pois vos lembro,
que a Consellería de deportes da Xunta (falamos con Olveira) patrocinou a proba, pagando as Carpas, a megafonía e os Carteis.
O Concello de Vigo, (falamos con Lucia Molares) pagou os enganches da luz, o seguro da carreira (por se surxía algun problema), e puxo a xente de protección Civil).
Home, cada quén fai o seu papel, pero pènso que Ã? DE BEN NACIDOS
SER AGRADECIDOS, non vos parece????
Penso que si hai que facer críticas, vos podo dar pistas.
A Federación Galega de Atletismo foi invitada a participar, altruistamente
como todo o mundo (hai correos electrónicos enviados a moitos clubes,
que o poden corraborar)............Vistedes a alguén????????????
O ano pasado apareceron a cheirar e....... (sen comentarios)
Este ano eu non vin a ninguen (se me equivoco, por favor, correxídeme)
Que cada quén saque a sua propia conclusión.
REPITO:
GRACIÃ?AS A TODOS: Patrocinadores, colaboradores e Participantes.
O éxito é de todos.
Nos vemos pró ano, vale?????
PD.
Ahhh, estamos abertos a todo tipo de suxerencias (sempre coa intención de mellorar), asi que ou ben eiqui, ou no correo electrónico do clube:
clubatletismovigo @ yahoo.es, podedes facelo.
unha aperta, e feliz ano novo.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 10:10
Asunto:

Banderas, lamento contradecir que si deches nomes ainda que non o recordes: "Máis cousasâ?¦ porque góstame deixar as cousas claras. Coido que a miña crítica, ainda centrándose nun caso en particular do que nen tan siquera citei o nome (alomenos na crónica da San Silvestre de Vigo), iba dirixida en xeral aos políticos e a súa maneira de facer as cousasâ?¦ maneiras que a min non me gostan (volto a remitirme á frase de Groucho Marx)."

Pois escribiches: "Cruzámonos con Santiago Domínguez Olveira (do que xa falaremos) e avisan pola megafonía de que van a pospoñer uns 10 minutos a saída porque segue chegando xente a "inscribirse". Comentan que xa somos uns 500 e que as "inscripcións" deben andar pola tonelada de alimentos... non está mal para unha carreira benéfica ¿non?."

E cumpriches o prometido: "Punto negro a figura dun político que apareceu por alí para que o nomearan pola megafonía e saír na foto... e logo plantar a carreira ó rematar a primeira volta... 1300 metros de nada... para iso mellor non ir... había xente que se veía que non corría nen habitualmente nen para coller o autobús, e intentou rematar a carreira, e este home víu a facer a "súa carreira" e punto. Xa sei que é meterme en política, pero é que cada vez odio máis aos políticos... ¿será porque teño que aguantalos no traballo?... en fin... mellor calo"

Eu pola miña parte nada máis. Saude e carreiras.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 13:15
Asunto:

Pois mira tí por dónde sí o citara, iso pásame por non escribir a resposta directamente no foro senón pegándoa dende Word despois de escrita. En calquera caso, e postos a criticar, hei de decir que son consciente de que o tipo de actuación que non me gusta e que critiquei é a habitual no mundiño da política, que non por iso deixa de ser "moralmente incorrecta"... ou alomenos a min mo parece... o mesmo diría se Lucía Molares (con nome e apelidos) fora á carreira cos leggins a facer o paripé Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ...estaría "entre mona e ideal" Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

¿Decídesme que estaría no seu dereito a ir? Sen dúbida algunha opino que sí, pero como calquera cidadán de a pé ... pero tamén criticaría que saíra no Faro ou que a citaran pola megafonía. Nada máis. Non quero voltar a falar do tema. Molón Molón Molón Molón
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 14:00
Asunto:

¡¡¡Este es mi Banderas!!! ¡¡¡Peleón y cabezón hasta la muerte, defendiendo sus ideas e ideales!!! Moi feliz Moi feliz

Tú con «leggins» también estarías «entre mona e ideal» Ríndose Ríndose

Banderas, meu, a los organizadores también les gusta poder decir que han contado con la presencia de personajes conocidos.

¡Atención, historia de abuelete!:
Cita:
Hace años me dio clase un personaje importante de la fabrica Citroen de Vigo. Un día explicó la diferencia entre el obrero/trabajador americano y el español.
El americano que va al trabajo en autobús y ve al jefe en Mercedes piensa: «¡Tengo que conseguir tener un Mercedes como el del jefe!».
El español en idénticas circunstancias piensa: «¡Tengo que conseguir que el jefe venga al trabajo en autobús!»

Moraleja de abuelete:
A la mayoría de la gente le gusta ver como políticos y otros famosetes se bajan del pedestal para ponerese al nivel de la gente de a pie. A algunos librepensadores como Banderas, les repugna ver el paripé. Por fortuna, Banderas es muy demócrata y, aunque manifiesta vehementemente su opinión, estoy seguro de que también respeta la de los demás.

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 14:20
Asunto:

E ese é o meu Khene, defendendo aos amigos sempre e cando éstes non fagan disparates. Podo asegurar que a miña crítica é un tanto "ética de máis"... pedirlle peras ó olmo é unha das miñas teimas máis grandes... e que o que resalto en negriña da cita de Khene é tan certo como que a terra da voltas ó redor do sol... poño por caso. Iso ante todo.

Cita:
A la mayoría de la gente le gusta ver como políticos y otros famosetes se bajan del pedestal para ponerese al nivel de la gente de a pie. A algunos librepensadores como Banderas, les repugna ver el paripé. Por fortuna, Banderas es muy demócrata y, aunque manifiesta vehementemente su opinión, estoy seguro de que también respeta la de los demás.

Aquí Paz e despois Gloria (pero ainda non sei quén car***o son esas dúas mulleres e si están ou non de bó ver Guiño Guiño ) Molón Molón Molón Molón
JavierCSC

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/05
0 Carreiras
52 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 7:32
Asunto:

Galería de fotografías tomadas por la organización, que me pidieron que las pusiera en la web. Siento haber tardado varios días.

Están bastante mejor que las de nuestro club que puse el 31 (tiempos de exposición 3-4 veces más breves). De modo que nos os vereir movidos a pesar de estar corriendo :)

. : Javier
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 8:59
Asunto:

Moitísimas gracias, JavierCSC polas fotografías... supoño que algunhas porémolas no noso album do foro para lucir...non solo van poder presumir os da San Silvestre de Ares... digo eu!!! Como moi tarde ata a vindeira San Silvestre Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 15:06
Asunto:

Hola Rapaz@s.
En Poucos días, a miña dona, que é unha santa (isto é só por si entra no foro), terá listo o CD cun reportaxe das fotos da carreira (ben preparado, con musica i efectos incluidos).
Se algún de vos está interesado en te-lo, podedes poñervos en contacto conmigo a traverso do correo electrónico do noso clube: clubatletismovigo @ yahoo.es
Eu xa vin a primeira parte, i está a quedar bastante ben. (por certo, que a fotógrafa é Maite (a que sempre saca fotos na Big-Bay e logo ás regala ós que coñece) Merece unha salva de palmas de todos nós.
Espero a vosa resposta.
Unha aperta a tod@s

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos