Foros ›
2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:38
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

corvo escribió:
Nota para o futuro: non estrenar zapatillas o día da cerreira Nono Si é que, estame ben Muro

corvo, ¿eras tú el que tenía una ampolla de dimensiones importantes? A ver si estuvimos hablando sin saber quién eras.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:31
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Gracias a organización por todo,nos tempos que corren organizarnos todo esto gratis merece todo o noso agradecemento xa que seguro que non resulta doado(algún saldrá a darme paos e decir que non e gratis,que sale dos impuestos de tod@s,bla,bla,bla,pero eu estoulles moi agradecido como queira que sexa),a carreira millorou co cambio no ultimo tramo,a lastima foi non chegar a el con mais forzas pra disfrutalo en condicions.
Saudos.
Xacio

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/11
3 Carreiras
40 Mensaxes
Ourense - A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:36
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Grazas a organización pola carreira, paseino moi ben. E se houbo algún erro, polo que pedistes perdón na entrega de premios, eu non me decaitei del. ¡Excelente!
Vémonos o ano que ven.
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:40
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Concordo coa valoración de orbita. Era o meu estreo no monte, sufrin coma nunca, pero mereceu a pena. Felicidades a organización.
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:04
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Excelente carrera y escelente organización
Enhorabuena a la organización y gracias por poder participar en ella.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:14
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

DoctorSlump escribió:
corvo escribió:
Nota para o futuro: non estrenar zapatillas o día da cerreira Nono Si é que, estame ben Muro

corvo, ¿eras tú el que tenía una ampolla de dimensiones importantes? A ver si estuvimos hablando sin saber quién eras.

Disimulando Non sei. Eu tiña unha boa rozadura na planta do pé. Dorsal 203 (creo) Adas. Asi igual te saco da duda

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
OpipoteMaceda

Montañés
Montañés
4/07/10
92 Carreiras
219 Mensaxes
Xunqueira de Espadañedo
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:17
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

nada que decir,todo perfecto,moi moi ben !! volveremos a verín sen duda !! un saúdo a organización dende maceda ))
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:34
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

pois eu non tamben ,tiven que cargar co demo as costas asta o km 6 ali parou a beber e poiden escaparlle e correr un pouco Mr. Green Mr. Green Mr. Green fora bromas para min chapo eu doulle un 15 Aplauso Aplauso gracias sobre todo os voluntarios e protecion que tiven en cada cruze ,un saudo e vemonos na prosima
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 21:04
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Bueno, pois otra na saca...

Foi unha experiencia realmente curiosa voltar a correr por esas pistas na compaña de tanta xente, cun percorrido perfectamente sinalizado e unha atención exquisita; sorprendente o Bando do concello para o corte do tráfico (normalmente faise cunha nota da policia local e punto). Por porlle algunha pega dicir que sendo terra de viño ben puideron poñer unhas cestas desas de vendimar dempois do avituallamento para recolleren as botellas que é unha mágoa deixa-lo monte ciscado delas.

Noraboa á organización malía que penso que deberían corbrar algo simbolico para evitar tanta deserción de última hora.

A ver si poñen o enlace ós resultados.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 6:55
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Carreira bonita e ben organizada,a próxima vez, iréi mais despacio para non petar no cortafuegos je je... Muerto
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 8:12
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

orbita escribió:
Gracias a organización por todo,nos tempos que corren organizarnos todo esto gratis merece todo o noso agradecemento xa que seguro que non resulta doado(algún saldrá a darme paos e decir que non e gratis,que sale dos impuestos de tod@s,bla,bla,bla,pero eu estoulles moi agradecido como queira que sexa),a carreira millorou co cambio no ultimo tramo,a lastima foi non chegar a el con mais forzas pra disfrutalo en condicions.
Saudos.

+1 Aplauso Aplauso Aplauso
oskr.bv

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/11
10 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 9:20
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

Muchas gracias por todo, la carrera extraordinaria, genial el último tramo. Sin duda debería haber más concellos que tuvieran una iniciativa similar, me explico, carreras de montaña de entre 8-12 km (lo cual no echaría para atrás a mucha gente), es una manera también de concienciarnos con algo tan nuestro como es el monte y que algunos energúmenos se encargan de "matarlo".

Un saludo y hasta el año que viene.Y por supuesto enhorabuena.

Ah! y genial la idea de no dar camiseta, a mi particularmente me salen de los cajones, y en cambio fenomenal por poner guardería para los niños.

GRACIAS
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 9:44
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

Xa o dixéchedes todo. Pagou a pena facer case 200 Km para sufrir a tortura do Demo ese (entre o 4º e 5º quilómetro).
A miña máis sincera noraboa. Se me respetan as lesións, a miña intención é non perderme unha soa edición desta carreira.
Ata o ano que ven.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 10:01
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1

Pois pola parte dalgúns que fixemos a andaina, corroborar o que din todos os corredores. Para nos, tamén: Atención fantástica. Organización a un nivel moi alto. Recorrido balizado e controlado en todo momento. Cuidado exquisito na baixada do Pozo do Demo... e pinchos finales de campeonato Ríndose .

O peor, sin duda, a actitude de moitos camiñantes tras o avituallamento, tirando botellas e envoltorios no medio do monte Enfadado . Non ós entendo.

Saúdos
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2012, 11:46
Asunto: Re: 2ª Andaina e Carreira de Monte "Pozo do Demo"-Verín, 1 abril

Donde se pueden ver las clasificaciones?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos