Foros ›
Autor
Mensaxe
rupimx2

Maratoniano
Maratoniano
29/07/10
2 Carreiras
117 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2012, 21:15
Asunto: Re: Trail Dexo-Oleiros 2012

Eu vou ir con zapas normais, maloserá!!!

robertopicos.wordpress.com

centroosteocoruna.es/e...ro=roberto

@robertopicos en twitter
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2012, 9:11

Ya estamos en la cuenta atrás para este Trail, el tiempo creemos que va a acompañar para disfrutar del recorrido, que se lo merece.

Las inscripciones ya están cerradas y completas, seréis unos 300, como los Espartanos. No demoréis mucho la llegada para recoger el dorsal para no esperar mucha cola y que la salida sea a las 10:30

Consultad aquí la lista de inscritos:

artabros.org/wp-conten...leiros.pdf

Saludos.
Ser9io

Montañés
Montañés
5/07/11
0 Carreiras
94 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2012, 9:31

Bien!!!

Vamos que ya no queda nada!
icosas

Montañés
Montañés
17/09/11
1 Carreiras
79 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2012, 11:32

Predicción metereológica para el domingo de Carlos Balseiro ( otempo.es ), fundador de meteogalicia y de fiar, que me envía hoy:

@icosas Non choverá, non... E haberá bastante sol. Teredes vento do nordés (con refachos moderados), e uns 15 graos...
Ser9io

Montañés
Montañés
5/07/11
0 Carreiras
94 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2012, 12:04

Habrá que llevar cremita de sol!
Bazinga

Novo foreiro
Novo foreiro
15/10/11
5 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 13:47

Buenas vengo de hacer el recorrido en bici y decir que aparte de que discurre por un entorno maravilloso con unas vistas alucinates sobre todo el ultimo tramo dsde que se entra en Lorbe,decir que salvo la subida a Maianca y algún punto más creo que las zapas técnicas no son imprescindibles aunque mejor que unas de asfalto seguro.El camino esta bastante bien señalizado salvo un par de puntos que si vas un poco justo igual te confundes,por lo demás una carrera preciosa seguro,a disfrutar.
AHHHH si alguien encuentra unas rayban grises son mias,es que en alguna de las bajadas seguro que me emocione de más,si fueseis tan amables,gracias y hasta mañana.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 14:04

xa falta menos.

os do clube atletismo Boimorto, con Raña a cabeza sairemos a tope.

Teño unha revancha pendente co Norris polo de Boiro, e co Magono polo Alto Sil.

a tope, a tope, a tope

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 12:04

Enhorabuena!. Aplauso Aplauso El día perfecto, el recorrido muy chulo, aunque los últimos metros por la arena..., casi palmo. Sugerencia positiva para la próxima edición: alargar un poco más la carrera al principio para estirar un poco el pelotón (la subida a Maianca casi la hice entera andando).
En fin, el próximo año repito, fijo!!
A ver esas fotunis; el día estaba perfecto para elllas.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 14:05

Moi bonita carreira polos paraxes da costa de Oleiros.

Persoalmente fixeno mellor que o ano pasado, e sufrin menos.

Critica a favor da carreira:
-A paisaxe
- a elección do percorrido, por camiños e reviravoltas moi chulas, evitando moito asfalto
-o bo ambiente que reinou en todo momento

En contra:
-falta de auga para a metade dos corredores no primeiro avituallamento
-no segundo, uns gaxos de naranxa parécenme insuficientes como avituallamento sólido (non estou a pedir unha tortilla de patacas, un plato de lentellas ou uns callos, pero uns froitos secos, algunha barriña de cereais, uns plátanos, non estarían mal). Vale, no Alto Sil pagas o doble, pero atenden moito mellor os participantes.
-o gravísimo erro no aconsellamento dun voluntario , que fixo que os primeiros se perderan, fixeran dous kmts de mais, adulterando a competición. ( de feito, seica o que iba de primeiro e mailo segundo se retiraron daquela pola frustración )

Subsanouse en parte o tapón inicial do ano pasado, pero a ver se o ano que ven se pon mais auga nas mesas.

Se se celebra o ano que ven , penso voltar a este trail.
Por fin debutou en traill o Norris, que foi a modiño, o mesmo que Maxi.
Gañoume Kikotr3 por goleada, pero Magono se me quedou atrás.
Encantado de voltar a saudar a Omiguel, Jesusb,Raña,Taurus,Irdam, Montxo,Amador,Carlos Souto, Monchodepelejrino, e outros moitos colegas,

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 14:09

Buena carrera no,lo siguiente!,y ademas siempre con un tiempo espectacular,proxima parada coruña 42, esperemos llegar enteros!
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 14:18

Precioso percorrido, e coma case sempre nun momento de frustracion aparece unha porta aberta, neste caso as portas foron as das señoras da vila que estaba despois do suposto 1er avituallamento, que nos sacaron auga e vasos, graciñas. O proximo ano os organizadores coidaran de solventar os problemas deste ano.
gallegoloco

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/11
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 15:00

Precioso trail, lástima de la equivocación de los primeros. La verdad es que hice la carrera solo de primero desde el km 5 hasta el 15 y me parecía rarísimo el de los guardias, protección civil, etc... pero sin embargo pensaba que iba por el 20 o así.
Cuando me perdí , hasta dos veces, pero por culpa mía porque no vi bien los caminos, me adelantaron tres compañeros. Sorpresa al llegar a meta 4º, resulta que era verdad que iba el primero, y los que me adelantaron era el podium, ja,ja, de haberlo sabido la hubiera luchado más.
Pero lo siento por los buenos, y me gustó mucho, pero que mucho la carrera.
En el primer avituallamiento había unos sesenta vasos de agua en las mesas, pero claro supongo que cuando vienen grupos se acaban pronto.
Un diez a la organización y lo demás son cosas subsanables en un futuro. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Pd: cuando el grupo de delante siguió yo grité todo lo que pude y a partir de ahí seguimos por el buen camino, pero solo me oyeron cuatro o cinco que iban delante de mí. Parar
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 15:05

bemarpa escribió:
Buena carrera no,lo siguiente!,y ademas siempre con un tiempo espectacular,proxima parada coruña 42, esperemos llegar enteros!
+1
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 15:20

guti290971 escribió:

En contra:
-falta de auga para a metade dos corredores no primeiro avituallamento
-no segundo, uns gaxos de naranxa parécenme insuficientes como avituallamento sólido

Subsanouse en parte o tapón inicial do ano pasado, pero a ver se o ano que ven se pon mais auga nas mesas.

Penso igual que o compañeiro guti, quizáis o máis grave na miña opinión foi a falta de auga no primeiro avituallamento.

Salvo esos detalles todo correcto. Saúdos
monchoserantes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
54 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 15:42

Mi primera y última, pena de 10 euros perdidos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos